Recenze: Ghost: Elisa Cameron (Nintendo Switch)

Ghost: Elisa Cameron vychází z komiksů Dark Horse, nikoli z filmu Patricka Swayze z 90. let, s Ghost opakující se postavou Elisa Cameron. Děj sleduje Elisu Cameronovou, která se snaží odhalit pravdu o její smrti. Tato hra sleduje podobnou cestu, jakou řešíte hádanky, stavíte, abyste zachránili svoji sestru, sebe a sázky, které se dostanou i do světa.

Tato hra původně vyšla na PC a Mac téměř před deseti lety, což je někdy evidentní. Ghost: Elisa Cameron je logická hra s řadou hádanek, ale hlavním herním stylem je hledání předmětů v různých prostředích, které vám pomohou postupovat. Existuje spousta věcí, které musíte najít, což vám zase poskytne položky k vyřešení dalšího ekologického hlavolamu. Například nejprve je pojistková skříň, kterou je třeba zapnout, ale chybí vám některé pojistky. Poté musíte projít a najít ty, které vám chybí, a poté je dát na správné místo. To vše se děje vyhledáváním položek.

Možná to není nejfascinovanější herní smyčka, ale je to účinný vzorec, a pokud vás to baví, máte se na co těšit. Pokud se vám to nelíbí, možná to nebude hra pro vás. Vzhledem ke stáří hry nejsou některé přednosti tak jednoznačné. Strávil jsem docela dost času hledáním kartáče na vlasy, když jsem ho našel. Díval jsem se na to nějakou dobu v domnění, že je to vlastně zrcadlo. Měl jsem s tímto problémem více šancí, než jsem měl, a opravdu to ovlivnilo můj herní zážitek, zvláště když uvážím, že je to většina hry.

Jedním z důvodů, proč objekty nebyly příliš jasné, je to, že hra vypadá stará. Na velké obrazovce ani na kapesním počítači to není jasné. Rozhodně to nevypadá nijak hrozně, ale mohlo to být provedeno se smrkem, jen aby to bylo jasnější, když je to hlavní část hry. Kromě hry jsou zde i některé vystřižené scény a vypadají ještě hůře. Modely postav jsou velmi provazné; navíc dub také zní jako karikatura. To vše ubírá na velmi zajímavém předpokladu, předpokladu, který je velmi slibný, ale který je smutně zklamán zbytkem balíčku.

Je velmi těžké doporučit hru jako Ghost: Elisa Cameron. Nikdy jsem nečetl žádný z komiksů, takže k franšíze nemám žádnou náklonnost. Možná, kdybych už byl fanouškem komiksů, možná bych z této hry získal více. Ale pokud nejste velkým fanouškem komiksu nebo tohoto stylu hry, není to příliš doporučeno. Je to velmi rozumná cena, takže pokud si to chcete vyzkoušet sami, může to stát za to riziko.