Recenze: Geminose: Animal Popstars (Nintendo Switch)

Geminose: Animal Popstars, vydané v květnu na Nintendo Switch, by bylo snadné ignorovat. Je to pohybově ovládaná hra pro děti, pro mnohé mimo dosah impulzivního nákupu. Ale byla by také škoda nechat to propadnout skrz trhliny, protože v mnoha ohledech se jedná o velmi kvalitní verzi. Lepší než většina dětských her a myslíte si, že by se mohly líbit.

V tomto hudebním dobrodružství vezmete skupinu roztomilých stvoření na světové turné. Titulární Geminose mají lesklé drahokamy na tlamě a jsou zatraceně roztomilé. Často jsou pojmenovány výstižně, aby odrážely drahokam na jejich nosu, takže mezi jinými narazíte na Diamond, Jade a Ruby. Písně, které zpívají, nejsou nejlepší, ale respektuji původní hlas. Je docela zajímavé slyšet variace, když měníte nástroje a zpěváky. Experimentování s frontami je něco, co jsem viděl, jak se děti z celého srdce vrhají.

Pohybové ovládání, i když je v pořádku, může být pro některé odstrašující. Zvláště proto, že děti mohou mít větší pravděpodobnost, že budou vlastnit Switch Lite za méně. Chtěli by hrát Geminose: Animal Popstars v režimu stolu, za předpokladu, že jsou k dispozici další Joy-Cons? Rodiče, mějte to tedy na paměti.

Nejde však jen o hru na nástroj. Skupina postupuje v atraktivní a rozmanité struktuře připomínající deskovou hru s překvapivým množstvím obsahu a rozmanitosti, aby se nejmenší nenudili. Můžete obléknout Geminose, vyzdobit jejich pokoje a hrát minihry. Vaření miniher mi to trochu připomíná Cooking Mama: Cookstar, další hra, kterou si myslím, že by děti milovaly. Vše je vyprávěno v příběhovém režimu kvalitní vokální prací. K dispozici je také bezplatný režim písní, pokud si jen přejete rychlé jamování.

Během cesty se trochu brousíte. Například budete muset koupit nové nástroje, z nichž každý bude odrážet různé země a kultury zvířat. Máte šanci vydělat coiny jednou denně ve snadné minihře, ale věci se mohou začít opakovat. Přestože je hra pro více hráčů omezena na dva hráče, je to dobrý způsob, jak zkrátit pracovní dobu. A protože každá píseň začíná snadno, děti si mohou vyčistit zuby, než přejdou k vyšší výzvě.

Jedna položka, na kterou si nepamatuji, že jsem viděl reklamu, ale která se mi líbila, byly zvířecí mashupy. Například zebra a tygr dělají ziger. Jednorožec a pes dělají corndoga. I když se jedná spíše o doplněk než o hlavní součást hry, pro toto zábavné zařazení je to dobře udělané.

Jako někomu na počátku padesátých let to zjevně není ten titul, ke kterému bych obecně tíhl. Ale můj smysl pro hru mi umožňuje rozpoznat vysokou kvalitu, když ji vidím, slyším a hraji. Absolutně vidím, jak tato cílená hra nachází publikum s dětmi z několika důvodů.

I když je jasné, že tomuto vydání bylo věnováno hodně péče, naše kopie hry Geminose: Animal Popstars se na nás několikrát zavřela. V tomto případě to není velká chyba - hra se znovu načte tam, kde jsme skončili - ale stojí za zmínku.

Pokud jste to při spuštění zmeškali, proč se nepodívat na Geminose: Animal Popstars? Ačkoli některé menší problémy zklamou s ohledem na vyšší cenovku, celkový balíček je stále velmi dobrý. Pokud jste rodič s malými dětmi, uvědomte si, že tato hra zaškrtne mnoho jejich políček. Geminózy jsou příliš roztomilé na to, abych je nedoporučovaly, a nevadilo by mi vidět v budoucnu více.