Recenze obsahující „EGGCONSOLE Ys II“, plus dnešní nové verze a prodeje –

Dobrý den, milí čtenáři, vítám vás u shrnutí SwitchArcade z 19. března 2024. Tento týden je relativně klidné úterý a mám pocit, že jsem měl odložit jednu ze včerejších recenzí, protože jich nemám celou tunu. věci pro vás dnes. No, jsou tu dvě kritiky, na které je třeba se podívat. EGGCONSOLE Ys II PC-8801mkIIsr et Kingdom Come Deliverance: Royal Edition, pokud vás to zajímá. Poté máme ke kontrole pouze jedno nové vydání, ale alespoň to není v Bin Bunch. Dále máme výprodeje, včetně skvělých her za nízké ceny. Dejme se do práce!

Komentáře a minipohledy

EGGCONSOLE Ys II PC-8801mkIIsr (6,49 $)

Druhý verš, z velké části stejný jako první. Alespoň pokud jde o můj názor na tuto konkrétní verzi Ano II No tak, stejně. Po vydání původní verze PC-8801 první ano hra před časem, OEUFCONSOLE Projekt nyní nabízí pokračování hry. V dnešní době jsou hry často seskupeny, protože jsou ve skutečnosti dvěma částmi stejného příběhu a sdílejí mnoho výhod a mechanismů. Takže, pokud jste shromáždili OEUFCONSOLE Ys release a skvěle jsem si to prošel, budu pokračovat a doporučím vám, abyste si vybrali i tento.

Pro ty, kteří si nevyzvedli první hru, vězte, že zde platí stejné hlavní upozornění. Většina textu hry je v japonštině, bez možnosti angličtiny. Pokud tedy neumíte číst jazyk, nechcete se řídit průvodcem nebo neznáte hru nazpaměť, budete narážet na spoustu jazykových bariér. zatímco se budete snažit dokončit svůj úkol. Zde vydám dodatečné varování, že byste si měli opravdu zahrát původní hru, než přejdete k této. Jak již bylo zmíněno, toto je druhá část příběhu. Spoléhá nejen na své vyprávění, ale také na svou mechaniku a z hlediska obtížnosti víceméně předpokládá, že jste se lana naučili docela dobře.

Pokud jste připraveni převzít významný úkol hrát akční RPG v japonštině, Ano II To je velmi zábavné. Hudba je výborná a na hru své doby a místa překvapivě hratelná. To znamená, že jazyková bariéra je s tímto vydáním opět velmi reálná, a to znamená, že i když jde o příjemnou hru a pravděpodobně jediné vydání Ano II asi se dočkáme na Switchi, mohu dát jen mírné doporučení.

Hodnocení SwitchArcade: 3,5/5

Kingdom Come Deliverance: Royal Edition (49,99 $)

Na tuto hru je spousta recenzí, takže budu mluvit jen o kvalitě portu. Tato hra na pokročilejších konzolích opravdu nevypadala skvěle a rozhodně měla svůj podíl na problémech s výkonem. Tato verze Switch přebírá mnoho hitů, které byste očekávali. Rozlišení je nižší a celkové vizuální detaily jsou znatelně sníženy. Přesto je to docela solidní port, když vezmeme v úvahu všechny okolnosti. Framerate je ve srovnání s jinými konzolovými porty úctyhodný a jde o velmi hratelný zážitek, i když se věci v rušnějších scénách trhají. Pop-in je o něco více, než byste viděli v jiných verzích, ale ve srovnání s podobnými hrami na Switch se to drží obdivuhodně. Saber Interactive už na Switchi provedl několik šílených konverzí a to je další zářez v jeho opasku.

Kingdom Come Deliverance: Royal Edition přináší hru na Nintendo Switch v přibližně tak dobré formě, jakou dokáže hardware, díky talentovaným a zkušeným lidem ze Saber Interactive. I když o verzích na výkonnějším hardwaru není pochyb, není to vůbec špatný způsob hraní hry. Jedná se o další „nemožný port“, který si mohou majitelé Switche užít na cestách.

Hodnocení SwitchArcade: 4/5

Nouvelles verze

MLB The Show 24 (59,99 $)

Jejda, zapomněl jsem na běžné vydání MLB Show 24 byl propuštěn včera. Ať tak či onak, nyní můžete získat nejnovější edici oblíbené baseballové série Sony, aniž byste se museli vrhnout na jedno z nejúžasnějších vydání. Je zde pár nových prvků, ale celkově tato série našla svůj krok už před chvílí a stále se na něm pracuje. Řekl bych, že nejlepší realistická baseballová hra, kterou můžete na svém Switchi získat.

Odbyt

(North American EShop, cena v USA)

Pár věcí k poznámce z dnešního nového seznamu. Ahoj koťátko je pravděpodobně lépe oceněn za pět dolarů než za dvacet, vynikající Siralim hry jsou v prodeji, Workshop Ryza 3 nikdy nebyla v eShopu nižší a Cloudová verze Guardians of the Galaxy je téměř dost levné na to, abyste si mohli zahrát a zkontrolovat, jak váš internet zvládá cloudovou hru. V doručené poště téměř nic, takže se klidně soustřeďte na ty nové prodeje.

Vyberte nové prodeje

Propast (6,99 $ od 19,99 $ do 25/03)
Hello Kitty and Friends Parade of Happiness (4,99 $ od 19,99 $ do 26/03)
Siralim 3 (7,49 $ od 14,99 $ do 26/03)
Siralim Ultimate (9,99 $ od 19,99 $ do 26/03)
Atelier Ryza (23,99 $ od 59,99 $ do 26/03)
Workshop Ryza 2 (29,99 $ od 59,99 $ do 26/03)
Workshop Ryza 3 (38,99 $ od 59,99 $ do 26/03)
sněžný běžec (19,99 $ od 39,99 $ do 29/03)
Brutalismus 22 (4,99 $ od 9,99 $ do 4/1)
Anima: Dveře vzpomínek (2,99 $ od 19,99 $ do 4/1)
Heart&Slash (2,24 $ od 14,99 $ do 4/1)
Guardians of the Galaxy: Cloud Verse. (14,99 $ od 59,99 $ do 4/1)
Na měsíc (7,19 $ od 11,99 $ do 4/1)
Najít ráj (7,19 $ od 11,99 $ do 4/1)
Shieldwall Chronicles: SotN (1,99 $ od 7,99 $ do 4/1)

Vpravo a dolů (2,99 $ od 9,99 $ do 4/2)
Rev Up! Velká cena RC (1,99 $ od 13,26 $ do 4/8)
Jízda spolu (4,99 $ od 19,99 $ do 4/8)
Cestujte společně (3,75 $ od 15,00 $ do 4/8)
vynalezl (1,99 $ od 4,99 $ do 4/8)
Super tvůrce dungeonu (8,59 $ od 19,99 $ do 4/8)
Drive Drift (1,99 $ od 8,59 $ do 4/8)
Naše fantastické pátrání (3,99 $ od 14,00 $ do 4/8)
Kancelářský fotbal (1,99 $ od 7,11 $ do 4/8)
kancelářský fotbal 2 (3,99 $ od 8,00 $ do 4/8)
Sushi shot (1,99 $ od 3,80 $ do 4/8)
Udělej to! Takoyaki (1,99 $ od 3,00 $ do 4/8)
Geometric Brothers (3,99 $ od 14,00 $ do 4/8)
Život na super planetě (2,49 $ od 9,99 $ do 4/8)

Pohádka (35,99 $ od 59,99 $ do 4/9)
Fatal Frame: Lunar Eclipse Mask (34,99 $ od 49,99 $ do 4/9)
Fatal Frame: Maiden of the Black Waters (27,99 $ od 39,99 $ do 4/9)
Remake Ateliéru Marie (34,99 $ od 49,99 $ do 4/9)
Ninja Gaiden: Hlavní kolekce (26,79 $ od 39,99 $ do 4/9)
Nobunagova ambice: probuzení (44,99 $ od 59,99 $ do 4/9)
Podpora – Cloud Vers. (19,99 $ od 49,99 $ do 4/9)
Čarodějnice Blair (5,99 $ od 29,99 $ do 4/9)

Prodej končí zítra, 20. března

Diamond Ruce Na Měsíc (5,59 $ od 6,99 $ do 20/03)
Hellstuck Rage se svými přáteli (5,59 $ od 6,99 $ do 20/03)
Rybářský výlet na ostrov Jura (1,99 $ od 13,99 $ do 20/03)
Meče a kosti 2 (1,99 $ od 9,99 $ do 20/03)
Příběh malého draka (1,99 $ od 12,99 $ do 20/03)
Do ADM (5,99 $ od 29,99 $ do 20/03)
Ostrov Yoku Express (3,99 $ od 19,99 $ do 20/03)
Yooka-Laylee a nemožné doupě (2,99 $ od 29,99 $ do 20/03)

To je pro dnešek vše, přátelé. Zítra se vrátíme s dalšími novinkami, větším prodejem a možná i nějakými novinkami. Myslím, že nebudu mít připravené nějaké recenze, ale uvidíme. Včera tak foukalo, že kus odfoukl z domu mého tchána. Myslím, že to budu muset pomoci zvládnout. Ale ne dnes. Přeji vám všem krásné úterý a jako vždy děkuji za přečtení!