Recenze RIDE 4 - Roztočení na tahu

RIDE 4 má slušné nápady, ale tuhé ovládací prvky a nevítaný design podkopávají jakoukoli zábavu, která se mohla zažít. Přímo ze dveří, RIDE 4 dělá zklamaný první dojem. Po textovém úvodu, který vysvětluje obecnou strukturu kariéry hry, jste ponořeni do výukového režimu. Pokud vás tato hra ztratí, udělá to zde. Výukový program je pro nováčky tupý, matoucí a trestající. Po příliš krátkém přehledu ovládacích prvků se vrhnete do cvičného kola, kde musíte dodržet minimální čas, abyste mohli pokračovat. Okamžitě nastanou problémy. Tato hra nenabízí žádné vysvětlení základní mechaniky nebo systémů, což jen zhoršuje některé zásadní problémy s ovládáním.

Zatáčky jsou pomalé a pomalé. Někdy jsem měl pocit, že můj ovladač PS4 zaostává. Vstoupil bych do kola na svém ovladači, ale moje kolo by mělo znatelné zpoždění, než se skutečně roztočí. To spolu s naprostým odmítnutím hry naučit cokoli nováčky v tutoriálu vás nechá zmatené, nejisté, zda je problém v ovládacím schématu nebo v nepochopení mechaniky hry začátečníky. To však rychle podkopává jakékoli nadšení, které můžete mít. To je ještě horší, protože tutoriál je zcela povinný. Výukový program doslova nemůžete ukončit ani přeskočit a hra vám odepře přístup k hlavnímu obsahu, dokud jej nedokončíte.

V závislosti na tom, jak rychle uchopíte tupý design hry, můžete ztratit několik minut nebo dokonce hodinu a více bojem s výukovým programem. Tato hra nenabízí skutečnou pomoc, popisky, vysvětlení nebo výzvy, které by vám pomohly poučit se ze svých chyb. To znamená, že pokud již nejste zkušený franšízový veterán, velmi pravděpodobně narazíte na zeď, doslova a do písmene, ještě než dostanete šanci hrát skutečnou hru.

"Jakmile vystoupíš z brány, RIDE 4 udělá první dojem zklamání. “

To však neznamená RIDE 4 je špatná hra. Zvláště pokud jde o vizuální stránku, hra dobře vynikne. Motorky jsou nádherné, animace řidičů plynulé a uvěřitelné a dokonce i modely postav vypadají docela slušně. Existuje mnoho typů značek a modelů kol a hra dobře simuluje rozdíly v hmotnosti, řízení a dalších vlastnostech. Efekty počasí jsou také docela dobře modelovány. Různé terénní a povětrnostní podmínky různě ovlivňují trakci, řízení a zrychlení. Z fyzického hlediska hra ve skutečnosti nabízí silnou simulaci. Ale smutné je, že po ovládání vás následuje řazení ovládacích prvků, což brání jinak solidní reprezentaci tohoto sportu.

Jako někdo, kdo v minulosti zkontroloval velký počet běžců, jsem byl schopen této hře porozumět, ale pro nováčky hra nedokáže vysvětlit různé typy událostí nebo jaké jsou změny. . Skoro všechno ve hře je na vás. Simulace, RIDE 4 je hluboká hra a je zde mnoho věcí, které se můžete naučit. Ale problémy, které jsem zmínil dříve, dělají hru matoucí a nevítanou.

RIDE 4 také postrádá obsah. Nabízí docela slušný režim kariéry a širokou škálu tratí a kol, ale mimo režim kariéry je jen velmi málo práce. Rychlý závodní režim vám dává závody. To je vše. Neexistují žádné režimy výzev, žádný vzrušující obsah, který hry jako tato obvykle nabízejí, aby vás bavily. Neexistuje žádná zděděná možnost, žádné výzvy, nic. Pokud nejste úplně přesvědčeni o základních rasách hry, není zkrátka na co vzpomínat. Kariérní režim je mezitím poměrně dlouhý a při cestě na šampionát vás provede několika různými okruhy a turnaji. Hra také nabízí editor, ve kterém můžete vytvářet vlastní obtisky, skiny a další obsah pro svá kola a jezdce. Není to strašně hluboké, ale může být zábavné se poflakovat.

jízda 4

"Vizuálně, RIDE 4 vypadá jako velkolepá moderní závodní hra, ale ovládání a obsah křičí ze hry o deset let starší. “

K jeho cti RIDE 4 nabízí slušnou nabídku pro více hráčů. Jedná se o stejné základní typy závodů jako ve zbytku hry, ale běh s jinými lidmi je mnohem zábavnější. Při hraní na mé zkušební verzi došlo k problémům se servery. Několikrát jsem se odpojil od zápasů a došlo k problémům s latencí. Ale když to fungovalo, byla to pravděpodobně nejzábavnější část hry.

Vizuálně, RIDE 4 vypadá jako velkolepá moderní závodní hra, ale ovládání a obsah křičí ze hry o deset let starší. Po celou dobu jsem se nemohl zbavit pocitu, že hraji něco velmi zastaralého. Hra obsahuje několik dobrých prvků. Jak jsem řekl, RIDE 4 je to pěkná hra, když už nic jiného. Kola jsou nádherná, hraničí fenomenální pro ty, kteří jsou opravdu vášniví pro sport, a okolí je jasné a hezké.

Skutečná ostuda RIDE 4 je, že tady jsou kosti slušné závodní hry. Vypadá to a zní to a můžete říct, že to byla vášeň. Existuje spousta kol a tratí a všechny jsou láskyplně vykreslené a animované s krásnými detaily. Fyzická simulace je podrobná a přesná a skvěle rozlišuje mezi různými motocykly a povětrnostními podmínkami. A když s vámi hra nebojuje, je možné se pobavit. Ale nedostatek obsahu a legální ovládání brání tomu, aby tato hra opravdu zářila. RIDE 4 může být pro nováčky velmi obtížné, a pokud tomu tak je, nezdá se, že by hra měla zájem vám pomoci postupovat nebo se zlepšovat. Jednoduše se vám představuje, vždy vyžaduje dokonalost a na oplátku slibuje jen málo.

Tato hra byla testována na PlayStation 4.

DOBRÝ

Skvělý obraz pomáhá prodat zážitek; Zde funguje solidní fyzická simulace jízdního kola; Slušná nabídka kol. Zábavný multiplayer.