Šéf Ashes of Creation kritizuje obchodní model Nového světa, obhajuje pobočky a obchody s kosmetikou

Nový svět Snafu cash-shop z minulého týdne má zřejmě stále velkou část MMO komunity ve zbrani. Čtenáři si vzpomenou, že z testeru uniklé informace z alfy uzamčené NDA, které naznačovaly, že Amazon přidává do testovacího obchodu jak kosmetiku, tak posilovače upgradu, což samozřejmě vyvolalo pobouření hráčů, kteří považovali výplatu za vítěznou. Amazon se samozřejmě téměř okamžitě postavil proti úniku a objasnil, že launch store bude obsahovat pouze "kosmetické" předměty a že společnost pouze testuje "nápady, jak přimět hráče, aby získali kvalitní předměty. života pro mechanismy, jako je např. XP odpočatý a rychlý. cesta “, přičemž načasování potenciálního vydání těchto položek závisí na tom, jak bude spuštění probíhat. „Naším cílem u všech položek jakéhokoli typu je, aby nenabízely výhodu, která by hru vyvedla z rovnováhy,“ napsala společnost.

Původní únik přitáhl snark z celého žánru, včetně konkurenčních vývojářů. Zřejmě, Popel stvoření Steven Sharif se na Discordu vyřádil.

„Opravdu se mi líbilo, jak bylo uvedeno, že budou zahrnovat prvky 'kvality života' jako 'ZVYŠOVÁNÍ ÚROVNĚ a ZVYŠOVÁNÍ OBCHODNÍCH SCHOPNOSTÍ', ale nic, co by ovlivňovalo konkurenční aspekty hry...??!?! Proč říkáš Amazon? Lichotilo mi, když se inspirovali některými mými návrhy... ale upřímně... kdo o tom rozhodl!!? Chci jen trochu nové krve v žánru ffs.

Tato poznámka byla zjevně učiněna náhodně a není ani tak špatná, vzhledem k tomu, že mám podezření, že většina hráčů MMO je unavená společnostmi, které se snaží předefinovat výplatu, aby vyhrávaly, aby byly jen o vlásek za tím, o co se snaží. prodej nás. Ale v každém případě se Sharif za svůj výbuch omluvil a nazval ho „neprofesionálním“, než objasnil svůj postoj, zejména s ohledem na skutečnost, že Popel stvoření má obrovský obchod s kosmetikou před uvedením na trh a úžasné alpha buy-iny. V zásadě argumentuje pokladnami a kosmetickými subvencemi, protože tato kombinace poskytuje vývojářům stabilní příjem a poskytuje pobídky pro tvorbu obsahu.

„Ve hře typu buy-to-play podniky již mají vaše peníze a jejich zájem na udržení si uživatele do určité míry klesá (samozřejmě si stále chtějí uživatele udržet, ale když tento uživatel odejde, nebudou ukončí své předplatné a hry b2p mohou příští výnosovou událost (rozšíření atd.) vnímat jako příležitost získat zpět uživatele).

„Na straně obchodu; Nemohu vyjádřit svůj názor na toto téma důrazněji; Jako mnozí v herní komunitě jsem viděl, jak skvělé hry zemřít, protože společnost zavedla benefit pay-2. Ať už je tato výhoda vítězem nebo „kvalitou života“. Podkopává obsah, hráčskou základnu, základní herní smyčky a snižuje pocit odměny, kterou hráč dostane, když něčeho DOSÁHNE.

„Kosmetika imo může poskytnout další příjem úctyhodným způsobem, KDYŽ se dosažitelné herní vizuály shodují a PŘEKROČUJÍ ozdoby/složitosti toho, co je nabízeno v kosmetickém obchodě A zakoupená kosmetika není obchodovatelná. To je klíč. A vím, že jsme pro náš předobjednávkový systém zvolili náš vlastní flack, do kterého jsem se ze všech sil zapojil a vysvětlil, jak naše balíčky fungují a jak se naše vybraná kosmetika používá v různých variantách, aby skutečně pomohly vybudovat náš svět. Také kosmetika musí být skutečné SKINS. To znamená, že hráč musí nejprve získat skutečného koně, budovu nebo brnění ve hře a PAK může použít zakoupený skin. “