Recenze: Final Fantasy III Pixel Remaster je kus historie

Siliconera +

Zatímco většina Závěrečný fantasy pixelový remaster záznamy znovu seznamují lidi s hrami, které znají, s interpretací řady Final Fantasy III je úvodem. Mimo Japonsko se v té nejčistší podobě nikdy neobjevil. Viděli jsme 3D remake, který přidal nové příběhové prvky, znovu objevil postavy a změnil pracovní třídu, ale přesto jsme tuto tréninkovou epizodu zmeškali. Nyní ji může hrát kdokoli a kdekoli snadněji a je to fascinující návrat zpět Final fantasy příběh.

Vzhledem k tomu, že se jedná o hru Famicom, která je plná omylů, je příběh a jeho charaktery více rudimentární než v 3D předělávce, kterou lidé mohou lépe znát. Svět je v nerovnováze, zuřící nepřátelé a katastrofy ohrožují nevinné lidi. Čtyři sirotci vychovaní v malém městě Ur se vydali prozkoumat nedalekou jeskyni a spadli do jejích neznámých hlubin. Tam narazili na krystal větru. Dává jim pracovní kategorie Black Mage, Monk, Red Mage, Warrior a White Mage. Jako noví válečníci světla je jejich zodpovědností pomáhat lidem na celém světě a obnovovat rovnováhu.

Final Fantasy III Pixel Remaster

Věci jsou docela dobře telegrafované a Final Fantasy III Pixel Remaster následuje vzorec, který lidé znají. Míříte do města. Jakmile jste tam, máte tendenci zjišťovat, že něco není v pořádku. Vyberete si misi, která vás postaví proti nějakému velkému nepříteli, který způsobí regionu potíže. Možná vás vaše volby dovedou k nějakému náskoku, který vám umožní více prozkoumat svět. Nakonec získáte více krystalů, více zaměstnání a budete stále impozantnější.

Protože se jedná o starší díl, je třeba bojovat a růst Final Fantasy III Pixel Remaster může chvíli přemýšlet. Různé třídy mají k dispozici různé potenciální speciality. Účastí v tahových bitvách, tentokrát s možností automatické bitvy, získáte zkušenosti. Mágové si budou muset koupit kouzla, která si přidají na repertoár ve městech, abyste mohli využívat jejich speciální schopnosti. (Budou také omezeni na tři kouzla na úrovni, takže udělejte rozumná rozhodnutí!) Budete také muset sledovat, co někdo může a nemůže použít během výměny práce. Jelikož se jedná o poměrně přímočarý remake, znamená to, že někteří Final Fantasy III Možnosti kvality života 3D remaku chybí. Jak budete hrou postupovat, zjistíte, že některé úlohy mají omezenou dobu použitelnosti.

Final Fantasy III Pixel Remaster 3

Ale co to je mít? Final Fantasy III Pixel Remaster je to, kolikrát můžete vidět vliv série. Můžete říct, jak Final fantasy et Final Fantasy II ovlivnilo postavy tohoto vstupu a pojetí světa. Od toho, jak lehcí hrdinové vypadají a pracují, až po to, jak se NPC chovají a fungují. Skutečnost, že se k vám lidé dočasně přidávají, je připomínkou FFII, konkrétně. Potom zase ti, kteří znají následující splátky, vidí, jak je tato splátka změnila. Způsob, jakým svět funguje, a jeho části jsou jasným předchůdcem FFIVsvět a FFVsystém zaměstnanosti.

Umělecký směr je docela krásný. Vše je zcela přepracováno a přepracováno z původní verze Famicom. Skřítci jsou inspirováni 16bitovými kořeny. Ale ani to není přesný způsob, jak je skutečně popsat, protože zde je použita obrovská škála barev. Zvláště když stojíte tváří v tvář nepřátelům, opravdu se díváte na různé pracovní třídy nebo sledujete, jak světlo hraje vodou. Remasterovaná hudba zahrnuje bezchybná a nádherná vystoupení. Zatímco původní zvukový doprovod chybí, nabízí se filtr; jakýsi vzhled CRT.

Final Fantasy III Pixel Remaster

I když přiznávám, možná bych byl raději o trochu větší péči se skřítky. v Final Fantasy III Pixel Remaster a 3D remake tohoto opusu, zdá se, že čtyři hrdinové jsou mladší než obvykle. Počáteční třída a chování Oniona Knighta ve stručných odpovědích tomu zřejmě nasvědčují. Přesto, když změní třídy, najednou se zdá, že dosáhli plné zralosti. Ale opět to zůstává věrné původní hře, takže je těžké v tomto ohledu skutečně vinit rozhodnutí Square Enix.

Ale kde budu chybovat, designový směr je v uživatelském rozhraní. Pro většinu, Final Fantasy III Pixel Remaster vypadá jako typický vchod. Všechno je uspořádáno, jak si možná pamatujete. A je tu skvělá funkce, která ukazuje úvodní mapu světa do vašeho souboru, který vám připomene, kde jste. Výběr písma je však šokující. Je zde prázdný prostor, který se nepoužívá, a věci vypadají mnohem kompaktněji a neohrabaněji, než by měly být. Je to obzvláště nepříjemné, když se vydáte do nabídek a řekněme se podíváte na své postavy nebo položky. Existuje nespočet možností, které nejdou dohromady. Písmo použité pro čísla se více podobá písmu použitému v původní hře. Ale vedle toho máte nové písmo textu. A na stránce hlavní nabídky jsou volby liché velikosti zahrnující jména postav a aktuální třídu. Je tu hodně zmařeného prostoru a text je v jinak nádherném remaku nejošklivější věc.

Final Fantasy III Pixel Remaster

Přesto mohou být některé jeho doplňky velmi praktické a příjemné pro historické zhodnocení. Mějte však na paměti, že se k němu budete muset vrátit do hlavní nabídky. Existuje bestiář, ke kterému bych upřímně ocenil přístup během hry. Poskytuje podrobnosti o nepřátelích a zároveň ukazuje jejich umění a jejich polohu ve světě. Hudební přehrávač vám umožní přístup ke všem 45 skladbám, zatímco galerie vám umožní zobrazit konceptuální díla postav a nepřátel.

Final Fantasy III Pixel Remaster je příležitost zahrát si chybějící díl v historii série. Některé z jeho konceptů mohou být trochu zastaralé, ale je úžasné, že v podstatě máte hezčí verzi časové herní kapsle, ze které se můžete konečně projít a poučit se z ní. Přestože existuje několik problémů s uživatelským rozhraním, Square Enix odvedl skvělou práci při obnově a představení této hry publiku, které na ni dlouho čekalo.

Final Fantasy III Pixel Remaster je k dispozici pro počítače a mobilní zařízení.