Gundam Evolution Review – Overwatch On Review

Gundam Evolution Review - Overwatch na recenzi

gevoluce undam je nejnovějším záznamem na zdravém seznamu videoherních sérií této franšízy a po zářijovém debutu na Steamu byla uvedena na konzole. Zatímco většina ostatních Gundam hry obecně spadají do žánru rváčů z pohledu třetí osoby nebo akčních her, tato mapuje nové území pro sérii jako free-to-play FPS. Překládá se tato franšíza dobře do žánru, kterému dominují moderní střílečky? Zkrátka ano Gundamská evoluce je skvělý. Ale pojďme se podívat na mechaniky a funkce, které tvoří Gundamská evoluce práce v tomto deníku.

Já sám nejsem vášnivým pozorovatelem Gundam. Nicméně miluji vše na obřích bitevních robotech, takže jsem obeznámen s postavami, a co je důležitější, s návrhy mecha. I přes minimální znalosti seriálu jsem našel Gundamská evoluce být neuvěřitelně přívětivý a myslím, že byl chytře navržen tak, aby se nespoléhal na předchozí znalosti, aby zaujal hráče.

„Já sám nejsem vášnivým pozorovatelem Gundam. Nicméně miluji vše na obřích bitevních robotech, takže jsem obeznámen s postavami, a co je důležitější, s návrhy mecha. I přes minimální znalosti seriálu jsem našel Gundamská evoluce neuvěřitelně přívětivý a myslím, že byl chytře navržen tak, aby se nespoléhal na předchozí znalosti, aby zaujal hráče.“

Ve skutečnosti hra opravdu neztrácí čas. Nikdy jsem nebyl déle než minutu od toho, abych naskočil do zápasu z domovské obrazovky PS5. Může to mít něco společného se superrychlým SSD PS5, ale jakmile se dostanete na herní obrazovku, Gundamská evolucestačí stisknout jedno tlačítko pro zahájení zápasu a je to fantastické.

Něco, co mi přišlo obzvlášť zajímavé hrát Gundamská evoluce bylo, jak obratný byl každý mechanik. Z toho, co jsem o sérii viděl, jsem pochopil, že Mobile Suits létají a pohybují se poměrně hladce. Ale být v kokpitu jednoho, čekal jsem něco bližšího Demon X Machina ou pancéřový rohe z hlediska pohybu, kde je na každém kroku uklidňující „Ka-chunk“, který vám dává vědět, že řídíte 10tunový smrtelný stroj.

Místo toho se každá z 12 volných postav hry (ty, které jsem zkoušel) pohybovat a útočit rychlostí, díky které se většina z nich cítí jako lidské postavy. Tady jsou podobnosti s Dohled začít, cítím. Bandai Namco převzal ikonického mecha série a vytvořil úžasnou, plně funkční střílečku na hrdiny z jejich rozdílů v designu a stylu útoku.

Ale řízli trochu příliš blízko Dohled pro pohodlí? Rozložení uživatelského rozhraní je podobné jako u brady, se speciálními schopnostmi a měřičem munice vpravo dole, ukazatelem zdraví vlevo dole a kruhovým „speciálním“ měřičem přímo mezi nimi. Věci jsou ještě podezřelejší, když jste hráli více mechů. Všestranný Bledý jezdec hraje hodně jako Soldier 76 a Gundam Barbatos vypadá podezřele jako Reinhardt s každým švihem své zbraně na blízko.

Podobnosti jsou docela zřejmé, ale poté, co jsem si jich všiml, hře nijak neublížily. Hra je jasně inspirovaná, ale využívá tuto inspiraci k vytvoření skvělého zážitku s postavami milovanými po celá desetiletí, a to vše při vylepšování hry. Dohled představil před všemi těmi lety.

gundam evoluce

„Každá z 12 volných postav ve hře se pohybuje a útočí rychlostí, díky které se většina z nich cítí jako lidské postavy. Tady jsou podobnosti s Dohled začít, cítím. Bandai Namco převzal ikonický mecha série a vytvořil působivou, plně funkční hrdinskou střílečku z jejich rozdílů v designu a stylu útoku.

Jakmile vstoupíte do zápasu Gundamská evoluce, akce je rychlá a zběsilá. K dispozici jsou tři herní režimy: Zachycení bodů, Nadvláda a Destrukce. Zachycování bodů je podobné Overwatch Kontrolní režim, kde bojujete o udržení svého týmu nad cílem. Dominance je režim, kde každý tým bojuje o kontrolu tří bodů současně, a Destruction je ve skutečnosti jen Hledej a niči s Gundamem.

Tyto tři herní režimy rozhodně inspirují soutěživost a pravděpodobně zjistíte, že budete v každém zápase několikrát přepínat mezi mobilními obleky, abyste našli ten, který vyhovuje aktuálnímu scénáři. Naštěstí by to nemělo být tak obtížné vzhledem k rozmanitosti každé z těchto jednotek. Je jich celkem 18, ale 12 z nich je zdarma a 6 z nich jsou prémiové jednotky, které si musíte zakoupit za některou z měn ve hře (o tom později).

Již jsem se zmínil o Pale Rider a Gundam Barbatos, ale jsou zde také pozoruhodnosti jako duální, transformující Methuss a paprsková puška, vrhající nad Turn A Gundam. Žádný z mobilních obleků se nutně necítí špatně při použití, jedinou stížností, kterou mám, je Guntank, což je jediný mobilní oblek na seznamu, který není dvoupedálový. K pohybu využívá nášlapy tanků a z nějakého důvodu je tato jednotka velmi viditelně „kluzká“. Mezi hráčem, který zastaví pohybový vstup, a jednotkou, která se skutečně zastaví, je otravné odpojení, což je tak odlišné od ostatních jednotek, že je to frustrující. Je vyvážený nemocnými dvouramennými děly a jeho speciální schopností, která vysílá výbušný létající dron.

Stejně jako u každé konkurenční online týmové hry bude úroveň vašeho úspěchu do značné míry záviset na skupině lidí, se kterou skončíte. To by se dalo zmírnit hraním s týmem vašich přátel, ale bohužel jsem to nemohl otestovat, protože jsem hrál verzi hry pro PS5 a moji přátelé ji hrají na Steamu. Je k dispozici také na PS4 a tito hráči se mohou vyrovnat hráčům PS5, ale mezi konzolemi Sony a Steam nedochází k vytváření zápasů napříč platformami.

gundam evoluce

"Tyto tři herní režimy rozhodně inspirují soutěživost a pravděpodobně zjistíte, že budete v každém zápase několikrát přepínat mezi mobilními obleky, abyste našli ten, který vyhovuje aktuálnímu scénáři."

Přitažlivost modelu free-to-play, jak se vztahuje na videohry, spočívá v tom, že v průběhu času mají tyto hry tendenci být ziskovější, protože mohou být trvalým zdrojem příjmů pro vydavatele. Tento model byl v některých hrách zjevně zrádný a vykořisťovatelský, ale Gundamská evoluce dělá to podle mě dobře.

Ve hře jsou dvě měny: EVO Coins a Capital. Mince EVO lze zakoupit v balíčcích od 10 do 100 USD v obchodě PlayStation Store, zatímco kapitál se získává hraním hry a plněním cílů. Není to špatný systém, i když se otřesu pokaždé, když vidím 100dolarový doplněk k bezplatné videohře (která je čím dál pravidelnější).

Pokud opravdu chcete oněch 6 dalších mobilních obleků, můžete si koupit EVO Coiny a ihned je odemknout, i když k nim budete mít přístup až po získání dostatečného kapitálu, což samozřejmě může nějakou dobu trvat.

Další součástí free-to-play modelu je povinný systém Premium Pass. Hráči zdarma a držitelé Premium Pass mohou hrát hru a získávat body, které jdou na Season Pass, který odemyká kosmetické vychytávky, jako jsou skiny zbraní a jednotek, nálepky a emblémy, stejně jako další odměny, včetně Supply Pod Tickets (Loot Crate) a dokonce EVO. mince. Držitelé Premium Pass však získají další odměny a další výhody, jako je okamžité odemknutí hodnocených zápasů, i když jsou uzamčeni na úroveň 20 pro bezplatné hráče. Je třeba poznamenat, že prémiové karty lze zakoupit pouze s mincemi EVO.

gundam evoluce

"Na konci dne, Evoluce Gundamu boj je zábavný a dobře vyvážený a způsob, jakým fungují schopnosti mobilního obleku v zápalu boje, jen přidává na vzrušení.“

Na konci dne, Evoluce Gundamu boj je zábavný a dobře vyvážený a způsob, jakým fungují schopnosti mobilního obleku v zápalu boje, jen přidává na vzrušení. Monetizace hry hází do očí a uhlazenost Guntanku by měla být opravena, ale celkově jde o dobře udělanou hru zcela zdarma, která nevyžaduje, abyste kašlali na nějaké peníze. Vzhledem k tomu všemu, Gundamská evoluce rozhodně stojí za váš čas.