The Pathless Review - Neignorujte tento drahokam pro spuštění PS5

The Pathless je krásná, plynulá akční adventura, která by mohla být překvapením oblíbeného spuštění PS5.

Svět je prokletý. Ne, toto není úvodník roku 2020. Jde o nastavení názvu spuštění PS5 (PC a PS4 také) Bez cesty. Jako 'Lovec' musíte osvobodit svět od jeho prokletí, porazit zlé duchy po boku svého mazlíčka orla (kterého si můžete pohladit) a přinést světlo, aby vyčistilo temnotu. Pokud vás tato povznášející premisa neprodala, měl by fakt, že jsem shledal The Pathless být spíše úžasným a krásným dobrodružstvím.

Pohyb je v The Pathless vším. Lovec se pohybuje poměrně pomalu po velkém otevřeném světě (a bez sítě), ale ve skutečnosti se vám nechce chodit. Střílením luku a šípů na talismany (tečkované po celém světě) naplníte měřič ducha. To vám zase umožní běžet obrovskou rychlostí po celém světě, takže pokud spojíte talismanové hity, můžete teoreticky běžet navždy.

Váš orel může být také použit k létání, přičemž hra využívá systém „klapky“, který vás žene výš do vzduchu - samostatný metr lze naplnit sbíráním krystalů, což vám při každém udělá další klapku. Maximalizujte. Okenice se mohou zdát jako nejméně vzrušující herní mechanika vůbec, ale otevírají svět a dávají vám možnost dosáhnout nových míst. Výše uvedený talismanový výstřel lze také provést ve vzduchu, přičemž The Hunter řetězovými zásahy vás udrží v rychlosti spíše než klouzání při použití orla.

Úhledný dotek, který zdůrazňuje, že zde není kladen důraz na dovednosti, ale na elegantní a rychlý pohyb, je způsob, jakým jsou všechny talismany automaticky zaměřeny, když se ocitnete v dosahu luku. Podržte spoušť, dokud se ikona zámku cíle nenaplní a uvolněte, abyste vystřelili talisman a získali duchovní energii. Některé talismany lze spřádat s různým načasováním, aby vám poskytly větší dynamiku, ale tato hra je mnohem lepší, když vás nežádá, abyste mířili. To by vážně omezilo schopnost většiny hráčů spouštět, jak zamýšleli vývojáři.

Snímek krajiny bez stezky.

The Pathless je krásná hra.

Hádanky, které je třeba vyřešit, aby přinesly světlo do každé oblasti a následně učinily duchovní zvířata zranitelnými, prolomí skok japonského talismanu. Speciální režim vidění zvýrazňuje oblasti zájmu, ale můžete se k nim přiblížit v libovolném pořadí, ohnivá sféra, ve které se nachází oblastní šelma jako váš jediný odstrašující prostředek. Ztratíte se v tom příliš blízko a vstoupíte do nové říše, kde nemůžete použít svého orla a budete muset zůstat mimo dohled šelmy, jak se budete plížit tam, kde vaše zvíře spadlo. Hádanky, které se točí kolem střílení šípů přes cíle nebo zapalování ohně, nabízejí perfektní množství výzev, aniž by vás začaly frustrovat - fakt, že je nemusíte všechny řešit, abyste se dostali do každé bitvy. Boss pomáhá a dává více udělat jednou. viděli jste kredity.

Setkání s netvorem bez stezky.

Nejlepší setkání jsou skvělá.

Vývojář Giant Squid, tým stojící za vynikajícím podvodním plaváním Abzu, vytvořil úžasný svět, který má podobný stylizovaný vzhled. Může to znít jednoduše, když se na to podíváte nenuceně, ale chvíli si zahrajete a rychle uvidíte, že to není nic jiného. Zatímco se masivní svět hemží pohlednicemi, jsou to právě bitvy mysli, které jsou tím pravým vrcholem. Tyto bitvy proti obrovským zvířatům, zalité ohnivou rudou zářou a často doprovázené skutečnými hořícími ohnivými koulemi, jsou vizuální podívanou hodnou této nové konzoly (a možná i nové televize a soundbaru). Hrál jsem na PS5 v režimu výkonu, protože v režimu rozlišení chyběla plynulost, kterou si hra opravdu zaslouží.

Tyto vícestupňové bitvy jsou skvělé, napínavé obchody, ale opět netrestejte svou schopnost nebo její nedostatek otáčet klacky. Pokud existuje chybový stav, nesetkal jsem se s žádným. To neznamená, že není žádná výzva, protože setkání s šéfem vyžaduje chytré načasování - prostě jste nikdy nebyli posláni zpět na předchozí kontrolní bod a jste nuceni si část hry znovu přehrát. V The Pathless se stále pohybujete vpřed, fyzicky i s postupem hry.

Doufám, že je jasné, že se mi hra The Pathless opravdu líbila, hra, která mě před hraním opravdu nezaujala. Doufám, že se to mezi většími a hlučnějšími verzemi PS5 neztratí, protože je to něco jiného a povznášejícího. Je vzácné najít v takové mírumilovné hře takové napětí a hrozbu, ale Giant Squid uspěl. Po pravdě řečeno, všichni bychom si teď mohli vystačit s trochou světla ve svém životě.

4 hvězd

Testovaná verze: PS5. Kopii hry poskytl vydavatel pro účely této recenze The Pathless.

Sledujte na YouTube '); jQuery (yt_video_wrapper) .remove (); }); }); }