Přednosti, Novinky / Hry, Nintendo

Recenze: Bahnsen Knights (Nintendo Switch)

Bahnsen Knights je dobrodružný thriller inspirovaný 80. lety, ve kterém hrajete za Bouldera, tajného agenta, jehož partner zmizí při vyšetřování gangu zvaného Bahnsen Knights.

Tento gang je známý svou posedlostí rychlými auty a...tornády? Vypadá tak. Přidejte do mixu náboženský fanatismus pro ještě děsivější kombinaci.

Mají také lhostejného vůdce Toniho (je to koneckonců bývalý prodejce aut) a členy, kteří vytvářejí nebezpečné situace, ať jsou kdekoli. Vaším úkolem je zjistit, co se stalo vašemu partnerovi, a zastavit Bahnsen Knights, a to vše při zachování vaší identity.

Toto je třetí hra ze série Pixel Pulps od LCB Game Studio po Mothmen 1966 a Varney Lake, obě dostupné na Switch. Tyto vizuální románové příběhy se od sebe liší, takže pokud jste ostatní ještě nevyzkoušeli, můžete skočit přímo do Bahnsen Knights.

Stejně jako tito však mají Bahnsen Knights komplexní a poutavý příběh, který vás udrží na hraně vašeho křesla. Můžete si vybrat, prozkoumat své vlastní oblasti a dokonce hrát minihry. Líbilo se mi, že na mých volbách záleželo. Skutečnost, že jsem mohl nechtěně způsobit, že moje postava bude chycena nebo dokonce zemře, udržovala napětí po celou dobu hry vysoké. Pokud se to však stane, vrátíte se zpět k volbě, která vás dovedla k těmto výsledkům, takže můžete svou odpověď změnit a pokračovat hra.

Minihry vás také navedou určitými směry ve hře. Například rytíři Bahnsen rádi hrají hru, ve které „vymítají cestu“. Minihru spustíte jízdou se třemi dalšími auty po dálnici vysokou rychlostí a snažíte se vyhnout ostatním autům na silnici. Pokud havarujete vy nebo jiné vaše auto, zemřete a minihra končí. Pokud v minihře uspějete, příběh pokračuje a získáte respekt vůdce. Ovládání této hry je jednoduché a tahové a připomíná ruční závodní hry z doby, do které se hra odehrává.

Když už mluvíme o té době, pixel art styl a jasné barvy Bahnsen Knights jsou také prodejním argumentem. Hned vás hra zaujme svým pixelartovým stylem a jasnými barvami. Bahnsen Knights využívá svůj dekor z poloviny 80. let ve svůj prospěch tím, že začleňuje spoustu neonově růžové a modré k vytvoření této retro atmosféry. Kontrast s černými stíny vytváří super cool efekt, který dodává hře na děsivosti. Když mluvíte s různými členy Bahnsen Knights, jejich tváře jsou zahalené hlubokými stíny a zářícími světly, což přidává na jejich zábavnosti.

Za zmínku stojí, že hra se dá dohrát pod tři hodiny a nemá velkou hodnotu pro opětovné hraní. Ale toto načasování je ideální pro vizuální román a podle toho je cena hry. Ať už budete hrát Bahnsen Knights jako film o jedné relaci nebo jej rozdělíte jako streamovanou sérii, fanoušci poutavých příběhů a temných postav si užijí každý okamžik.