Recenze: Crysis Remastered Trilogy (Nintendo Switch)

Vidět Crysis Remastered Trilogy na Nintendo Switch je úžasné a ohromující. Crysis, původně vydaný ve třech hrách v průběhu šesti let, byl benchmarkovou hrou, která se těší velké grafické úctě. Pokud váš systém dokázal spustit Crysis, pak to bylo něco zvláštního. Rychle vpřed k dnešku se Crytek rozhodl, že je čas remasterovat celou trilogii a poprvé přinést hry na konzoli Nintendo. Dokázali to na konzoli Nintendo, protože Crysis Remastered Trilogy na Nintendo Switch je prostě úžasná.

Crysis Remastered Trilogy je fantastická sbírka stříleček z pohledu první osoby. Sérii Crysis jsem vždy miloval a možnost se k ní vrátit v remasterovaném stavu je lahůdka. Crytek se zaměřil na všechny remasterované aspekty všech 3 her a dal každé hře facelift. Byly vylepšeny detaily osvětlení, všechny textury byly přepracovány a vylepšeny, prostředí je ostré a akce? Oh, akce nikdy nevypadala tak dobře. Všechna tato vylepšení se dostala do verze Crysis Remastered Trilogy pro Nintendo Switch. Abych byl upřímný, je opravdu úžasné vidět tuto hru běžící na Switch. Všechny hry vypadají na Switch úžasně a Crysis 3 opravdu září nad ostatními. Zahrajte si to v kapesním režimu a zážitek z vás bude skutečně „Wow“.

Tím nechci říct, že jedinou velkou věcí je, jak vypadají hry na Switch. Crysis Remastered Trilogy má několik skvělých her, které se dnes velmi dobře drží. Série se točí kolem skupiny vojenských hrdinů s nanoobleky, technologicky vyspělým brněním, které jim dává zvýšenou fyzickou sílu, rychlost, obranu a skryté schopnosti. Hrdinové se utkají proti nepřátelským severokorejským vojákům v původním Crysis, těžce ozbrojeným žoldákům v Crysis 2 a rase technologicky vyspělých mimozemšťanů známých jako Ceph v Crysis 3. Nechci nikomu kazit moc příběhu, protože Opravdu si myslím, že je to zajímavý příběh, který byste měli zažít na vlastní kůži. Jen vězte, že odvádějí opravdu dobrou práci při nastavování věcí v první hře a poskytují svět, který chcete zažít víc. Jo a ten bojový oblouk v Crysis 3 je čistý (polibek šéfkuchaře).

Pokud jste se mě zeptali "která hra z trilogie si myslíte, že vyniká?" Musím říct Crysis 3. Původní Crysis nabízí tento úžasný zážitek typu otevřeného světa, který umožňuje, aby se bláznivá akce odehrávala kdekoli. Přesto můžete jasně říct, že zkoušeli nové nápady a některé nápady fungují skvěle, jiné jsou trochu popletené. Crysis 2 se pokusil snížit clonu a poskytnout tradičnější zážitek, i když plný Crysis. Je to opravdu zábavná, tradičnější FPS, která vás během kampaně tak trochu drží za ruku. Přesto je Crysis 3 tam, kde to všechno dostali. Máte úžasné prostředí, které můžete zažít, jak chcete. Chceš jít do zbraní? Temný. Chcete zaujmout nenápadný přístup? Skončilo. Chcete se dostat do čistého chaosu a uvidíte, co se stane? Dobře, můžete to udělat, i když to nedoporučuji. Jde o to, že Crysis 3 odvádí úžasnou práci a využívá všechny nejlepší prvky z předchozích 2 her a spojuje je ve skutečně nezapomenutelném finále.

U Crysis Remastered Trilogy je opravdu těžké najít spoustu problémů, kromě dvou drobností. Samozřejmě bych byl rád, kdyby byly do sbírky zahrnuty i režimy pro více hráčů, ale chápu rozhodnutí zaměřit se na zážitek pro jednoho hráče. Upřímně řečeno, i když se mi líbil multiplayerový zážitek, hry Crysis byly vždy zaměřeny na kampaň pro jednoho hráče. S balíčkem, který zde dostáváme, rozhodně není nouze o věci. Můj první menší problém je, že Crysis 3 může být trochu krátký, zvláště ve srovnání s dalšími dvěma hrami. Nejde o to, že získáte rychlý zážitek, to brzy skončí. Stále získáte masitý zážitek, který vám vydrží několik hodin. Jde o to, že je to o pár hodin méně než Crysis nebo Crysis 2. Opět to není hlavní problém v mé knize (zvláště s ohledem na to, jak je Crysis 3 úžasný), ale opravdu máme pocit, že hra právě končí, když dosáhne jeho největší momenty.

Můj druhý menší problém s trilogií Crysis Remastered nemá nic společného se samotnými hrami, ale s extrémně podivnými cenovými rozhodnutími. Nákup každé hry zvlášť stojí 30 USD za hru (celkem 90 USD) nebo 50 USD za celou trilogii. Proč by si tedy někdo kupoval každou hru zvlášť? Chápu, že nabízím tuto možnost hráčům, kteří mohou chtít hrát pouze konkrétní titul Crysis, ale pokud máte zájem o jinou hru Crysis, není důvod kupovat každou hru zvlášť. Ušetřete peníze a rovnou si kupte celou trilogii.

Crysis Remastered Trilogy na Nintendo Switch zkrátka musíte mít. Hry Crysis už byly fantastické střílečky z pohledu první osoby a remasterovaný zážitek na Switch je pohled, který se dá spatřit. Všechny tři hry byly aktualizovány tak, aby vypadaly a fungovaly úžasně dobře, a hraní v kapesním režimu vás opravdu nadchne. Pokud zvažujete více her Crysis, nekupujte každý titul samostatně. Z dlouhodobého hlediska ušetříte peníze. Jinak je Crysis Remastered Trilogy na Switch úžasným zážitkem, který si musíte zahrát.