Recenze: Okinawa Rush (Nintendo Switch)

Okinawa Rush je zábavný arkádový beat'em up. Obsahuje tři hratelné bojové umělce Hiro, Meilin a Shin. Ve chvíli, kdy hra začne, jste ponořeni do této 2D plošinovky, která vás zavede přímo zpět do historické éry Street Fighter, želvy Ninja od Super Nintenda. Jsou na vás vrženi nekoneční ninjové z klanu Black Mantis a zasahují vás vším od hvězd po meče. Aby to bylo ještě obtížnější, musíte porazit časovač a dostat se na konec etapy dříve, než časovač dosáhne nuly.

Existují dva herní režimy; příběhový režim, kde se dozvíte více o postavách, nebo arkádový režim. Příběhový režim je dobrý, ale arkádový režim je mnohem zábavnější a myslím, že tak by se hra měla hrát. Okinawa Rush je ztělesněním tlačítka se dvěma tlačítky pro útok a tlačítkem pro skok. Dark Foods se objeví poté, co porazíte vlnu ninjů, aby vám pomohly se mírně vyléčit. Vidět, jak se poprvé náhodně objevují hrášková polévka nebo banánové emotikony, byl zábavný a náhodný způsob, jak naplnit ukazatel zdraví. Můžete také vzít zbraně padouchům, které porazíte, a použít je pro další vlnu k boji. Když jsem poprvé použil meč, byl jsem úplně zaujatý a chtěl jsem najít další zbraně, které bych mohl použít.

Každá postava má jiné výhody a nevýhody použití. Hiro je nejúplnější bojovník, zatímco Meilin je nejrychlejší a Shin je nejsilnější. Jejich příběhy mají různé konce, ale akce je dost podobná: porazit co nejvíce členů klanu Black Mantis a přitom porazit hodiny. Nejraději používám Hira, ale jsem také někdo, kdo hraje s Mariem ve všech jeho hrách; Jsem spíše fanouškem plně hratelných postav, když mám možnost, tak si to vezměte za to, co stojí za to.

Na retro vypadající 2D plošinovku je grafika docela zábavná. Když je váš speciální měřič útoku plný, existují skvělé útoky. Navíc padouši mají skvělé animace, zejména s různými zbraněmi a tím, jak je používají. Soundtrack je úžasný a přispívá k nostalgii těchto arkádových titulů ze staré školy.

Samotné kroky jsou v pořádku, ale trochu nadbytečné; po prvních několika úrovních není tuna rozmanitosti. Také zde není mnoho instrukcí nebo nápovědy, pokud se ztratíte; právě jsi na to přišel. Zatímco přidává do hry mash-'em aspekt, může také získat na síle díky nepřetržitému boji. Například to, že nevíte, jak zvednout upuštěnou zbraň nebo jak ji použít, není nejlepší způsob, jak pochopit, jak hru hrát. Zvláště když máte také časový limit a nemůžete se pohnout vpřed, dokud neskončíte. porazil všechny padouchy před vámi.

Celkově je Okinawa Rush zábavná hra. Spoléhá na reminiscenci minulosti, ale dělá to dobře. Historie a design úrovní zanechávají mnoho přání. Nepřerušovaná bojová akce ve spojení s chytlavou hudbou z ní však dělá typ hry, do které můžete být uzavřeni a hodiny uběhly, aniž byste si toho všimli.