Immortals Fenyx Rising Review - Gaming Fanatics

Immortals Fenyx stoupá jasně čerpá spoustu inspirace Legenda Zeldy: dech přírody (BotW). Od univerzální lezecké mechaniky až po roztroušené puzzle místnosti, většina herních prvků a mechanik pochází přímo z BotW. Dokonce i hudební narážky ze hry jsou známé; Úspěšné vyřešení hádanky spustí skvělý hudební riff, který zní téměř identicky jako na konci hádanek BotW. Immortals vzali podstatu BotW a přidali vrstvu řecké mytologie, která pomáhá hře vyniknout.

Hrajete za Fenyxe, skromného řeckého vojáka, který je najednou jediný, kdo může zachránit svět před zlem. Všichni bohové byli poraženi a je na Fenyxovi, aby sebral své zbraně a dokončil svůj boj. Fenyxovo pátrání je vyprávěno dvěma bohy Zeusem a Prométheem, kteří do hry vkládají komediální prvek.Tón je celkově spíše lehký, i když jde o konec světa. Mytologické prvky v ní slouží k tomu, aby byly Immortals poněkud zajímavé, ale to netrvá dlouho kvůli jeho opakující se povaze – hra sice vypadá a působí masivním dojmem, ale hraje se malá a je mnohem kratší než podobné hry s otevřeným světem.

graphique

Immortals je krásná hra, která okamžitě vynikne, je vynikající práce částic. Fenyx je často od hlavy až k patě pokryt různými efekty od sbírání předmětů nebo používání sil. Nepřátelé se uspokojivě roztříští na stovky částic a kaskádovitě odletí k smrti. Zlaté otěže ožívají, když Fenyx seskočí ze hřbetu jejich koně. Lesklá křídla vystřelují ze zad, když je kluzák aktivován. Práce s texturou je zjednodušená, ale odpovídá obecnému uměleckému stylu. Immortals vypadá na konec PS4 / Xbox One generace, jak má. Vzdálenost tahu je vynikající a na mapě můžete vidět vzdálené cíle. Vidět všechna místa, kam můžete cestovat z vysokého bodu na mapě, je nesmírně zábavné.

hratelnost

Hlavní herní smyčkou je standardní open-world záležitost Ubisoftu. Na mapě je spousta různých sběratelských předmětů, které všechny vedou k různým vylepšením, která můžete provést na Fenyxově vybavení a schopnostech. Celkem existuje dvanáct úžasných měn: čtyři typy, které vylepšují vybavení a zbraně, čtyři typy na výrobu různých lektvarů, dva typy, které zlepšují zdraví nebo výdrž, jeden typ, který směřuje k mocnostem, a jeden, který souvisí s denními úkoly. a používá se pro kosmetická vylepšení. Počet měn v Immortals je příliš vysoká, takže systém upgradu je zahlcující. Máte nepřeberné množství těchto různých měn a nevíte, k čemu slouží, dokud se nevrátíte domů. Většina měny pochází z otevírání truhel, které se odemykají po poražení skupin nepřátel. Měnu pro zlepšení zdraví lze nalézt roztroušenou po otevřeném světě, zatímco měna pro výdrž se nachází na konci mnoha malých dungeonů zvaných Vaults of Tartaros.

Všechna tato vylepšení jsou zaměřena na posílení Fenyxe v jeho boji proti hlavnímu padouchovi Typhonovi. Když hra začíná, Typhon již porazil většinu bohů. Vaším úkolem je najít čtyři bohy a zachránit je před kouzly, která na ně Typhon umístil. Čtyři bohové mají své vlastní questové linie a skvělé dungeony obsažené v jejich jedinečné oblasti. Je zábavné najít bohy, objevit jejich jedinečné osobnosti a prozkoumat jejich region. Každá oblast hledání je zřetelně odlišná: Afroditina je svěží a porostlá rostlinami a Aresova je skalnatá a plná obrovské pevnosti. Všechny čtyři oblasti jsou plné sběratelských předmětů a několika vedlejších úkolů k dokončení. Mytologická premisa je rozšířena v celé hře, nejde jen o hlavní postavy a jména, odkazy na slavné řecké mýty jsou roztroušeny ve všech aspektech hry. Immortals. Existuje například „legendární setkání“, kdy bojujete s kancem, který zabil Adonise. Hráči obeznámení s řeckou mytologií ocení jak Immortals obsahuje titulky.

Jako Fenyx běháte a kloužete po mapě, sbíráte stovky sběratelských předmětů, bojujete s malým počtem typů nepřátel, řešíte hádanky a dokončujete truhly. Truhly se zdají jako příjemná vedlejší aktivita, vyřešení pár hádanek a sebrání nějaké měny na konci. Obvykle obsahují řadu základních hádanek, které se točí kolem schopností Fenyx nebo mačkáním různých tlačítek. Tyto hádanky však sahají od nudných a přímočarých až po frustrující triky; buď mohou být napadeni okamžitě, nebo se scvrknou na opakovaná stisk tlačítka a doufají, že fyzické předměty dělají to, co mají dělat. Konkrétně jedna hádanka vyžadovala, abych mačkal tlačítka, aby se koule kutálely po rampě, kde dopadly na spínač. Uvízl jsem na této hádance, protože míč se neustále odrážel od stopy, kterou měl sledovat. Stiskl jsem tlačítko a sledoval, jak se míček kutálel desítkykrát, než jsem konečně dopadl na střídačku. Tento problém s nespolupracujícím fyzickým objektem se v mém čtení znovu a znovu objevoval.

Způsob, jakým jsou vám Fenyxovy schopnosti prezentovány, je zajímavý, protože vám nejsou prezentovány vůbec. Síly lze získat tak, že je odemknete v nabídce v domovské základně Fenyx. Neexistuje žádný náznak, odkud tyto síly pocházejí, a je matoucí je odemknout, aniž bychom je v průběhu historie získali. V hlavním příběhu jsou některé hádanky a úkoly, které vyžadují specifické schopnosti, ale není jasné, jaké jsou potřeba. V jednu chvíli jsem potřeboval schopnost obřího kladiva rozbít sochu a narazil jsem na tuto skutečnost náhodou. O nutnosti schopnosti pro quest se hra nezmiňovala a nebylo jasné, že ji vůbec potřebuji. Interakce mezi kladivem a sochou také několikrát selhala. Je snadné si představit, že hráč jednou vyzkouší kladivo a jde dál, když nefunguje, v domnění, že musí potřebovat jinou schopnost. To vede k frustraci ze hry a odpojení od Fenyx jako postavy. Jsou stále silnější, ale není známo, proč a jak, kromě toho, že shromáždili dostatek peněz.

boj

Samotný boj má také určité problémy. Boj je zpočátku zábavný a poutavý, ale nakonec se změní v nudu. Fenyx má v boji k dispozici mnoho různých možností. Mají lehký útok mečem, těžký útok sekerou, lukem a řadu sil, jako je obří kladivo nebo náboj na štít. Fenyx dokáže uhýbat nebo odrážet útoky, což vás po dosažení dokonalého načasování odmění výbuchem zpomaleného pohybu. Můžete se pokusit srazit nepřátele do vzduchu, odrazit každý jejich útok nebo kolem nich hbitě uhýbat. Nechybí ani plíživý útok, i když podle mých zkušeností je poněkud obtížné se k nepřátelům připlížit, protože jsou obvykle ve skupině. Je dobře, že se nezdá, že by existoval nejúčinnější způsob boje. Boj se začne protahovat, když se projeví nedostatek rozmanitosti nepřítele a vedlejší úkoly se stanou povinnými.

Abyste mohli pokročit hlavním příběhem přiměřeným tempem, musíte udělat pořádný počet vedlejších aktivit, abyste získali měny potřebné k upgradu Fenyxova vybavení. Při prozkoumávání mapy budete často dostávat vyskakovací zprávy, které vám řeknou, že musíte upgradovat Fenyxovo vybavení a vrátit se později. Můžete pokračovat ve schůzce, neprobíhá žádná kontrola statistik, ale pokud se rozhodnete pokračovat, budete mít mnohem obtížnější a méně zábavný čas. Stavy nepřátel v těchto oblastech jsou absurdně velké bez vylepšení zbraní Fenyx a útočí tak rychle, že je nepravděpodobné, že projdete bitvou bez úhony. Jedna z Fenyxových schopností, kterou získáte dostatečně brzy, může být spamována, abyste omráčili šéfy a snadno je porazili. I když vám to může pomoci procházet oblastmi bez splnění požadavků na vybavení, není to zábavný zážitek. Typy nepřátel jsou také znovu použity v průběhu hry.Některá „legendární setkání“ jsou stejní nepřátelé, ale větší a s větším zdravím. Souboj postrádá hloubku a stane se obzvláště nudným, když začnete znovu a znovu bojovat se stejnými nepřáteli.

Verdikt

Přes všechny tyto chyby jsem se vždy chtěl vrátit Nesmrtelní. Cestování velkým otevřeným světem a vidění řeckých legend, jak ožívají, je na krátkou dobu vzrušující. To je to, co mě zaujalo natolik, abych ve hře pokročil: vidět a komunikovat s mytologickými postavami, které jsem léta četl. Immortals je občas nevýrazný a frustrující, ale je prostě natolik zajímavý, že stojí za doporučení, pokud máte rádi lehkou mytologii a sběratelské akce v otevřeném světě.

Co se nám líbilo

Řecké báje a legendy

graphique