Recenze: Dole na Bermudách (Nintendo Switch)

Dole na Bermudách je zábavné puzzle-dobrodružství se zajímavým tématem a dobrou plynulostí. Tento mobilní port je však na Switch příliš drahý, protože jej lze překonat zhruba za tři hodiny.

Hra začíná havárií letadla a poté postoupí do „30 let později“. Opuštěný pilot Milton mává přes obrazovku neviditelnému hráči. Ano, neovládáte přímo Miltona. Často to ani neuvidíte. Místo toho reaguje na to, co děláte na úrovni ostrova. Většinou se jedná o hádanky.

První hádanka je z řady posuvných dlaždic. Zatímco Milton říká, že se na to snažil přijít roky, trvalo mi to možná minutu. Turtle Island slouží jako návod, přičemž zbývajících pět ostrovů nabízí další výzvy. Ne, že by to byla impozantní hra. Ve skutečnosti to může být docela relax. Ale budete potřebovat pečlivé pozorování, pokud chcete najít všechny koule potřebné k postupu. Počet se může lišit podle ostrova.

Snadný způsob, jak najít alespoň jednu kouli, je posbírat všechny svítící kousky roztroušené po každém ostrově. Několik z nich je vystaveno. Pokud najdete mapu, ukáže vám obecnou oblast, kde se nacházejí. Doporučuji to nesledovat, pokud nejste opravdu zmatení, protože je zábavné je hledat. Někteří jdou doopravdy jste hledali, protože jsou uspořádány tak, že je budete muset pomalu otáčet a / nebo přibližovat na obrazovce, abyste je našli.

Když už jsme u toho, příkazy ukazují svůj mobilní původ. V ručním režimu je dotyková obrazovka vynikající a intuitivní. V doku jsou ovládací prvky funkční. Hrál jsem to tímto způsobem, abychom se s manželkou mohli střídat v ovládání a ostatní nabízeli návrhy hádanek nebo nacházeli světlé kousky. Ale ani jeden z nás se o používání Joy-Con moc nestaral. Můžete upravit citlivost posuvníku a invertovat osu y, ale nikdy to neklapalo tak, jak jsme doufali.

V prezentaci je také odhalen mobilní původ. Přestože jsou ostrovy dobře navrženy bez plýtvání nemovitostí, vizuálně vás neohromí. Po zvukové stránce je hudba dobrá, dokud to trvá, ale protože se rychle vypíná, většinu času strávíte pouze zvuky prostředí.

Přestože je Bermudský trojúhelník vždy zajímavý, tato hra není vedena zápletkou. Rozptýlené fotografie trochu sbližují příběh ze zákulisí, ale nejsou podstatné. Nejhorší, co můžete najít, je postava odkazující na něco, čeho si nejste vědomi. Ano, tyto ostrovy nejsou prázdné. Díky tomu je Miltonovo dobrodružství méně osamocené, ačkoli postavy mají tendenci zůstat v pozadí jako katalyzátory hádanek. Hra vám dokonce umožňuje hrát na dalším ostrově před dokončením jednoho, což je vítaná nelinearita.

Bez ohledu na to, jak to hrajete, Down in Bermuda není dlouhá. Je tu trochu znovuhratelnosti, pokud chcete najít všechny relikvie. Ale je to obecně jednodušší hra, se kterou brzy skončíte.

Dole na Bermudách je zábavné malé puzzle-dobrodružství. To znamená, že jsem to porazil za něco málo přes tři hodiny (tiše). Spouštěcí cenu 19,99 $ je těžké ospravedlnit, zvláště u hry, jejíž mobilní původ je vidět jak na pohled, tak na dotek. Takže, přidejte si tento pro budoucí prodej.