Recenze: Goosebumps Dead of Night (Nintendo Switch)

Husí kůže není nic menšího než kultovní franšíza, která úspěšně převzala žánr zaměřený na zralé publikum a nasměrovala ho na děti. Strašidelné knihy RL Stine jsou dokonalým mixem hrůzy a smíchu, které si může užít každý. Goosebumps Dead of Night bohužel sotva vystihuje podstatu toho, proč jsou knihy tak skvělé. Licencované hry mají neuvěřitelně dlouhou historii toho, že nedosáhly svého potenciálu, a tato hra Goosebumps není výjimkou.

Na začátku hry je skutečný příslib. Hra začíná v domě RL Stine, kde byl sám RL Stine uvězněn ve svém psacím stroji maskotem Husí kůže: figurína Slappyho břichomluvce. Slappy je tak nudný a strašidelný, jak byste od něj čekali, a Stine je vyjádřen Jackem Blackem, který ho nedávno vylíčil na velké obrazovce. Je smutné, že přimět Jacka Blacka, aby znovu zahájil svou roli v této hře, je pravděpodobně to nejlepší, co může nabídnout.

Hra je rozdělena do tří kapitol, ve kterých musíte najít stránky, které Slappy vytrhla z „Night of the Living Dummy“, jak se vás snaží zastavit všechny druhy příšer. Je příjemné vidět, jak tito tvorové ožívají interaktivněji než obvykle, ale i přes svůj potenciál jsou přinejlepším otravní. Když jsem se začal hrabat v zámku, nemohl jsem si pomoct, ale myslel jsem si, že jsem v nějakém domě Resident Evil 7 a že v každé části hry se bude potkávat jiný typ monstra. House. Je smutné, že nikdy nebylo tak hluboko a v tu hodinu, kdy jste mimo sídlo a na hvězdárně.

I když jsou stvoření vždy zajímavá, všem je tak snadné se jim vyhnout a zdaleka ne tolik překážek, kolik by mělo být. Pokud jde o tvory a postavy, které se objevují, nebudu to kazit, protože je to jedna z nejlepších věcí na hře. Druhá kapitola obsahuje také hádanky, ale stejně jako nepřátelé, které dělají. Nejsou nijak zvlášť obtížné. Je to pochopitelné, protože hra je zaměřena na děti, ale nemyslím si, že by je děti považovaly za atraktivní.

Třetí kapitola následuje stejným způsobem jako to, co bylo předtím, a než to budete vědět, je po všem. Tato třetí kapitola představuje zbraň a boj, ale opět to není zdaleka zajímavé. Třetí dějství skutečně ukazuje, jak je celá hra nesourodá - každý akt má pocit, že by mohl pocházet z jiné hry, a bohužel nic z toho není zpracováno zvlášť dobře, a to ani v případě podprůměrné grafiky.

Bohužel je těžké doporučit Goosebumps Dead of Night, dokonce i těm, kteří mají franšízu opravdu rádi. I když vám to přijde příjemné, je po všem, než začnete, což trvá jen několik hodin. Jedná se o další licencovanou hru, která zcela chybí