Recenze: Touken Ranbu Warriors je omezenější Musou

Touken Ranbu Warriors je zvláštní druh musou Hra. Je to pro jednoho zcela zážitek pro jednoho hráče. Jeho obsazení je malé, což je překvapivé vzhledem k tomu, že obsahuje více než 200 postav Touken Ranbu opravit. Přestože se zaměřuje na historické bitvy, vystřihuje věci, aby se zaměřil na části celku. Je to velmi úzká položka v seriálu, který sám o sobě představuje hraniční mainstream. Aniž bychom zapomínali, že právě ona situaci zjednodušuje. Možná až přehnaně! Výsledkem je hra, která je v pořádku, ale navržená pro velmi specifické publikum, které mimo Japonsko nemusí existovat.

V Japonsku některé série zahrnují antropomorfní verze slavných objektů. Například, Azur Lane zahrnuje lodní dívky, které jsou lidské ženy založené na lodích. Touken Ranbu zahrnuje chlapy založené na meči. Chlapci s mečem, chcete-li. V roce 2205 má vláda času Saniwa, jednotlivce, kteří mohou jednat jako mistři těchto Touken Danshi, aby udržovali časovou osu. Kromě jednoho centra na Honmaru je jich 15 napadených domů. Na místo zaútočily revizionistické síly. Jejich Saniwa přitom zmizela. Historická retrográdní armáda (HRA) se znovu vrátila k útoku a tentokrát se objevila tajemná vládní liška jménem Konnosuke. Konnosuke použil pečetě na válečníky, aby je posílil, a rozdělil je do pěti týmů. Nyní mají za úkol vyšetřit pět incidentů z minulosti, které HRA změnila. Pokud se jim podaří zabránit změně historie, mohou najít odpovědi na to, co se stalo, a jejich Saniwa.

To je hodně! Zvlášť když to nevíš Touken Ranbu. Což je docela možné! Zatímco Touken Ranbu online je k dispozici v angličtině přes Johren, není to známá vlastnost. Koncept je zajímavý! Začne se vkrádat alternativní historie kvůli neznámým silám. I když dojdete k východu, můžete vidět novou „falešnou“ historii a jak by měla vypadat „skutečná“ historie. Vzhledem k tomu, že obecnou myšlenkou je bojovat za zachování časové osy, je v pořádku, pokud si nejste vědomi dalších podrobností. Pomáhá obecné povědomí o konfliktech éry Sengoku.

Co nemusí být tak dobré, je ignorování postav Touken Ranbu Warriors. Je to proto, že je to hra fanservice. Chci říct, když se trochu poškodí, jejich oblečení je roztrhané! Nemluvě o tom, že se zaměřujeme na rozhovory mezi lidmi, jak jejich pouta rostou. Očekává, že budete vědět, kdo jsou tito lidé. Proč se například Mikazuki Munechika považuje za starého muže? (Protože je Tenka-Goken a skutečný Mikazuki je japonský národní poklad.) Proč Yamanbagiri Chougi nazývá Yamanbagiri Kunihiro "Fake-kun?" (Protože skutečné „Kunihiro“ je replikou skutečného meče Yamanbagiri.) Proč Sengo Muramasa žertuje o nahotě? (Je to zpětné volání k jeho rolím v muzikálech a dalších herních představeních.)

Recenze - Touken Ranbu Warriors je omezenější Musou 3

Skutečnost, že většina postav v Touken Ranbu Warriors jsou založeny na meči znamená, že některé z nich mohou ve hře vypadat velmi podobně. Například vaše první bitvy strávíte s Yamanbagiri Kunihiro a Yamanbagiri Chougi. Oba jsou meče uchigatana. Další postavy, které jsou ve hře stejného "typu" zbraní, jsou Heshikiri Hasebe, Kasen Kanesada, Okurikara a Sengo Muramasa. Máme čtyři typy tachi, kterými jsou Ichigo Hitofuri, Mikazuki Munechika, Shokudaikiri Mitsutada a Tsurumaru Kuninaga. Odlehlé hodnoty jsou Hyuga Masamune (tanto), Namazuo Toushirou (wakizashi), Tonbokiri (polarm), Tomoegata Naginata (naginata) a Yagen Toushiro (tanto).

Je zde trochu rozmanitosti a někteří lidé se mohou cítit jinak. Například uchigatana se bude lišit od tachi nebo tanto. Zejména Tomoegata Naginata a Tonbokiri mohou cítit změnu tempa. Přesto existuje ohromné ​​množství mečů! Nemluvě o tom, že některé speciální útoky, které odemknete, se mohou chovat pro různé postavy stejně. Jedním z prvních příkladů, které uvidíte, je srovnání speciálních přímých útoků Kunihira a Chougiho. Přesto to není jako ostatní musou hry s menšími náhozy, jako Fire Emblem Warriors nebo tak nějak Hyrule Warriors: Age of Calamity, kde získáte velkou rozmanitost i s menšími čísly. Což může také ztěžovat rozeznání lidí, zvláště pokud pořad neznáte.

Chlapecký meč

I když jsme omezeni, co se týče postav Touken Ranbu Warriors, mise se mohou velmi lišit! Fólie ploty HRA zapojit. První mise mohou například zahrnovat prozkoumání každého rohu mapy, abyste našli „generály HRA“, zničení všech zjevných i skrytých zásob, aby se zabránilo nepřátelům vzdorovat obležení, ochrana hradeb před nepřátelskými útoky, nalezení cesty k nepřátelskému veliteli, místo za tři minuty, nebo pomozte armádě udržet pozici a neztratit 100 vojáků za pět minut. Můžete dokonce selhat v oblasti s měřítkem vyšetřování, pokud dosáhnete „konce“ před dosažením 100 % a splníte každý „cíl“. Nikdy jsem neměl pocit, že bych hrál strategicky. Cítil jsem však, že musím udělat víc, než se prosekat hordami nepřátel.

Faktem je, že všechny tyto kroky se zdají poměrně snadné a krátké. Karty jsou většinou jednoduché a přímočaré Touken Ranbu Warriors. „Tajemství“, která musíte odhalit, jsou docela zřejmá. Zejména proto, že vás Konnosuke dovede, kam potřebujete, a poskytne vám vodítka. Časované mise obvykle trvají kolem pěti minut nebo méně. Někdy se u mise, která se zdá „nenačasovaná“, náhle rozvine časovač a odpočítává, pokud strávíte příliš mnoho času hledáním správné cesty. Samozřejmě se cítí zaměřeno na snadné použití obecně. Když hru spustíte, můžete si vybrat mezi jednoduchým režimem, který by vám v podstatě umožnil automaticky řetězit komba, používat speciální útoky a vyhýbat se všem nepřetržitým stisknutím Y.

čaj, nalévání, meč, chlapci

Když nejste na misi, budete v centru Honmaru. Toto je prostor, kde můžete přistupovat k novým příběhovým misím nebo přehrávat staré, kupovat vybavení, zlepšovat schopnosti a statistiky postav, prohlížet paměti a zasazovat postavy do oblastí z Honmaru, abyste jim pomohli posouvat se o úroveň výš, získávat předměty nebo budovat vztahy. . Zvyšování úrovně je velký problém, protože existuje šest „úrovní“, kterými je třeba projít. Ty mohou odemknout nové speciální útoky, posílit statistiky a prodloužit dobu trvání běžných útoků. Ačkoli je zařízení poměrně drahé a omezené, upgrady jsou cenově dostupné a mohou se zdát spíše nezbytné.

Jedinou nevýhodou této sekce je, že její minihry nejsou příliš zábavné. Někteří nemají téměř nic, například když se snaží uhodnout, kdy uplynul určitý počet sekund, když nalévali čaj nebo současně otáčeli analogovými tyčinkami, aby vytvořili onigiri. Sbírání třpytivých předmětů ze zahrady není zrovna zábavné, i když jeho odměny jsou užitečné. Zaberou jen pár sekund, takže to stojí za to, pokud je to něco, v čem víte, že jste dobří. (Řekněme dělat mochi.) Ale pokud z toho nic nedostanete, je fajn skočit.

Touken Ranbu Warriors je vytvořen pro velmi specifické publikum. Zdá se, že je určen pro lidi, na které nejsou zvyklí musou hry s možností snadného ovládání, malými úrovněmi a cílenými úkoly. Mlecí prvky se dokonce zdají být méně náročné, s jednoduchými minihrami a umístěním oblasti Honmaru, abyste získali zkušenosti a podobně, zatímco vy děláte jiné věci. (Stejně jako v Touken Ranbu online prohlížečová hra!) Touken Ranbu Warriors se také silně zaměřuje na své postavy, ukazuje jim, jak se vzájemně ovlivňují a zvýrazňují funkce obsažené v původní hře, anime a dalších vedlejších produktech. To znamená, že zatímco Touken Ranbu Warriors je musou hra s nástrahami, které známe, nemusí být tou nejlepší volbou pro někoho, kdo hledá nový vstup do hry.

Touken Ranbu Warriors je k dispozici pro Nintendo Switch a PC. K dispozici je demo.