Recenze: Indiana Jones: The Pinball Adventure (Nintendo Switch)

Pokud jde o oblíbené hrací automaty na IP pinball, obvykle se nejprve ptám, co se mi líbí víc, pinball nebo franšíza. Flash Gordon například trumfuje pinball. KISS ne. S Indiana Jonesem je to takový průšvih.

Indiana Jones: The Pinball Adventure byl vydán v roce 1993 Williamsem. Neodpovídá mým oblíbeným strojům Williams, ale je to dobrý stroj a Zen Studios odvedlo svou obecně solidní (stavovou) práci a přineslo jej digitálním hráčům. Je to zábavná hra se spoustou prvků, které osloví hardcore fanoušky pinballu a nostalgiky starých filmů o Indiana Jonesovi.

Přidání Indiana Jones: The Pinball Adventure do vaší sbírky Zen Pinball FX3 jednoduše otevře novou možnost na herní mapě. Není zde žádná virtuální arkáda, která vám umožní rychle vstoupit do hry. Existují však možnosti navigace, jako je turnajový režim nebo rychlá hra pro jednoho hráče nebo multiplayer na hotseat. Můžete si vybrat, zda budete hrát s přidanými speciálními efekty Zen, nebo se rozhodnete pro tradiční fyzickou hru.

Dokonce můžete změnit orientaci obrazovky tak, aby hrála svisle v ručním režimu na vašem přepínači. To jistě umožňuje efektivní využití celé obrazovky, ale může být obtížné vidět všechny vaše cíle a světla na malé obrazovce.

Tyto možnosti jsou samozřejmě dostupné pro všechny hry Pinball FX3 (nebo alespoň pro ty, které jsem si zakoupil). Co takhle Indiana Jones: The Pinball Adventure samotné?

Jak jsem již zmínil, pomáhá nám, že začínáme s opravdu dobrým hracím automatem. Indy přichází se spoustou úkolů, které musíte splnit, abyste zvýšili své skóre. Jsou rozděleny do dvanácti režimů, čtyři pro každý z filmů vydaných v té době (naštěstí zde není žádná zmínka o Crystal Skull).

Pro hráče pinballu tyto režimy jednoduše zahrnují udržení míčku ve hře a doufání v to nejlepší. A je to dobré; tak přistupuji ke každému novému stroji, se kterým hraji. Ale jakmile se v tom vyznáte a začnete chápat nuance stroje, stanou se tyto úkoly ještě zábavnější. Například v režimu Raiders of the Lost Ark musíte najít Marion tak, že se dotknete správné rampy nebo oběžné dráhy. The Last Crusade má režim videa, kde musíte vybrat správný grál poté, co byl zamíchán.

Temple of Doom vychladil opičí mozky.

Pokud úkoly specifické pro hru nestačí, Zen má také spoustu rotujících komunitních úkolů. Pokaždé, když vstoupíte do pasáže, můžete vyzkoušet něco nového.

To všechno je zábava pro fanoušky Indiana Jonese, ale existují také některé jedinečné funkce pro ty, kteří chtějí něco jiného než hrací automat. Ve hře Path of Adventure budete pomocí hracích automatů naklánět malé hrací pole, abyste správně vedli míček. A pokud máte rádi, když se akce rozběhne, máte k dispozici dvě multiballové varianty se šesti míčky! V jednom, pokud zasáhnete všechny cíle stroje alespoň dvěma míčky ve hře, získáte miliardu bodů!

Zen obsahuje pokyny pro tyto různé režimy. Ještě důležitější je, že vám poskytnou cvičný režim, kde můžete hrát na jeden závod po dobu jedné hodiny. Je zřejmé, že vaše skóre se zde nepřenáší do žebříčků, ale umožňuje vám dokončit hůře dosažitelné cíle, aniž byste museli začínat od nuly s novou hrou. Je to skvělý trénink a udrží vám to opravdu pomáhá získat pocit ze stroje.

Bohužel má hra několik drobných nedostatků. Doby načítání jsou například podivně dlouhé. Akce bubeníka na tomto stroji mi připadá zvláštně houbovitá, ale možná je to pravda s fyzickým strojem. Přál bych si také posuvné nastavení pro úhel pohledu na hřiště. Poskytované statické režimy zobrazení jsou příliš nízké na to, aby mi připadaly přirozené, a ztěžují sledování toho, co se děje v horní části desky.

Existují režimy zobrazení, které sledují míč, ale považuji je za příliš otřesné na to, abych je použil.

A nakonec cena je trochu vysoká. 14,99 $ za jeden stroj se zdá být přehnané. Měl by jsi doopravdy Chci, aby to Indiana Jones: The Pinball Adventure zaplatil, ale mělo by to stát za to, pokud je to jeden z vašich oblíbených. Udělal bych to pro policii, upřímně.

Vždy lidem upozorňuji, že iPad je nejlepší způsob, jak hrát hry Zen Pinball, zvláště teď, když je Zen Pinball Party součástí vašeho předplatného Apple Arcade. Ale nemá všechny hry a nemá ani tuto konkrétní. Tak, Toi Rozhodněte se, kde odevzdáte své kajuty.