Playstation

The Last of Us TV Reviews chválí výbornou adaptaci

poslední-nás-tv-recenze-fait-leloge-dune-vynikající

Jen několik dní před vydáním první epizody se někteří členové médií podělili o své myšlenky na první řadu adaptace HBO The Last of Us. Joel v podání Pedra Pascala a Bella Ramseyová převzala roli Ellie. Černobyl tvůrce Craig Mazin u kormidla, série měla vždy velkou šanci uspět. První vlna recenzí však obsadila The Last of Us jako vynikající televizní kousek a jednu z nejlepších adaptací videohry všech dob.

Bohužel, Push Square neviděli jsme televizní seriál před jeho vydáním, takže budeme sledovat epizody a poskytovat pokrytí, jak ho budete sledovat. Pro více informací na Kde se dívat na televizní pořad The Last of Us, klikněte na odkaz. Níže je výběr recenzí na The Last of Us.

Docela pohodlně nejlepší adaptace videohry, jaká kdy byla vytvořena: taková, která prohlubuje dystopickou tradici hry a přitom zůstává věrná jejímu emocionálnímu jádru. Stejně jako hra je to také mistrovské dílo.

Ve všem, od výběru režisérů až po rozhodnutí ponechat ve hrách srdceryvnou partituru Gustava Santaolally, je jasné, že Druckmann a Mazin tento příběh milují a pečlivě vyprávěli příběh Joela a Ellie tímto novým způsobem. The Last of Us je fenomenální převyprávění příběhu, který už byl jednou z nejlepších příběhů, jaké kdy byly ve videohře vyprávěny, a toto vydání podtrhuje důležitost různých úhlů pohledu způsobem, který bude ještě důležitější, pokud série dostane druhý díl. sezóna. Druckmann a Mazin vzali tento nezapomenutelný příběh a učinili jej bohatším a působivějším, což nám umožnilo žít s těmito postavami a tímto světem způsobem, který bychom ve hře nemohli. The Last of Us je monumentální úspěch. a v tomto vesmíru neuvěřitelná temnota, Mazin a Druckmann nám ukazují světlo, díky kterému je tento příběh tak silný.

The Last of Us je nejlepší adaptací videohry všech dob a je to také fantasy televizní drama samo o sobě. Pokud se na to chystáte podívat, udělejte si laskavost a zapojte se co nejdříve. Věřte nám, za chvíli budete nakažení... nakažení, tedy touhou podívat se na další díl.

IGN - 9/10

The Last of Us od HBO je ohromující adaptace jednoho z nejpůsobivějších příběhů vyprávěných ve videohrách a skvěle představuje cestu Joela a Ellie zcela novému publiku. Vezme podstatu toho, co učinilo původní příběh tak trvalým, buduje herní svět a zároveň mění určité aspekty na téměř zcela ohromující efekt. Ukotvený dvěma vynikajícími výkony Belly Ramsey a Pedra Pascala nabízí obohacující podívanou pro fanoušky hitu PlayStation a zároveň dokáže zůstat přívětivý a vzrušující pro nováčky.

Ačkoli drama mísí vyprávění s flashbacky – včetně nečekaného filmu ve filmu ve třetí epizodě – původ hry The Last of Us jako hry je někdy viditelný v neúnavném sledu výzev, kterým musí Ellie a Joel čelit. V devíti epizodách to působí trochu zdlouhavě, i když je to oříznuté ze zdrojového materiálu. Ale svým rozsahem, zobrazením děsu a věrohodným pojetím přátelství v katastrofě je The Last of Us vzácným televizním dílem: adaptací, která vás nutí spěchat a hrát.

Gizmodo – „Nejlepší videoherní adaptace všech dob“

Nasává nás toto postapokalyptické prostředí zamořené zombiemi, Poslední z nás dokáže tato očekávání využít k osvětlení nedoceněných aspektů života. Věci jako rodina, přátelé, láska a pěkné teplé jídlo. Pod vedením dvou oceněných hlavních hereckých výkonů se show vyznačuje ohromujícím designem a produkčními místy, výkonným psaním a filmovou tvorbou, to vše ve službách spojení dvou postav v jeden skutečně srdcervoucí příběh. Sezóna má několik vrcholů a údolí, ale údolí nejsou nikdy tak nízká a vrcholy jsou neuvěřitelně vysoké, což vede k fenomenální televizní sezóně, která bude jednou z nejlepších v roce.

The Last of Us od HBO je zdaleka nejlepší adaptací videohry, jaká kdy byla vytvořena pro velkou nebo malou obrazovku. To je reklama, kterou HBO chce pro tento postapokalyptický příběh o zoufalství, vytrvalosti a zombie, a je to reklama, kterou HBO určitě dostane – protože je téměř neomylně pravdivá. Zároveň podceňuje, jak velmi dobrý je The Last of Us, jednoduše jako televizní pořad – i když některý ze stávajících fanoušků bude uznat, že je úzce spjatý s jeho zdrojovým materiálem Naughty Dog .

Rolling Stone – „Tenší verze The Walking Dead“

Je extrémně jednoduchý a přímočarý v tom, co se snaží dělat, a přesto je v tom rázný. Tu hru jsem nikdy nehrál, ale Druckmann a Mazin z ní udělali něco, co neuvěřitelně dobře funguje jako televizní show.

Vanity Fair – „Jedna z nejlepších adaptací videoher všech dob“

Už před rokem jsme měli ztrátu a zoufalství ze stanice Jedenáct; The Last of Us jen přidává další brutalitu. Ale tato poslední podívaná se ukázala být dostatečně potěšující, více než jen záchvaty a začátky, aby stála za sledování studené zimy. I když se zdá, že se tolik pronásleduje naše vlastní ulice a hrozí, že nás rozpletou, alespoň se můžeme utěšovat tím, že houba je zatím na druhé straně obrazovky stále v bezpečí.

Záběr je obrovský, k lepšímu (úžasné výhledy, rozlehlá panoráma města) i k horšímu (jeden ze dvou prologů premiéry je zbytečný). Jsou důležité vyhlídky. Akce v pořádku, funkční. Epizoda zcela změní kánon hry, ale určité scény jsou znovu vytvořeny záběr po záběru. To může fungovat nejlépe pro začátečníky nebo fanoušky, kteří dávají přednost sotva padnoucím úpravám. To přispívá k pocitu sledování přehrávání někoho jiného.

Pokud jste se ještě nedívali, přesvědčily vás tyto recenze, abyste seriál alespoň zkusili? Dejte nám vědět v komentářích níže.