Recenze: River City Girls 2 Blossoms Brilliantly From The Original

River City Girls 2

V jeho raných hodinách, WayForward's River Town Girls 2 vypadá hodně jako vteřina Městské dívky u řeky Hra: Putujete po River City jako Misako, Kyoko nebo jejich přátelé Kunio a Riki. Porazíte hlučné studenty, místní drsňáky a yakuzy. Postavy znovu používají mnoho svých bojových animací. Dokonce i již tak brilantní grafika získala další vizuální podporu s některými částicovými efekty, ale z náhodného snímku obrazovky byste nerozpoznali, která hra je která. Dokonce i počáteční karty jsou v rozložení podobné, ne-li totožné, s předchozími, často používají stejnou hudbu na pozadí.

Samozřejmě existují narativní důvody pro tento druh známosti, ale existuje pocit, že možná trochu trop je nejprve „recyklován“. Pokud jste čerstvě pryč Městské dívky u řeky, můžete mít pocit, že jste právě zahájili běh New Game Plus namísto pokračování. Naštěstí ten pocit nevydrží a toto lehké tušení vystřídá vzrušení.

Počáteční posílení známosti je způsob WayForward, jak postavit nohy na pevnou zem, protože kdy River Town Girls 2 otevře, dělá to jako květina v plném květu. Je to snadno dvojnásobná velikost originálu v hodinách, gigantická hra v žánru známém pro své téměř trestuhodně krátké běhy.

Jak události začnou eskalovat a „RPG“ část tohoto Brawler-RPG se stává evidentnější, rozsah River Town Girls 2 se odvíjí a odhaluje mnohem podrobnější a realizovanější výklad River City. Nejde o titul v otevřeném světě jako takový, ale každá z osmi hratelných oblastí města se skládá z nejméně tuctu odlišných oblastí. Všechny tyto oblasti, od vaší čtvrti v Crosstownu až po výšiny Sanwakai Tower, se hemží nepřáteli, kteří všichni touží vzít si z vás kousek.

Vyčištění oblasti od nepřátel vám poskytne pouze dočasnou úlevu: nepřátelé se objeví po minutě nebo dvou. Jedinou úlevou od nekonečného přílivu padouchů je buď se vplížit do jednoho z desítek obchodů, nebo se stáhnout do svého úkrytu (v každé oblasti je jeden). Úkryt je možná tím největším doplňkem River Town Girls 2jak to mění tok hry z dlouhého, nesourodého rváče na něco více podobného survival titulu.

Zabití ve hře vám dává šanci znovu se objevit od posledního přechodu obrazovky výměnou za část vašich peněz. Místo toho se však můžete rozhodnout, že se objevíte ve svém úkrytu bez postihu. Jít domů je často tou nejchytřejší volbou, zvláště na začátku. To vám umožní vyměňovat postavy, vybírat léčivé předměty ze svého úložiště a co je nejdůležitější, vybírat si své oblíbené asistenční postavy.

River Town Girls 2

Stejně jako dříve můžete naverbovat nepřítele a použít jej jako dobíjecí speciální útok. River Town Girls 2 prohlubuje systém tím, že každé postavě dává prostor pro dvě asistence a výrazně rozšiřuje výběr postav k rekrutování. Mnoho nepřátel jsou swapy palet, ale několik používá různé útoky, když jsou vyvolány. Například většina postav „Female Yakuza“ hází po přivolání vzor nožů, ale speciál Zombie Female Yakuza probodne nepřítele a otráví je, takže jsou užitečné proti tvrdým nepřátelům a bossům. Budete je chtít všechny posbírat a jít domů vybrat si své oblíbené.

Mezi novými obchody, rozšířenými oblastmi a úkoly, které vás nutí závodit po celém městě, abyste získali přístup k nejtvrdším šéfům zločineckého syndikátu Sanwakai, sezení River Town Girls 2 je spíše plánování expedice než přechod na další „úroveň“. Stále budete odemykat nové oblasti v poměrně lineárním postupu, ale pocit, že vy a násilní teenageři pod vaší kontrolou prozkoumáváte – a zachraňujete – celé město, je živý v mysli.

River Town Girls 2

No to není juste puberťáci. Marian Kelly, bývalá slečna v nouzi Double Dragon série a Provie, breakdance bojovník z Metro River City, jsou nové hratelné postavy. Přestože je musíte nejprve odemknout, rozhodně stojí za to. I v rámci relativně jednoduché struktury seznamu výtržníků hrají Marian a Provie úplně jinak než Misako, Kyoko a chlapci.

Marian je největší hratelná postava River Town Girls 2, ale cítí se jako nejrychlejší v tréninku. Její boxerský postoj a animace jí dávají kratší dosah, ale kompenzuje to rychlým zavíráním a speciálními speciály s velmi dlouhou vzdáleností. S velkými skoky a silnými údery doprava, které posílají nepřátele létat přes obrazovku, schopný hráč Marian skáče po bojové zóně a vrhá se do boje zblízka jako Mirko z Univerzita mého hrdiny byl převeden do 2D modelu výtržníka. Mezitím Provie používá plynulou práci nohou a taneční choreografii, aby se pohyboval po bojišti a přitom vypadal nedotknutelně. Postavy jsou tak výrazné, že bych si přál, aby je WayForward měl k dispozici od začátku.

River Town Girls 2

Dalším bonusem je skutečnost, že dialog se mění v závislosti na postavě, kterou ovládáte, a zvoleném „hlasu vašeho partnera“. To znamená, že můžete objevit historii River Town Girls 2 přes Kunio a Riki, River City Boys, přičemž tón a podání různých linek se vhodně mění. Je to skvělá pobídka pro hráče, aby znovu navštívili hru a vyzkoušeli si jiné postavy, a podtrhuje vynikající smysl pro humor a zvládnutí tónu WayForward. Padouchům a NPC se dostává podobné pozornosti, přičemž mnoho, ne-li většina obchodníků, odkazuje na hluboký řez z příběhu Kunio-kun, Dvojitý drak, a arkádové rváče obecně. Můžete si dokonce najmout Abobo jako pomocný útok a plnit vedlejší úkoly pro Skullmageddon.

Samozřejmě žádná hra není dokonalá a River Town Girls 2 má své vlastní problémy. Jednoduchá činnost 2D prostředí s objekty v popředí může způsobit, že některé bojové oblasti budou obtížně čitelné. Přál bych si, aby sdílení zkušeností mezi postavami bylo o něco velkorysejší, aby to nebylo tak špatné, že se mění postavy hluboko do rasy. Některé instruktáže vedlejších misí jsou v pokynech trochu příliš vágní, což vede k frustrujícímu zmatku, dokud nezjistíte, co po vás hra chce.

Abobo

Možná největší problém ve skutečnosti problém není River Town Girls 2ale spíše žánr s výtržníky: hrát to sólo je Solitaire. V této hře je to více samotářské, zejména proto, že všechny postavy mají fungovat minimálně jako dvojice. Hra podporuje online kooperaci, ale nenašel jsem žádnou hru, ke které bych se mohl připojit, možná proto, že byla před vydáním, nebo kvůli mé poloze (můžete si vybrat oblast dohazování a zvýšit své šance).

Bez místního kámoše, se kterým bych si mohl hrát, jsem si všiml, že několik misí bylo zaměřeno jasněji na druhého hráče, aby se trochu zmírnilo horko. V důsledku toho se jejich výzvy zdály spíše hektické než vzrušující. Vřele doporučuji mít kamaráda na hraní, pokud můžete. Brawlers jsou lepší s více (lidskými) hráči v mixu. Můžete dokonce aktivovat přátelskou palbu, pokud máte chuť napínat nějaká přátelství.

Double Dragon

V konečném důsledku jsou však tyto hnidopichy drobné a River Town Girls 2 je jednoznačným zlepšením oproti svému předchůdci. Čerpá z osobité atmosféry Městské dívky u řeky a značně rozšiřuje své obzory, aniž by ztratil cokoli z kouzla originálu. Nevím, jestli bych souhlasil s některými postavami, když říkají "pokračování jsou vždy lepší", ale můžu říct, že cette pokračování rozhodně ano.

River Town Girls 2 je k dispozici na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S a PC. Tato recenze je založena na PC kopii hry poskytnuté vydavatelem.