Recenze GigaBash – One Trick Pony

GigaBash recenze - One Trick Pony

Jto pit výtah pro gigabash je okouzlující. Je to hra, která vám umožní hrát za obří monstra a mocné hrdiny, kteří bojují v různých vysoce zničitelných prostředích. A hry Passion Republic Games většinou splnily své sliby, i když s některými pozoruhodnými nedostatky. V současném stavu však gigabash je velmi jednoduchý poník a postrádá hloubku a rozmanitost, kterou nabízí mnoho jeho konkurentů.

gigabash je arénový rváč v duchu něčeho jako Power Stone a vaším cílem je zasáhnout soupeře tvrdými útoky, které ho nakonec pošlou na míle daleko od arény. Ihned po nastartování gigabash, přivítá vás podrobný tutoriál, který vás provede základy boje s těmito obřími monstry. Čtvercová a trojúhelníková tlačítka se používají ke spouštění normálních a speciálních útoků a jejich podržením spouští silnější variantu těchto útoků. Můžete také provádět varianty těchto útoků tak, že je stisknete do vzduchu.

"gigabash je arénový rváč v duchu něčeho jako Power Stone a vaším cílem je zasáhnout soupeře tvrdými útoky, které ho nakonec pošlou na míle daleko od arény."

Levá spoušť se používá k blokování a odrážení pohybů a může být spojena s útočnými tlačítky, aby se rozpoutaly obranné útoky. Pravá spoušť provádí rychlý úprk, který lze spojit s útoky a vrhnout se na nepřítele. Konečně můžete také uchopit své protivníky stisknutím kruhového tlačítka a odpovídajícím způsobem je trefit nebo hodit, nebo ještě lépe trhat budovy a stavby z bojiště jako květinu a mlátit jimi své protivníky.

I když se to na první pohled zdá zdrcující, není potřeba mnoho, abyste tomu rozuměli – a brzy budete spojovat těžké a lehké pohyby, uhýbat před údery a intuitivně se propojovat s prudkými útoky. Soubojový systém je celkově vynikající, ale jednu zásadní výtku jsem měl k absenci zamykacího mechanismu. Často jsem se přistihl, že útočím ve vzduchu, když byl můj protivník pouze na dostřel, protože některé postavy a útoky mohou mít velmi krátký dosah a útoky se magicky nepropojí s vašimi protivníky. Ještě problematičtější se to stává, když jsou na obrazovce 3 nebo 4 bojovníci a vy musíte své útoky mířit na jediného nepřítele, ale nakonec nešikovně netrefíte nic jako divokou kartu.

naštěstí GigaBash seznam postav je skromný, ale dostatečně pestrý, aby bitvy zůstaly zajímavé. Vezměme si například Gorogonga – rozzlobenou bestii, která vyniká v boji na blízko, protože používá své těžké pěsti a údery do země k rychlé práci se svými protivníky. To je velmi odlišné od Pipijuras, obřího mimozemského kraba, který používá své projektilové paprsky k udržení protivníků na uzdě. Pak je tu Woolley, roztomilý obří yetti, který dokáže spolknout protivníky nebo je pohltit valící se sněhovou koulí a poslat je letět k okraji arény.

gigabaš skorak

"GigaBash seznam postav je skromný, ale dostatečně pestrý, aby bitvy zůstaly zajímavé."

Mluvit lze pouze o 10 postavách (některé z nich je nutné odemknout hrou) – což je trochu zklamáním, když konkurenti (např. Multi Versus) představují desítky různých postav. Navíc také nemají to kouzlo jako Mario nebo Bugs Bunny. Ve svém omezeném čase se hrou jsem zjistil, že rovnováhu lze trefit nebo minout – protože určitá taktika funguje obzvláště dobře proti určitým protivníkům, kteří mohou a budou donekonečna zneužíváni k levnému zabíjení.

gigabash obsahuje 2 hlavní možnosti pro hraní na gauči – režim rvačky zdarma až pro 4 hráče a týmovou bitvu 2v2. Jak během těchto bojů působíte poškození svým protivníkům nebo ničíte prostředí, získáváte speciální měnu zvanou GigaEnergy. Jakmile toto dosáhne určitého prahu, můžete se přeměnit na zvětšenou verzi postavy, nazývanou Titán třídy S. Přestože vaše možnosti pohybu a mobility zůstávají stejné, vaše útoky způsobují větší poškození a vy utrpíte menší poškození. během tohoto posíleného období.

Navíc si můžete také vyzvednout power-up, který rozpoutá zničující konečný útok na vaše protivníky. Jako takový musíte vyvážit své soustředění mezi udělováním poškození vašim protivníkům a co nejrychlejším sbíráním co největšího množství GigaEnergy. Ale i tak je pochopení toho, kdy se transformovat, a určitá synergie mezi spoluhráči klíčem k vítězství v bitvách, protože to může snadno zvrátit vývoj bitvy ve váš prospěch nebo proti vám. Celkově, gigabash vytváří dobrou rovnováhu mezi dovednostmi a strategií a zároveň zůstává přístupný nováčkům v žánru.

"gigabash vytváří dobrou rovnováhu mezi dovednostmi a strategií a zároveň zůstává přístupný nováčkům v žánru."

Existuje spousta arén, kde můžete bojovat proti svým přátelům nebo CPU, a tyto sahají od starověké domorodé vesnice až po obecnou tréninkovou oblast v centru rušné metropole. Některé z těchto arén mají své vlastní triky – například řeka, která rozděluje arénu na dvě poloviny, nebo písečná bouře, která se pravidelně spouští a zakrývá vám výhled na arénu a nepřítele. Ostatní jsou ve srovnání s nimi docela standardní, ale díky naprosté zničitelnosti prostředí vypadají pokaždé jinak, když se rvete. Můžete například použít mnoho budov jako kryt na začátku boje, ale jakmile je kryt zničen, můžete být nuceni se přiblížit svým protivníkům.

K dispozici je také režim Mayhem, který obsahuje různé minihry, ale protože to lze hrát pouze v gaučovém kooperaci bez možnosti zvát přátele prostřednictvím online hry, nemohl jsem zjistit, co tento režim nabízí. Na sólové frontě, gigabash obsahuje 4 krátké příběhy soustředěné kolem 4 postav na seznamu. Není to nic extra poutavého, ale je to dobrý způsob, jak se s těmito postavami vypořádat, když budete čelit různým protivníkům, kteří k poražení vyžadují různé strategie.

Kromě Story a Mayhem Mode lze Team Battle a Free-For-All hrát také online. Kromě toho můžete také hrát nezahodnocenou bitvu 1v1 v online režimu. Ale v mých desítkách pokusů najít shodu během období asi týdne před i po spuštění jsem se ještě nezúčastnil online zápasu na PS5. Je zábavné, že při psaní této recenze dokonce hledám shodu online, samozřejmě bez úspěchu.

gigabash hru

"Ale v mých desítkách pokusů najít shodu během období asi týdne před i po spuštění jsem se ještě nezúčastnil online zápasu na PS5."

Ale i když vyloučíte příšerný dohazovací zážitek, je těžké to přehlédnout gigabash je obsahově velmi nenáročný. Na konci zápasů získáváte XP, ale tím se odemknou pouze doplňky, jako jsou další informace o tradici nebo hudba na pozadí. Hraní za specifickou postavu také získává Titan Points, ale nezdá se, že by to mělo znatelný vliv na skutečný herní zážitek. Neexistují žádné bitevní přihrávky nebo upgrady postav v systémech pronásledování nebo online hodnocení, ani ve skutečnosti nic, co by vás přimělo vrátit se pro další.

V současném stavu, gigabash je opravdu něco, co by vám na pár hodin dobře posloužilo jako zábava s přáteli, ale nic víc než to. A to je škoda, protože základní základy jsou opravdu zábavné a s několika velkými aktualizacemi (jak hratelností, tak obsahem) a lepší online infrastrukturou – gigabash má potenciál proměnit se v něco výjimečného.