Recenze: Shadowverse: Champion's Battle (Nintendo Switch)

Shadowverse: Champion's Battle je tahová karetní strategická hra. A doopravdy dobře udělaná karetní bitva. Získáte obvyklou mechaniku; jste to vy proti soupeři a každý dostanete hromádku karet. Každý hráč se střídá ve hře nebo aktivaci karty / balíčku karet a hráč, který jako první sníží soupeřovy „životní body“ na nulu, vyhrává zápas. Jak to všechno Shadowverse dělá, je chytřejší.

Než rozbalíme všechny mapy a boje, promluvme si o prostředí a příběhu, protože stojí za to se na něj podívat. Vaše postava je novým studentem přestupu do Tensei Academy. Hra začíná příchodem do vaší nové školy, kde se setkáte se studentským studentem, zúčastníte se první třídy a usadíte se ve své koleji. Když se seznámíte se svými spolužáky, dozvíte se o této hře s názvem Shadowverse. Můžete dokonce slyšet oznámení o školním PA systému, který nabádá studenty, aby netrávili příliš mnoho času hraním Shadowverse ... i když je to naprosto úžasné (hra je zpočátku trochu velká sama o sobě.).

Jeden z vašich nových spolužáků vám řekl, že prohledal celou školu, kde se nachází místo setkání Shadowverse Club. Poté vás najme, aby mu pomohl najít klub, člena nebo dokonce fakultního sponzora.

Pro elitní akademii jsou někteří studenti překvapivě bezradní. Existuje studentka, která je silná a odhodlaná, ale ona je v čele studentské rady a tento klub se jí opravdu nelíbí, pokud nedokáže „dodat výsledky“. Nyní je čas pustit se do hledání klubu, abyste se k němu mohli připojit a zachránit jej před rozpuštěním vedoucím studentské rady. Jste tu nejnovější student přestupu první den v nové škole, žádný tlak, že? Nyní, když máte misi, můžete prozkoumat všechna tři patra budovy akademie a také nádvoří, abyste našli někoho, kdo ví něco o Shadowverse Clubu. Tak začíná příběh.

Hra nastavuje dva typy prostředí, ve kterých hráč věci prožívá. Ve školním areálu prozkoumáte 3D svět a zaujmete aspekty příběhu, zatímco karetní bitva Shadowverse Showdown 'aréna' je herní plán 2G, kde hrajete tahovou karetní strategii. 3D školní prostředí má dostatek prvků, aby bylo zajímavé: učebny, knihovna, studenti se potloukají atd. Vizuální téma hry je pro Anime typické; celkově to vypadá docela dobře, ale některé tahy NPC mohou působit trochu dřevnatě nebo přehnaně. Nestačí odstranit z herního zážitku, je to jen trochu zvláštní vzhledem k tomu, jak hladký je zbytek vizuálu.

Hra by se neměla příliš spoléhat na animace obrazovky arény pro bitevní karty, takže grafika vypadá trochu uhlazenější.

NPC mají pro většinu dialogů komentář, s myšlenkovými bublinami pro čtení textu. Vokální práce je dobře odvedená, a to se týká i karet. Ano, každá karta má při hraní hlas a něco, co je třeba říci. Zvukové efekty se mísí od jednoduchých zvuků pro všední věci, jako jsou kroky, dveře atd., Po opravdu pěkné zvukové stopy pro tvory, karty a zvuky karetních her. K dispozici je také zvukový doprovod na pozadí, který dělá opravdu dobrou práci a dává správný pocit z toho, co se děje. Existují různé třídy typů karet od Dragoncraft po Necromancy, každý s vlastním soundtrackem.

Když přijde čas na boj, Shadowverse pomocí zajímavého zařízení pokročí v boji. Jak již bylo řečeno, při hraní online se střídáte mezi sebou a AI nebo přítelem. Hra náhodně vybere, kdo začne. Jakmile budete připraveni začít, hra zamíchá a rozdá aktivní balíček každého hráče. Každá karta má tři čísla a jedno z nich udává, kolik bodů je potřeba k vyložení karty. Na začátku boje máte jeden bod, který můžete použít, a získáváte jeden bod za kolo (1 bod v 1. kole, 2 body v 2. kole atd.). Čím dále jdete, tím silnější karty můžete hrát. Tady je ten trik - to, že máte pointu, ještě neznamená, že byste ji měli hrát. Uvidíte, co tím myslím, když po tréninku začnete napadat NPC. Když už mluvíme o trénincích, tato hra vám dobře poskytne základy mechaniky bojů s kartami: co znamenají všechna čísla na kartách, jak „vyvinout“ kartu (udělat ji silnější)., Jak získat nové karty, vyleštěte balíček atd. Zde přichází na řadu skutečná zábava a tvrdá práce.

Shadowverse nabízí kolem 400 různých karet, které můžete sbírat a používat. Váš startovací balíček je skvělý, ale není to úplná sada jednoho z různých typů. Naštěstí ve školním areálu jsou kiosky, kde si můžete zakoupit více karet. Nebojte se, k nákupu nových karet používáte herní měnu. Můžete také vydělávat karty v bitvách nebo je najít v zářících dárkových krabičkách náhodně rozmístěných po škole. Tyto dárkové krabičky mohou také obsahovat peníze na hraní, takže je můžete utratit, jak chcete. Zde přichází na řadu pracovní část; Bude to vyžadovat čas a spoustu zkoumání, najít dárkové krabičky a vyhrát bitvy o sbírání těchto herních figurek. Jakmile je budete mít, musíte začít kupovat další karty, abyste získali nová kouzla, následovníky a amulety. Každý typ karty bude mít během bitvy jiný účinek a vy potřebujete dobře vyladěný balíček, abyste se mohli postavit protihráčům. Orientační bitvy jsou velmi snadné a hra vás připraví na vítězství. To je v pořádku, ale nenaučí vás strategie, které budete později potřebovat.

Po orientačním období jsou boje trochu těžší (vskutku dost divoké). Na pozitivní straně se rychle naučíte, co je zapotřebí k vítězství vážnější výzvy. Když prohrajete (dříve nebo později prohrajete), hra vám dává možnost zkusit to znovu se stejným protivníkem, abyste mohli využít své neúspěchy k rychlému učení. Pokud si chcete s touto hrou opravdu počínat dobře, buďte připraveni strávit spoustu času kontrolou statistik a schopností svých karet a vytvářením balíčků tak, aby vyhovovaly různým typům soupeřů, se kterými se budete potýkat. Čeká vás také spousta sbírání karet. Jakmile jste připraveni na bitvu, snadno se do nich pustíte a jejich dokončení vám nezabere mnoho času.

Ve všech ohledech je Shadowverse: Champions Battle kompletní herní zážitek s řadou prvků, které spolupracují, aby byly poutavé, aniž by byly ohromující. Existuje spousta času na hraní všech hlavních kategorií karet, tří typů karet v těchto kategoriích a všech stovek karet, které můžete ve hře získat. Můžete si vytvářet a ukládat vlastní balíčky, abyste byli snadno vybrat různé kategorie. Bodový systém karet není přehnaný, ale poskytuje fazetový způsob přemýšlení o tom, co bude potřeba k přehrání karty a jaký účinek bude mít karta. Je zábavné pobíhat po škole a prozkoumávat prvky příběhu hry. Shadowverse: Champion's Battle je úspěšný v oblasti zvuku, obrazu i hry.