The Lord of the Rings: Glum Review

recenze lotra golluma

Celkově – 40 %

40%

Je dobré vědět, že nejhorší zápas roku máme už v květnu. Udělejte si laskavost a zapomeňte na Pána prstenů: Gluma – je všechno, jen ne drahocenný.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Když byly Daedalic Entertainment a Naconův Pán prstenů: Glum poprvé oznámeny, většina z nás se divila proč. Existuje naděje pro tuto hru ve vesmíru Pána prstenů? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte.

The Lord of the Rings: Glum Review

Jak název napovídá, v tomto titulu hrajete za Gluma.

Pokud se ptáte sami sebe: Proč byste to chtěli dělat? No, odpověď zní: nechceš to dělat.

Příběh začíná zajetím Gluma elfím králem a Gandalfem, když vypráví příběh svého času v Mordoru. Podle očekávání to bylo těžké. Pracoval v dolech s dalšími otroky a musel dělat práci, kterou ostatní kvůli jeho výšce nemohli. Většinou to zahrnovalo nebezpečné úkoly, jako je hledání mrtvých horníků hluboko v jeskyni nebo odpalování výbušnin, které nevybuchly. Nakonec uteče s jediným cílem: najít svého miláčka.

Dalším rysem příběhu jsou volby mezi Smeagolem a Glumovým vnitřním rozhodováním. Zdá se, že si vybíráte, kdo je nejdominantnější osobností. Například najdete brouka, kterého můžete brzy sníst nebo shodit. Když ho necháte jít, budete se dívat, jak odlétá, a Smeagol je šťastný. Když ho budete jíst, Glum je šťastný, ale budete mít bolesti žaludku. Nezáleží na tom, protože jste hned poté loveni. Navíc si rychle uvědomíte, že vaše volby jsou zbytečné, protože příběh Pána prstenů už byl vyprávěn a vaše volby na tom nic nemění.

Hra se točí kolem stealth a platformingu, stejně jako některých tajných útoků. Bohužel, stealth zabíjení trvá tak dlouho, že vám může být jedno, pokud nejde o jediný cíl. Plížení funguje dobře, ale AI může být hloupá jako cihly. Pokud vstoupíte do stínu, je to do té míry, že jste pro ně téměř neviditelní. Přistižení vás však může vrátit o pár kroků zpět a kontrolní body jsou trochu otravné. S platformou jsem neměl velké problémy; fungovalo to dobře, když kamera dělala to, co měla.

Struktura misí hry je také velmi zvláštní. Máte pocit, že děláte hromadu nabité práce. Ano, rozumím, jsi vězeň, ale vleče se to. I první dny ve vězení je spousta úkolů, které se zdají trvat příliš dlouho. Pak je tu líhnutí ptáků, pokud přemýšlíte o náhodných hádankách, pak to pro vás bude v pořádku. Opravdu nevím, jak to všechno někdo hrál a myslel si: "To je legrace."

upřímná recenze lotra golluma

Ve skutečnosti to není hra s vedlejšími úkoly nebo velkými oblastmi k prozkoumání a působí lineárně. Existují sběratelské předměty a červi, kteří vás mohou léčit, ale stejně není moc důvodů prozkoumávat je z cesty. A pokud sejdete z cesty, váš měřič výdrže vydrží asi dvě sekundy, než dojde. Ty dvě vteřiny jedete opravdu rychle, ale dobití trvá věčnost.

U hry, která vypadá takhle špatně, se ani moc dobře nespustí. Připadá mi to jako první hra pro PlayStation 3 nebo Xbox 360 a hratelnost tomu odpovídá. Měl jsem spoustu chyb a pádů. Mimo jiné klip tvorů a předmětů, kráčející kruhy NPC a plovoucí hlavy. Moje oblíbená část byla, když mě můj kontrolní bod umístil blízko stráže, který už byl upozorněn. Objevil bych se a musel utíkat za roh nebo se nechat chytit znovu a znovu. Bylo mi také řečeno, abych Gluma ostříhal, abych mu pomohl v případě havárie, což je pro mě velmi zábavné.

Tato recenze Lord of the Rings: Gollum byla vytvořena na PlayStation 5. Vydavatel poskytl digitální kód.