Recenze obsahující „EGGCONSOLE Dragon Slayer IV“, plus nejnovější verze a prodeje –

Dobrý den, milí čtenáři, vítejte u souhrnu SwitchArcade z 16. dubna 2024. V mnoha ohledech docela standardní úterý. Mám pro vás pár recenzí, koukám na nejnovější OEUFCONSOLE verze a malá hádanka ve stylu Sokoban. Existuje několik nových funkcí a všechny jsou docela slušné. Mám souhrny toho všeho a pak obvyklé seznamy nových a končících prodejů. Dnes to nejsou příliš velké seznamy, takže se příliš nevzrušujte. Pojďme k tomu, co máme!

Komentáře a minipohledy

EGGCONSOLE Dragon Slayer IV DrasleFamily MSX2 (6,49 $)

To je Čarodějův odkaz. Víte, hra NES. No, možná nevíš. V podstatě byla tato hra portována na Famicom a poté lokalizována na Západ přes Broderbund zpět v den. Dlouho je hlavním pilířem koutku poradců Nintendo Power a čtenáři posílají spousty otázek o tom, jak vyřešit jeho mnoho záludných částí. Skutečný příběh o lásce nebo nenávisti pro většinu hráčů a jeho pověst sahá od jedné z nejhorších her na konzoli až po podceňovanou knihovnickou klasiku.

Zde získáte verzi MSX2 a díky tomu je naše první OEUFCONSOLE Verze MSX2. Ve srovnání s verzí NES existují určité rozdíly v uspořádání místnosti a její design je navržen výhradně pro dotykovou obrazovku. Nejsou zde žádné rolovací místnosti. Na tom nezáleží, opravdu. Přestože se jedná o nelokalizovanou japonskou verzi, většina potřebného textu je v angličtině. Dostanete obvyklé OEUFCONSOLE možnosti zde, včetně stavů uložení, nastavení obrazovky, přemapování tlačítek, krátkého průvodce, jak začít hrát, a galerie se skeny balení a japonským manuálem. Bohužel zde nejsou žádné oblíbené. Pokud chcete hru vidět celou, budete se tam muset dostat vlastním úsilím.

A bude to stát hodně úsilí. V této hře musíte využít talentu různých členů titulární rodiny Drasle, abyste si prorazili cestu poměrně masivním sklepením a zabili draka, který čeká na konci. Každý člen rodiny má své vlastní schopnosti a může vybavit předměty, které ostatní nemohou, což mu v podstatě poskytuje exkluzivní přístup k určitým částem mapy. V každé z těchto sekcí budete muset mezi sebou obchodovat, sbírat předměty a porážet bosse, přičemž každý se vykašle na předmět, který vám společně poskytne přístup ke zbrani, kterou budete potřebovat k zabití draka. Skvělý úkol, jistě, ale máte alespoň uložené stavy?

Skutečně, pokud jde o potenciální jazykové bariéry a originální mechaniku, jde o jeden z nejhranějších RPG titulů na trhu. OEUFCONSOLE složení zatím. Zvlášť když už to víte Čarodějův odkaz. Ale je tu problém, který přesahuje samotnou hru. Konkrétně je zahrnuta verze hry NES Archivy muzea Namco Vol.2 s deseti dalšími hrami za 19,99 $ a je to pravděpodobně ten nejlepší zážitek. To znamená, že výběr této sestavy je moudrý pouze tehdy, pokud chcete konkrétně tuto hru a nic jiného v tomto balíčku Namco, nebo pokud máte z nějakého důvodu zvláštní zájem o tuto sestavu MSX2.

Pokud máš rád Čarodějův odkaz pro NES a jste zvědaví, abyste si vyzkoušeli mírně remixovanou verzi EGGCONSOLE Dragon Slayer IV je něco, co budete chtít zkontrolovat. Pokud jste ve hře úplný nováček, pravděpodobně bych doporučil Namco Museum Archives Vol. 2 nastavit místo toho. Přiložená verze NES je stejně dobrá jako tato, ne-li lepší, a získáte s ní více her. To znamená, že to v žádném případě není špatné vydání a jazyková bariéra je podle standardů těchto vydání zcela minimální. Zvláštní hra jistě, ale ne nemožné milovat.

Hodnocení SwitchArcade: 3,5/5

Kočka Mimi: škrabadlo Mimi (4,99 $)

Někdy hra nemusí dělat nic moc přepychového, aby byla uspokojující, a v tom jsem víceméně já. Kočička Mimi. Jedná se o poměrně jednoduchý přístup Sokoban- puzzle hra typu cash push. Mimi se snaží dosáhnout na své škrabadlo na každém kroku a vy ji tam musíte navést. To bude často zahrnovat tlačení krabic a jejich skládání, aby Mimi mohla překročit mezery nebo vylézt tam, kde je její škrabka, a několik jevištních pomůcek je posypáno, aby byly věci po cestě čerstvé. Nedělá nic nového a zdá se, že má velmi nízký rozpočet, ale pokud máte rádi tyto druhy hádanek, bude to svědit.

Hodnocení SwitchArcade: 3/5

Nouvelles verze

Uzemněný (39,99 $)

Hra o přežití vyvinutá... Obsidian? Páni, toto není obvyklá cesta tohoto vývojáře, ale podle toho, co jsem slyšel od hráčů Xboxu, je to velmi dobrá cesta. Skutečnou otázkou je, jak dobře tato bývalá exkluzivita Xbox Series provedla přechod na mnohem méně výkonný Switch. Přál bych si, abych pro vás měl odpověď, ale nezískali jsme předběžný přístup ke hře, takže o tom nevím stejně jako kdokoli jiný. Držím palce, protože to vypadá na velkou zábavu!

Lana's Planet (19,99 $)

Pokud máte rádi atmosférickou platformu a logické hry jako Limbo ou Uvnitř, to by vás mohlo zajímat. Sledujte příběh krásné planety, jejíž přírodní rovnováha je ohrožena, a zajistěte, aby zůstala krásným místem. No, víš, jak to takhle chodí. Prozkoumejte hezká prostředí, hrajte složité plošinovky, řešte složité hádanky a užijte si odvíjející se příběh. Příjem byl dobrý na jiných platformách a jsem si jistý, že to najde oporu i na Switchi.

Kolekce růže a kamélie (19,99 $)

Populární Flash slappers od NIGORO, vývojáře za La-Mulana hry, přijďte na Nintendo Switch v této praktické kolekci. Získáte první dvě hry, zcela novou třetí a čtvrtou hru, plus Růže a kamélie proti La-Mulaně. Pokud jste to nikdy předtím nehráli, je to trochu jako Punch-out. Vyhýbáte se soupeřovým fackám a oplácíte vlastními fackami. Všechno je to podáno velmi hloupým způsobem, a i když to není úplně to nejhlubší, co budete hrát, je z toho určitá radost. Tato verze Switch vám umožňuje používat pohybové ovládání, aby bylo plácání ještě reálnější. Brzy to zkontroluji.

Odbyt

(North American EShop, cena v USA)

No je tu nová nízká cena Komanda 3 tam. THE Hrací automat Duke Nukem DLC pro Flipper M, Taky. Sakra, tahle pošta k odeslání skoro nic není. Možná se brzy dočkáme velkých výprodejů, ale dnes je jasné, že jde o praní.

Vyberte nové prodeje

Pinball M: Duke Nukem Pinball DLC (4,66 $ od 5,49 $ do 23/04)
Summer Daze: Tilly's Tale (5,99 $ od 14,99 $ do 29/04)
Sakura kouzelné dívky (4,99 $ od 9,99 $ do 5/6)
Věčná noc (11,99 $ od 29,99 $ do 5/6)
Summit Aeterna (11,99 $ od 19,99 $ do 5/6)
Commandos 3: remasterováno v HD (22,49 $ od 29,99 $ do 5/6)
Peklo Středozemního moře (6,99 $ od 9,99 $ do 5/6)
Obrázek 1 + Obrázek 2 (9,99 $ od 39,99 $ do 5/6)

Prodej končí zítra, 17. dubna

RPG Time: The Legend of Wright (11,99 $ od 29,99 $ do 17/04)
Slunná kavárna (13,49 $ od 14,99 $ do 17/04)

To je pro dnešek vše, přátelé. Zítra se vrátíme s dalšími novinkami, větším prodejem a možná i nějakými novinkami. Dnes jsem trochu ospalý, což se mi zdá být poslední dobou v úterý častým problémem. Opravdu nedokážu říct proč. Ať tak či onak, přeji vám všem skvělý den a jako vždy děkuji za přečtení!