Mobilní recenze „Wildfrost“ – Ohromující, ale ne pro každého –

Zde v TouchArcade se snažíme každý týden pokrýt ty nejlepší hry a každý týden vyzdvihnout naše oblíbené jako Hru týdne. Jaredova hra týdne někdy obsahuje hru, kterou jsme recenzovali nebo také zrecenzujeme. To vám v podstatě říká, že dotyčná hra byla dost dobrá na to, aby si nejen vysloužila naši vytouženou funkci Hra týdne, ale byla také dostatečně zajímavá, abychom o ní mohli psát v plné recenzi. Zde je jedinečný roguelike stavitel paluby Divoké želé (Free) přichází do hry. Hráli jsme to s Jaredem a užili jsme si to. Vlastně jsem k tomu měl přístup trochu před spuštěním, ale chvíli mi trvalo, než jsem to přehrál Divoké želé jako bych hrál jiné hry, na které jsem v žánru zvyklý. Hrál jsem to také na několika platformách, kterým se budu věnovat později v této recenzi.

Zima nepřichází jen tak. Je tady a musíte ho vyhnat, když se pustíte do Wildfrostu s pomocí Snowdella a jeho přeživších v hlubokých, strategických mechanismech, které podkopávají vaše žánrová očekávání. Při pohledu na snímky obrazovky Divoké želé vás přivede k přesvědčení, že je to podobné Zabijte šíp nebo jiné hry, ale hraje se to úplně jinak. Obecně se rád učím prostřednictvím zkušeností při hraní roguelike nebo deckbuilder, ale vzhledem k tomu, jak moc Divoké želé změnit věci, uvědomil jsem si, že to nebude fungovat, a po minutě jsem tiše věnoval pozornost výukovým zprávám. Divoké želé velmi rychle zavádí spoustu mechanik, a to vše bez následování jiných her v tomto žánru. Mechaniky, které byste očekávali, se zde hrají jinak nebo prostě neexistují. Divoké želé Zdá se, že je zde pro hráče spousta prostoru pro pohyb, ale vy to tak trochu potřebujete vzhledem k tomu, jak tvrdě vás na začátku zasáhli šéfové.

Divoké želé je stavitel balíčků a obsahuje mnoho typů karet, příchutí a bojových mechanik, které se časem naučíte. Po výběru konkrétního hrdiny jste vrženi do boje a dozvíte se, jak se počítá umístění na bojové mřížce, počítadlo (zobrazené pod každou kartou), interakce mezi kartami po skončení odpočítávání a statistiky. Mechanika odpočítávání je to, co drasticky mění způsob, jakým budete hrát, protože nyní musíte myslet na více tahů předem, než jen na jeden nebo dva při hraní karet. Pokud se snažíte provést určitou sadu akcí, ale jste zničeni mocným novým nepřítelem, který se objeví po vlně, ale vždy přijde příště, může to způsobit, že se budete cítit jako ztráta času.

Prvních pár závodů vypadalo relativně jednoduše, ale byly mnohem těžší, než jsem čekal pro šéfy. Při postupu hodně umíráte, ale postup ve hře, který se také liší od ostatních roguelike, způsobuje, že každý běh je dostatečně odlišný a nakonec se budete snažit dosáhnout jiných cílů, protože hra po vás chce, abyste dělali věci různými způsoby, jak budovat město. . Divoké želé obsahuje také režim denních výzev a obecně si je užívám více než hra poté, co jsem si zvykl na mechaniku. Pokud nenávidíte RNG, možná se vám nebude líbit Divoké želéale stejně si myslím, že byste si měli hru vyzkoušet zdarma, než se rozhodnete.

Budování města vám umožní odemknout zařízení, která vám pomohou v budoucích jízdách, okořenit věci a v podstatě neustále přidávat nové způsoby, jak si hru užít Divoké želé oznámení a vydání za 20 dolarů na Switch a Steam a jak si někteří lidé mysleli, že jeho cena je tak „vysoká“ (opravdu nebyla vysoká) kvůli vizuálnímu lesku a produkčním hodnotám. Po dohrání si myslím, že vyvolávací cena byla příliš nízká na jeho kvalitu a vše, co obsahuje, ale vyvolávací cena za mobil z toho dělá absolutní samozřejmost, když klikáte s mechanikou, není to tak velký hazard, protože. Divoké želé je bezplatná hra k vyzkoušení. Pokud ji nakonec budete hrát a užívat si toho, co je zde nabízeno, užijete si celou hru, ale připravte se na masivní nárůst výzev ve srovnání s tím, co je k dispozici zdarma.

V systému iOS Divoké želé kromě vynikajícího dotykového ovládání nabízí plnou podporu ovladače. Obvykle hraji stavitele balíčků pouze s dotykovým ovládáním, ale byl jsem zvědavý, jaké to je s ovladačem. Pokud jste zvyklí Divoké želé na jiných platformách se zde s ovladačem budete cítit jako doma. K hraní na iPadu jsem použil své ovladače DualSense a 8BitDo a hra stále zobrazuje výzvy k tlačítkům Xbox. Automaticky přepíná mezi dotykovými výzvami a tlačítky na základě vašeho zadání. Divoké želé Port pro iOS je tak dobrý se svým vizuálem, výkonem a rozhraním, že opravdu dělá Zabijte šíp Na mobilu se cítím ještě hůř. Toto je skvělá a citlivá konverze.

Vizuálně, Divoké želé Vypadá fantasticky. Vždy se mi líbila barevná estetika a animace při odhalení, ale na moderních iOS zařízeních naprosto září. Divoké želé má na mém iPhonu 15 Pro podporu celé obrazovky, ale na iPadu Pro 11″ (2020) má nahoře a dole malé pruhy. Doufejme, že to bude možné upravit v budoucí aktualizaci. Po stránce výkonu, Divoké želé nabízí tři možnosti cílové frekvence snímků na iOS: 30, 60 a 120. Na obou svých zařízeních jsem ji nastavil na 120. Byl jsem rád, že jsem to viděl na rozdíl od toho Zabijte šíp.

Měl jsem přístup k plné verzi Divoké želé na Steam Decku i na iOS a zjistil jsem, že to hraji mnohem více na iPadu než na Steam Decku. Na obou to funguje dobře, ale na iPadu mě tyhle hry baví mnohem víc. Pokud chcete hrát na svém PC nebo monitoru, Steam verze podporuje neomezenou snímkovou frekvenci. Nainstaloval jsem demo Switch a vývojáři odvedli docela dobrou práci i s touto verzí, ale nevidím, že bych se o to na Switch staral mimo potenciální fyzické vydání kolekce. Momentálně jsou rozhodně moje oblíbené verze pro iPad a iPhone.

Zatímco vizuály a animace fungují Divoké želé je úžasný, chci také vyzdvihnout audio design. Zvuky a partitura Paula Zimmermanna skvěle doplňují barevnou estetiku. Způsob, jakým se hudba během hraní a během hry mění, je opravdu skvělý. Takovou péči věnovanou prezentaci stavitele paluby obvykle nevidíte. Jsem také šťastný Divoké želé dostane vinylový soundtrack.

V tuto chvíli je můj jediný skutečný problém Divoké želé je strmá křivka obtížnosti. Nenechte se zmást vizuálními prvky, abyste si mysleli, že jde o klidný a relaxační zážitek. To vás vyzve a udrží věci v chodu až do dalšího závodu. Líbí se mi jedinečný přístup k obvyklým mechanikám, které vidíme u deckbuilderů a roguelike, ale myslím, že obtížnost by mohla být lépe vyvážená. V podstatě bez ohledu na mé stížnosti na křivku obtížnosti, Divoké želé je fantastický.

vím Divoké želé nebude pro každého a s mým doporučením bych měl tu výhradu, ale je to hra „zdarma na vyzkoušení“ na iOS, takže není žádný reálný důvod si ji nestáhnout a nevyzkoušet. Myslím, že je to více než jeho požadovaná cena na iOS a je to okamžitě jedno z nejlepších mobilních vydání roku 2024 zatím. I když jsem rád, že jsem si to konečně zahrál, štve mě, že jsem tím nebyl posedlý loni, když debutoval na Switch. a Steam jsem alespoň napravil svou chybu s tímto novým portem pro stahování Go. Divoké želé právě teď.