PEGGO! Recenze - GamersHeroes

Indoorlands nyní ve službě Steam Early Access

Oficiální skóre – 60 %

60%

Ti s hráčskou myslí si užijí hrabání těsta pomocí pachinko akce PEGGO!, ale tento katarzní zážitek se trochu opakuje. To je skvělé pro fanoušky množícího se šílenství, ale už méně pro ty, kteří hledají něco trochu masitějšího.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Malé ocelové kuličky strojů pachinko způsobují v Japonsku rozruch, ale co když nežijete v zemi vycházejícího slunce? Vstupte do PEGGO! od Tylar.io, přírůstkové pachinko (pravděpodobně první svého druhu), které spojuje hráče realistické fyziky, které hráči znají a milují. Přenáší se tento národní koníček do světa videoher, nebo nelze originál nahradit?

PEGGO! Posouzení

Každý, kdo někdy poslouchal The Price is Right, ví, jakou radost přináší nastavení Plinko na stůl. Po stisknutí tlačítka kapátka můžete sledovat, jak se malá různobarevná kulička s čipem odrazí od sázek a přistane v jednom ze slotů. Je tu trochu cooldown, ale kliknutím na velké tlačítko vypadne kulka, která vám zaručí peníze. Ke každému slotu je přiřazen multiplikátor, který vám poskytuje 0,5x až 10x offset.

Nicméně, věci se stanou zábavnými, když začnete přidávat upgrady do PEGGO! v mixu. Můžete mít všechny peníze na světě, ale proč je neutratit, abyste vydělali ještě více peněz? Na výběr jsou desítky, každý má svou cenovku. Některé z levnějších přidávají malou výhodu, jako je pouštění míče z náhodných bodů nebo zvýšení multiplikátoru pro každý slot.

Ti, kteří jsou tam na dlouhou trať, budou schopni udělat velký šplouch, pokud u toho vydrží dostatečně dlouho. Pro ty, kteří hrají své karty dobře, mohou hrát hru sami, protože jejich celkový bankroll se zvyšuje. Asi po hodině hry byl náš provoz lukrativní, obrazovka byla až po okraj zaplněná brilantním technicko-barevným zobrazením veselých žetonů. Pro ty, kteří jsou mezi námi obzvláště oddaní, jsou upgrady kolem 1 243 098 340 $ ideální pro těžké hity.

Může to být podivně katarzní pouhým kliknutím na tlačítko a sledováním, jak čísla stoupají - PEGGO! Je to v podstatě skinner box, který dodává některé z tolik potřebných hráčů dopaminu. Jen je škoda, že mrkev na špejli není nejchutnější na světě – jakmile ulovíte řadu jejích upgradů, není důvod v tom pokračovat. Jistě, můžete mít více peněz než tatínek Warbucks a Scrooge McDuck dohromady, ale jaký to má smysl, než získat další upgrade?

Zatímco různobarevné koule dělají docela parádu, prezentace PEGGO! je trochu základní. Jeho černé pozadí a příliš jednoduchý styl zcela nevystihují lesk a půvab světových pachinko salonů. To, co vidíte, je to, co dostanete, což může být hračka pro ty, kteří hledají pastvu pro oči.

Tato recenze na PEGGO! bylo provedeno na PC. Hra byla zakoupena digitálně.