Recenze 'Kemono Heroes', mini-views 'Unlock the King', dnešní novinky, nejnovější prodeje a další

Dobrý den, milí čtenáři, vítejte na SwitchArcade RoundArcade 9. března 2020. V dnešním příspěvku máme recenzi na nedávný příspěvek. Kemono hrdinové, Mini-pohledy na několik logických her, shrnutí nejnovějších verzí a jako obvykle pěkný velký seznam prodejů, který si můžete prohlédnout. Sice ne tolik novinek, ale možná je to vzhledem k současné situaci pochopitelné. Podívejme se!

Komentáře

Kemono Heroes (14,99 $)

Kemono hrdinové je akční plošinovka s bočním posouváním, která umožňuje až čtyřem hráčům spojit se pomocí různých zvířecích postav, z nichž každá má svou vlastní jedinečnou schopnost je odlišit. Wow to je extrémně klinika popis. Pravdou je, že jsem tuto hru spustil sám na jeden zátah a pak jsem ji spustil znovu pro více hráčů, a přestože jsem se v obou režimech skvěle bavil, nemohu říci, že by mě zážitek opravdu utkvěl. Je to solidně postavená, i když poněkud stručná akční hra, která se tu a tam stává na mobilních zařízeních.

Příběh zahrnuje jakéhosi zlého boha, který promění vaše přátele v kámen. Vyrážíte jako jedna ze čtyř postav, abyste porazili božstvo zla a dali věci zpět do pořádku. Z hlediska základních funkcí jsou si čtyři postavy podobné. Zpočátku mohou skákat, provádět útok na blízko, házet zbraní na dálku a používat magický útok na čištění obrazovky. Jak budete postupovat hrou, získáte přístup k novým nástrojům a schopnostem, jako je hák a blokové torpédoborce. Každá postava má také svou jedinečnou schopnost. Jedna postava se může třpytit podél lián roztroušených po jevištích, další může lézt po zdech, další klouzat a poslední se může proměnit v kopie nepřátel.

Poražením nepřátel a otevřením truhly s pokladem v každé fázi získáte mince, které můžete utratit v obchodech za vylepšení svých zbraní, ukazatele zdraví a magického útoku. Pokud budete hrát sami, vyděláte více než dost mincí na upgradování všeho, než hra skončí, ale ekonomika může být v multiplayeru o něco přísnější. Multiplayer je obecně obtížnější, protože hra mění svou výzvu v závislosti na počtu hrajících lidí. Bitvy s bossy, které byly pro jednoho hráče hračkou, byly někdy docela nepříjemné, když se k nim přidali další hráči. Celkově však Kemono hrdinové je celkem zvládnutelné.

Přistihl jsem se, že bych si přál, aby toho hra měla trochu víc. Celková délka od začátku do konce není špatná, ale je tam zahrnuta spousta recyklace obsahu. Navíc vám jedinečné zvířecí schopnosti většinu času připadají jako dodatečný nápad. Technicky máte samozřejmě přístup k mírně odlišným trasám, ale není to tak, že by fáze hry byly svým designem příliš složité. Je to spíše volba držet se horní poloviny obrazovky oproti spodní polovině. A jakmile se do toho pustíte, i to se stane z velké části diskutabilní.

Přesto jsem si rád hrál Kemono hrdinové. Rozložení je pěkné, s některými opravdu nádhernými skřítky, které lze vyzvednout, a ovládací prvky jsou velmi citlivé. Celková stručnost a poněkud přímočará povaha akce znamenají, že se nejedná o zrovna nejpamátnější zážitky, a těm, kdo se vydají cestou multiplayeru, bude hra místy připadat poněkud zlá v její obtížnosti. Za cenu, za kterou je momentálně, mi přijde trochu lehká. Ale pokud hledáte zábavnou hru s postranním rolováním, kterou byste si mohli zahrát s přáteli, Kemono hrdinové může dobře odpovídat účtu.

Skóre SwitchArcade: 3,5 / 5

Minipohledy

Odemkněte krále (0,99 $)

Šachové hádanky mám hodně rád, ale přiznávám, že mohou být pro lidi, kteří šachovou hru ještě neznají, trochu neprůhledné. Možná to dělá Odemkněte krále taková chytrá hra. Technicky jde o sadu 100 šachových hádanek, ale jsou tak malé a abstraktní, že si myslím, že jejich přitažlivost je mnohem širší než obvykle. Myšlenkou každé hádanky je posouvat kousky a vytvářet tak cestu pro krále, aby dosáhl cíle. Každá deska má jiný tvar a velikost, takže s figurkami na plné desce v žádném případě neposouváte. Figurky se řídí standardními pravidly šachového pohybu, ale je docela snadné je zvednout, pokud ještě nejste obeznámeni. Jako velký fanoušek logických hádanek jsem se skvěle bavil a za tu cenu je to opravdová krádež.

Skóre SwitchArcade: 4/5

Voxelgram (7,99 $)

I když nejsem jeho velkým fanouškem 3D PiCross protože jsem obyčejný druh, lze s jistotou říci, že ti, kteří mají rádi tuto konkrétní podmnožinu, jsou na Switchi trestuhodně nedostatečně obsluhováni. Někde je snad skoro dvacet štamgastů Picross hry dostupné na platformě, a pokud jsem cestou něco nepřehlédl, věřím voxelgram je první verze 3D stylu. A to není vůbec špatné. Za tu cenu dostanete slušné množství hádanek a líbí se mi, jak je hra organizuje do malých dioramat, která se navzájem doplňují, když každou hádanku zaškrtnete. Pokud hrajete na handheldu, máte na výběr mezi tlačítky nebo dotykovými ovládacími prvky, přičemž ty druhé obecně fungují mnohem lépe než ty starší. Bohužel si na toto tlačítkové ovládání budete muset trochu zvyknout, a pokud hrajete na televizi, zůstanete u nich. Přesto se na to dá zvyknout a pokud ano, shledáte to jako docela příjemný hit 3D PiCross pojem.

Skóre SwitchArcade: 3,5 / 5

Nouvelles verze

Vítejte v Primrose Lake (7,99 $)

Doufám, že Primrose Lake dopadne lépe než moje návštěva Jurského parku. Ať tak či onak, někdy vám snímek obrazovky řekne téměř vše, co o hře potřebujete vědět, a to je většinou tento případ. Můžete snadno vidět, že tato hra je a Diner Dash-typ time managementu, kdy musíte zákazníkům obsloužit jídlo, které chtějí, než budou netrpěliví a odejdou. Z textu na screenshotu také můžete vidět, že se jedná o port mobilní hry. Něco z toho si skutečně můžete zahrát na svém mobilním zařízení zdarma, ale úplné odemknutí IAP hry v App Store je dražší než to, co si účtují zde. To je chuť! A co se týče toho screenshotu ne říct ti? Odehrává se zde zvláštní tajemný příběh, který se vypráví, když dokončíte 60 fází hry.No, to je něco.

Odstraňování problémů (2,99 $)

Ze všech průměrných top-down stříleček s dvojitou pákou na Switch je tato určitě jedna z nejlevnějších. Určitě sleduje hru. Ať tak či onak, bojujte s nekonečnými vlnami, až nakonec podlehnete nepřátelům, chopte se vylepšení zbraní, upravte si postavu a hlavně se snažte nemyslet na ty nejlepší hry tohoto žánru, které byste mohli hrát, pokud byste utratili jen pár dolarů navíc. Existuje podpora pro druhého hráče v místním kooperaci, pokud chcete do tohoto podniku zatáhnout přítele.

Odbyt

(North American EShop, cena v USA)

Zítra je Mario Day, nebo tak nám to dnes říkají. MAR10 a tak dále. Na oslavu se hrstka her souvisejících s Mario aktuálně těší vzácným slevám, včetně těch vynikajících Super Mario Maker 2. Kromě této skupiny se během víkendu objevilo mnoho nových prodejů, přičemž nejlepším výběrem ze skupiny je VA-11 Hall-A Dle mého názoru. Fanoušci hororu se určitě budou chtít podívat Sbírka Amnesia, jakož i. V poště k odeslání je Mega Man prodej se chýlí ke konci. Jejich opětovné uvedení do prodeje může trvat až čtyři nebo pět týdnů, takže začněte hned! Fanoušci Hrdina Quest deskovou hru bude chtít zkontrolovat Dark Quest 2 a přitom je stále levný, protože slevy na něj jsou mnohem vzácnější než u průměrného titulu eShopu. V opačném případě si můžete ušetřit nějaké peníze na jakýkoli jiný luxusní prodej, ke kterému by mohlo dojít později v týdnu.

Vyberte nové hry k prodeji

Super Mario Maker 2 (39,99 $ od 59,99 $ do 3/15)
Svět řemesel Yoshi (39,99 $ od 59,99 $ do 3/15)
Mario & Sonic na olympiádě (39,99 $ od 59,99 $ do 3/15)
Super Mario Party (39,99 $ od 59,99 $ do 3/15)
VA-11 Hall-A (10,04 $ od 14,99 $ do 3/24)
Rozvinutí (0,99 $ od 9,99 $ do 3/14)
Město Brass (6,99 $ od 19,99 $ do 3/16)
Ponořeno (1,99 $ od 9,99 $ do 3/16)
Útěk z vesmíru (0,99 $ od 9,99 $ do 22/03)
Wuppo: Definitivní (9,99 $ od 14,99 $ do 3/20)
Amnesia Collection (11,99 $ od 29,99 $ do 3/20)
Večerka (2,39 $ od 2,99 $ do 26/03)
Super ping pong trik výstřel (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Ping Pong Trick Shot Evolution (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Jeskynní válečníci (3,24 $ od 12,99 $ do 26/03)
Bingo (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)

neonová stěna (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Super hyperaktivní ninja (2,24 $ od 8,99 $ do 26/03)
Lovec zvířat Z (4,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
Hádej postavu (1,01 $ od 2,99 $ do 26/03)
Caterpillar royale (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
NULA. (0,99 $ od 3,99 $ do 26/03)
Čas na sushi! (3,74 $ od 4,99 $ do 27/03)
Chrbát (5,99 $ od 9,99 $ do 26/03)
Battle & Crash (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Collide-a-Ball 2 (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Ellen (4,79 $ od 7,99 $ do 26/03)
Ostrovní bludiště (1,49 $ od 2,99 $ do 3/16)
pinball safari (1,49 $ od 2,99 $ do 26/03)
Střelba v žaláři (2,49 $ od 4,99 $ do 26/03)
Dobrodružný balíček pinball (4,49 $ od 8,99 $ do 26/03)

Postav most! (2,99 $ od 14,99 $ do 23/03)
Pozdě (1,99 $ od 9,99 $ do 17/03)
Atomová loupež (1,49 $ od 7,99 $ do 17/03)
Pixel gladiátor (1,74 $ od 6,99 $ do 3/16)
Kořeny ducha (2,44 $ od 6,99 $ do 3/16)
Taktická mysl 2 (1,49 $ od 4,99 $ do 17/03)
Kreslíř (3,49 $ od 4,99 $ do 3/16)
Legrační zajíčková dobrodružství (2,49 $ od 4,99 $ do 3/16)
Lámač mečů (2,49 $ od 4,99 $ do 27/03)
Vítejte v Primrose Lake (5,99 $ od 7,99 $ do 28/03)

Ukončení prodeje zítra, úterý 10. března

AvoCuddle (11,04 $ od 12,99 $ do 3/10)
Dark Quest 2 (5,49 $ od 10,99 $ do 3/10)
Mrtvý žalář (0,99 $ od 4,99 $ do 3/10)
Horizont událostí (1,49 $ od 5,99 $ do 3/10)
farabel (1,99 $ od 9,99 $ do 3/10)
XL linky (0,99 $ od 1,99 $ do 3/10)
Mega Man 11 (14,99 $ od 29,99 $ do 3/10)
Kolekce Mega Man Legacy (9,99 $ od 14,99 $ do 3/10)
Kolekce Mega Man Legacy 2 (9,99 $ od 19,99 $ do 3/10)
Kolekce Mega Man X Legacy (9,99 $ od 19,99 $ do 3/10)
Kolekce Mega Man X Legacy 2 (9,99 $ od 19,99 $ do 3/10)
Sportovní večírek (4,99 $ od 39,99 $ do 3/10)

To je vše, co je pro dnešek dobré, přátelé. Zítra máme pár skvělých novinek, na které se podíváme, a pokud budu mít čas na nějaké recenze a minipohledy, které bych také rád zveřejnil. Ať už jsou novinky a nové prodeje jakékoli, budou samozřejmě jako obvykle zahrnuty. Přeji vám všem pevné pondělí a jako vždy děkuji za přečtení!