The Apocalypse - Earthblood Review (Xbox Series X) - Pixelated Gamer

Svět Werewolf: The Apocalypse - Earthblood se propadá do zmatku a úpadku. To je způsobeno akcemi obří korporace, která přísahá, že nikdy nezastaví a nezlikviduje nikoho, kdo se postaví do cesty nebo se postaví proti jejich zlému úsilí a experimentům. Naštěstí náš hrdina není obyčejný člověk. Je součástí mocné smečky vlkodlaků, kteří budou bojovat až do konce, aby se uzdravili, zbavili planetu tohoto jedu a zničili Endron za každou cenu.

Werewolf: The Apocalypse – Earthblood Review (Xbox Series X) – Pixelated Gamer

Vývojář Cyanide Studio zde ambiciózně vytvořil zábavný zážitek pro fanoušky vlkodlaků. Přiznávám, že sám jsem obrovský a miluji například Underworld a An American Werewolf in London. První vydaný trailer k tomuto titulu mě zaujal.

Cahal je hlavním hrdinou hry, skutečným vojákem a členem Caernovy smečky. Akce začíná rychle v první misi a ukazuje, čeho je schopen poté, co se proměnil v hrůzostrašnou bestii. Jakmile klepnete na režim vzteku, můžete nepřátele roztrhat na kusy brutální silou a devastací.

Tragédie je však bezprostřední; opouštět Cahal prázdný a ztracený. Nebyl schopen vládnout ve svém vzteku ve vlkodlačí podobě a následky byly fatální pro jednoho z členů jeho vlastní smečky. To vede k jeho dočasnému vyhnanství, po kterém nezůstane jen Caern, ale dokonce i jeho vlastní dcera, protože se bojí, že by se to mohlo opakovat někomu, koho velmi miloval. Po několika letech je znovu sjednocena; chránit a znovu získat své místo ve smečce. Společně se postaví Endronovi a snaží se je definitivně vymazat z mapy.

Je zde přítomen dobrý mix hratelnosti, včetně sekcí, kde může Cahal používat stealth místo hrubé síly. Hráči mohou odstranit bezpečnostní kamery a věže pomocí kuše, zatímco jsou lidé (nezapomeňte zkontrolovat kolem každé oblasti, abyste nasbírali více munice), navíc sabotuje způsob, jakým nepřátelé přivolávají posily. Transformace vlčí podoby je vynikající pro rychlé pokrytí země a pro plížení se větracími otvory na boky protivníka. Můžete také stisknout tlačítko vzteku a postavit se ozbrojeným strážcům, super vojákům a mechům. To se také stane automaticky, když jste spatřeni a zazní alarm. Měřítko „Frenzy“ se bude pomalu budovat, jak budete sestřelovat více nepřátel, což hráčům umožní ještě více zvýšit faktor krveprolití.

Cahal využívá kombinaci lehkých a těžkých útoků ve vlkodlačí podobě ve spojení se speciálními schopnostmi. Nové útoky a léčebné buffy lze získat pomocí Spirit Points, které jsou rozptýleny po celé hře.Existují také dvě pozice, které lze aktivovat během akce, zejména Agile a Heavy. Soustředil jsem se hlavně na útoky založené na Agile, abych udržoval své pohyby rychlé a přesné; Prolomte těžkou pozici pouze proti chráněným nepřátelům, super vojákům a největším tyčícím se machům. Pokud zůstanete po celou dobu boje v klidu, budete rychle přemoženi.

Stříbro se také používá v některých jejich zbraních a těmto výstřelům se budete chtít vyhnout; protože při každém přímém zásahu dočasně ztratí vaše zdraví. Jakmile jsou však všichni nepřátelé eliminováni, můžete se vyléčit. Srdcem je zábavný rváč s volitelnými stealth mechanikami. Opravdu doufám, že uvidím pokračování, protože jsem si užil čas s touto novou IP. Rád bych však v příštím dobrodružství viděl více rozmanitosti v boji a misích.

Grafika a výkon jsou solidní. Kromě některých diskutabilních animací obličeje během vystřižených scén je to krásná hra na Xbox Series X, která funguje dobře i během naprostého chaosu. To je místo, kde hra září pro ty, kteří mají rádi tento styl beat 'em up akce. Za zmínku také stojí hutný soundtrack, který má několik skvělých riffů, které pustí vašeho vnitřního vlka.

Werewolf: The Apocalypse - Earthblood, obsahuje ve své kampani mix akce a stealth v kombinaci s příběhem z populárních stolních her na hrdiny World of Darkness. Schopnost kdykoli přejít z člověka na vlka a poté na tyčící se bestii je nářez. I když se během cesty objevují drsné hrany a opakování, fanoušci Lycanů a úplňků si zde najdou něco, do čeho se ponořit.

Recenze kopie poskytnuté společností Nacon a Cyanide Studio