Recenze: Epitaph (Nintendo Switch) -

Bojové hry pro více hráčů jsou žánr, který si obvykle spojuji se standardní turnajovou stíhačkou, jako je např Smrtící boj ou Pouliční rváč. Ale já nikdy bych neuvažoval o tahovém soubojovém systému s lehkými puzzle prvky, jako je bojová hra. Přesto jsme tady a tato hra je Epitaph.

Epitaph je rozhodně zajímavý titul, který mě bavil svým minimalistickým výtvarným stylem, zábavnými souboji a zajímavými hádankami pro jednoho hráče. Přál bych si jen, aby existoval nějaký druh online hazardu.

Epitaf

Epitaph je krásná hra, která má velmi zjednodušený přístup k designu postav, ale svým způsobem vytváří postavy, které dokážu identifikovat. Tyto modely vypadají jako opravdu pěkné papírové vystřihovánky a jako takové se pohybují, což mi dalo větší radost ze hry s tímto obrovským obsazením postav. Navzdory obrovskému obsazení je každá postava tak jedinečná. Hráč tak snáze pozná, koho chce ve svém týmu.

Epitaph má dva herní režimy: puzzle a bojový režim. Puzzle režim je režim pro jednoho hráče, ve kterém vám předem definovaný tým umožňuje provést určité kombo k dokončení výzvy. Tyto úkoly se provádějí pomocí jedné ze dvou tahových sad postavy k pohybu strašáků po lineární desce a sundání jednoho nebo více najednou. Zjistil jsem, že tento režim není jen občas zábavnou výzvou, ale také způsobem, jak se naučit, jak spolu jednotlivé postavy interagují. Také jsem zjistil, že tento režim je skvělý způsob, jak porozumět tomu, jak postavit týmy v jakékoli situaci, když hrajete v bojovém režimu.

Epitaf

Bitevní režim je prvkem hry Epitaph pro více hráčů. Bohužel tento režim je pouze kooperativní. Přesto mě to doma bavilo hrát. Tento režim se skládá ze dvou týmů Rot a Ruin. Zápasy začínají s úplným seznamem a každý hráč si vybere svůj tým tří postav. To znamená, že když hrajete proti někomu, musíte za běhu najít svůj nejlepší tým. Poté je cílem, aby vyhrál každý, kdo dokáže šestkrát zabít jednotlivou postavu. Ačkoli zabití jedné ze soupeřových postav vede k více bodům, nevýhodou je, že se vrátí se silnější útočnou silou než dříve; v některých případech může být prospěšné zabít člena vlastního týmu, abyste získali fanouška potence. Spolu s tím je důležité pečlivě načasovat své útoky v tomto režimu, jednoduše proto, že každý útok má čas na vychladnutí, díky kterému může být vaše skupina zranitelná vůči útoku. I když nemohu jít online a hrát tento režim s ostatními, tento režim se mi velmi líbil.

Epitaph je jedna z nejunikátnějších her, kterou jsem za dlouhou dobu hrál. Díky jednoduchému uměleckému stylu, hlubokým soubojům a masivnímu seznamu si v tomto malém herním balíčku užijete spoustu zábavy. Je to skvělá desková hra, kterou můžete hrát s přáteli, pokud jsou ve stejné místnosti jako vy. I když nemáte moc lidí na hraní, pořád je tu režim puzzle, se kterým jsem se hodně bavil.