Recenze: Hero-U: Rogue to Redemption (Nintendo Switch)

Vždy mě bavila éra 32bitových her s jejich hranatým designem a jedinečnými způsoby, jak obejít praštěný pohyb prvních let. Líbí se mi také point-and-click věštění, pokud je děj zajímavý. Proto se mi Hero-U: Rogue to Redemption zdálo dokonale přizpůsobené mému podivnému vkusu. Obecně jsem měl pravdu, vezmeme-li v úvahu kouzelnou atmosféru, hratelnost a možnost klikat na všechno. Navzdory všemu dobrému mě vypravěčské prvky nezaujaly.

Náš příběh sleduje bývalého zloděje Shawna O'Connora, který byl přistižen při krádeži vzácného předmětu známého jako Lucky Coin z domu bohatého jedince. Při útěku se setkává se starým mužem, který mu dává příležitost opustit tento život a přijít na Hero University, kde může rozvíjet své dovednosti a využít je k dobru. Náš hlavní hrdina přijímá a začíná studovat na této prestižní univerzitě, kde překonává překážky, jako je boj s hroznými krysami, zastavování zlodějů a zábava s odporným správcem. I když se mi toto prostředí líbilo, zjistil jsem, že jsem zavalen příliš mnoha vedlejšími zápletkami a neměl jsem dost času na to, abych se vypořádal se všemi těmi malými interakcemi mezi postavami a momenty budování světa.

Hero-U: Rogue to Redemption

Designově je tato hra návratem ke starým hrám PlayStation a nemohl jsem být šťastnější. Miloval jsem zjednodušené 3D modely převedené do vyššího rozlišení. Smíchejte to s fantastickou estetikou fantasy románů a máte něco docela zvláštního. Opravdu jsem chtěl vidět víc z toho, co tento svět nabízí, a myslím, že to byl hlavní motor zájmu o mou hru.

Hra je rozdělena do tří hlavních částí: řízení času, průzkum a boj. Time management je z těchto tří nejdůležitější. Většinu času bude vaše postava muset být ve třídě do 14:17 a vy budete mít trochu volna do XNUMX:XNUMX, kdy si budete muset udělat čas na jídlo. Zbytek času do zákazu vycházení pak máte na věci navíc, jako jsou domácí práce a interakce se spolužáky. Zpočátku bylo toto řízení snadné a já jsem využil těchto prvních dnů k tomu, abych se co nejvíce pokusil zlepšit své dovednosti ve školicí místnosti a knihovně. Když ale příběh vyžaduje, abyste dělali questy nebo přidali volitelné předměty do vašeho plánu, je těžší najít si čas na trénink, takže vás hra nutí upřednostňovat důležité úkoly. Zjistil jsem, že tento systém je skvělý způsob, jak přidat do hry znovuhratelnost, abyste viděli scénáře, které jste ve své první hře možná přehlédli.

Hero-U: Rogue to Redemption

Průzkum je chlebem a máslem hry Hero-U: Rogue to Redemption. Prozkoumáváte klikáním na předměty, lidi a dveře, abyste našli předměty, vstoupili do místností a získali nové informace nebo linie hledání. I když jsem se většinu času bavil, našlo se pár výjimek, kdy pro mě bylo zkoušet, jak vykonávat určité úkoly, úplně nové. Například jedna z prvních věcí, o kterou hra žádala, bylo dostat mi do rukou školní uniformu, ale abych ji získal, musel jsem získat peníze, abych si ji koupil ve školním obchodě. Bylo to v pořádku, ale neměl jsem žádné peníze a neměl ponětí, jak je získat, dokud jsem nenašel obskurní dialogovou cestu od Gregora, majitele školního obchodu, který mi řekl, že mohu najít práci u něj a u vedoucího jídelny. Šel jsem tam na několik hodin, aniž bych vůbec věděl, kde začít, a přál jsem si, aby mi bylo řečeno, od koho mám jít a získat peníze hned od začátku.

Hero-U: Rogue to Redemption

V neposlední řadě je boj. I když to není velká část celkového zážitku, boj je místo, kde nakonec vyděláte spoustu peněz. Tento prvek zahrnuje sestup do vinného sklípku čelit různým škůdcům, kteří zamořují nižší patra akademie. Tyto bitvy jsou tahové s možností postavit se tak, abyste zvládli každou situaci. Ale podle mých zkušeností je nejlepším postupem připlížit se k nepříteli, dostat první zásah a prostě zahájit úplný čelní útok, zvláště pokud jste první trochu strávili vylepšením boje a obrany. To znamená, že souboj může být trochu únavný, ale je to příjemná přestávka od zbytku hry.

I když jsem se během hry párkrát nudil, celkově jsem si Hero-U: Rogue to Redemption užil. Tato hra má spoustu zábavných nápadů, ale neodpovídá na všechny. Líbil se mi svět a design, ale přál bych si, aby vyprávění a time management byly méně hektické, abych si mohl více užít toho, co tato krásná instituce nabízí. Doporučil bych to každému, kdo se chce poškrábat na dobrodružství typu point-and-click, nebo kdo je jen fanouškem páté generace konzolí.