Recenze: RPGolf Legends se pouští do fúze žánrů

Milovníci golfových RPG? Poslední dobou jsme se trápili. Nedávné Mario Golf záznamy nedokázaly nabídnout hloubku drahokamů Game Boy. Pokračování nezávislého hitu Historie golfu, sportovní historie? Slyšeli jsme, že je to na cestě, ale ne tak rychle, jak by si fanoušci přáli. Pokud se vám tedy líbí právě tato kombinace, možná hledáte stopku.

Takže je Legendy RPGolf Co chceš?

Odpověď je poněkud komplikovaná. Samozřejmě je to golfové RPG. Dokonce vás pustí do vašeho domu se dvěma knihami vysvětlujícími, o čem golf a hry na hrdiny jsou. Ale rovnováha mezi nimi? Je to jiné, než na co jste zvyklí hrát. Jednak to není vždy RPG s golfovou mechanikou. Většinu vaší herní doby tvoří tradičnější akční RPG, které bojuje s nepřáteli a uhýbá jim pomocí útoků, které jednoduše používají golfové hole.

© 2020–2022 ArcticNet LLC. Vydalo nakladatelství KEMCO.

Hodně radosti z toho Legendy RPGolf bude záviset na vaší toleranci k vývoji nízkého rozpočtu. legendy je ve skutečnosti druhou hrou ve franšíze, takže v tomto novém pokusu je toho víc, než byste čekali! Ale ta první verze byla mobilní hra a legendy je snahou vývojáře rozšířit jej na titul konzolové kvality.

Tento rozpočtový pocit opravdu začíná ubírat na vašem požitku, pokud jde o mechaniku každého režimu. Golfové hry do značné míry spoléhají na své ovládání a také na nuance samotných hřišť. Legendy RPGolf používá dvoudílný rychlý pult a je vlastně velmi shovívavý. Spíše než jakýkoli druh tradičního golfového nastavení to vyžaduje Historie golfu prostě se přibližte a zamiřte ze stejného pohledu shora dolů jako zbytek hry. A díry? Jsou ploché a bez kopců a výzev špičkových golfových titulů. Funguje to dobře, ale opravdu vás to nechytne.

recenze rpgolfových legend

Stejně tak akční RPG část? Je to docela obecné. Stačí se držet a pohybovat se s útokem nabití, který můžete v průběhu hry měnit. Chce se jím více cítit Tajemství many nastavení, s pečlivě načasovanými údery namísto pouhého spamování útočného tlačítka. Nepřátelům se můžete do značné míry vyhýbat, když opravdu chcete, ale získávání úkolů a vytváření zdrojů vám umožní zkoumat boje proti konkrétním nepřátelům. Opět to funguje! A je to jedna z těch věcí. Pokud by jeden z těch dvou byl opravdu poutavý, ostatní titulky by byly mnohem odpustitelnější.

Psaní Legendy RPGolf je neuvěřitelně na nose. Váš společník, kouzelná golfová hůl, za vás mluví za vše. A mluví o tom, jak je to hra a máte žetony a inventář. Imerze zde není cílem. Abych byl spravedlivý, funguje to? V tomto vždy víte, co musíte udělat. RPG mohou být matoucí se systémy a úkoly atd., ale kombinace kompasu, který vám ukazuje váš další cíl, a golfového klubu, který vám na věci jen ukazuje, to objasňuje. Není to tedy velká výzva, ale je to tak.

Recenze rpgolfových legend – obrázek © 2020-2022 ArticNet LLC. Vydalo nakladatelství KEMCO.

Vizuálně si vývojář ArticNet poradil s věcmi dobře. RPG pro malý tým mohou často působit lacině a vizuálně nesourodé, ale styl je zde soudržný. Připomíná to Údolí Stardew, překlenující propast mezi pixelovým uměním staré školy a modernějšími přístupy k textovým polím a rozhraním.

konečně, Legendy RPGolf může být vhodným rozptýlením pro ty, kteří na podobnou hru čekají příliš dlouho sportovní historie. Je příjemné zapomenout a do značné míry neškodné, utišující prostředek pro ty, kteří to potřebují. Pokud bude ArticNet pokračovat v práci na franšíze, opravdu bychom rádi viděli zaměření na mechanickou hloubku v příštím díle.

recenze rpgolfových legend

Legendy RPGolf je vyvinut společností ArticNet a publikován společností Kemco. Vyjde 20. ledna 2022 pro Nintendo Switch, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One a PC.