Recenze: Bite the Bullet (Nintendo Switch)

Bite the Bullet je rogue-lite, run-and-gun RPG. Zatímco popularita žánru run-and-gun jaksi slábla, v poslední době se vrací s nezávislými hrami. Podívejme se, jak se tento porovnává.

Příběh se odehrává v nepříliš vzdálené budoucnosti po ekonomickém kolapsu způsobeném subpopulací. Znečištění vede k nedostatku potravin a mnoho lidí hladoví, což vede vědce k objevení implantovatelných biouzlů, které lidem umožňují jíst jakoukoli látku, organickou i anorganickou. Bio uzly bohužel způsobují mutace nazývané ghoulifikace. Lidé uprchli do vesmíru, kde se jim dařilo. Ghúlové, kteří zůstali na Zemi, pokračovali ve své existenci. Darwincorp - organická společnost, která se proslavila výzkumem genetického materiálu z celé galaxie - posílá Chewieho nebo Chewellu zpět na Zemi, aby provedla nový výzkum.

Kousni kulku

Hráči přebírají kontrolu nad Chewie nebo Chewellou při procházení několika úrovní hry typu run-and-gun. Po několika výstřelech, těsně před zabitím nepřítele, si hráči mohou vybrat, zda budou nepřítele sníst. Jíst nepřítele ve skutečnosti neovlivňuje, jak se postava ovládá; pokud je však budete konzumovat příliš mnoho, budou trochu baculaté.

Někdy se úrovně cítily extrémně dlouhé, což je problém zhoršený volitelnými cíli, jako je sníst určité množství tuku nebo bílkovin nebo zabít určitý počet nepřátel v určitém čase. Dlouhé úrovně ve mně vyvolaly touhu nevracet se a dokončit cíle. V úrovni bylo také možné dokončit spoustu miniher. Některé z nich byly opravdu zábavné a některé se cítily jako výplně.

Kousni kulku

Hra je nabitá mnoha druhy zbraní. Mnoho střelných zbraní má dvě formy útoku: primární a sekundární. Primární obecně způsobí menší poškození, ale má vyšší rychlost střelby. Některé zbraně mají pouze primární výstřel, což je obvykle mnohem vyšší míra poškození než u běžné pistole. Najít správnou zbraň pro svůj herní styl není příliš obtížné. Přizpůsobení schopností je určitě nedílnou součástí strategie hry.Naštěstí hra nabízí poměrně pokročilý strom dovedností.

Kousni kulku

Existují dvě řídicí schémata: Noob a Pro. To je skvělé, protože většina her má nějakou formu přizpůsobení ovládacích prvků. Problém je v tom, že vás hra spustí na Noobu. Hodně jsem si nahrál svoji hru, ale zdálo se, že na pokusu hrát není něco v pořádku. Dostal jsem se do ovládání a viděl jsem, že se stali profesionály, což jsem neudělal. Rychle to začalo být nudné.

Kousni kulku

Bite the Bullet je slušná běžecká hra; mechanik krmení byl zábavným doplňkem stylu. Zatímco dlouhé úrovně mohou znít jako dobrý nápad, často to připadalo trochu zdrcující. Úrovně cílů byly také slušným doplňkem žánru; délka úrovní mi však ztěžovala jejich dokončení. Fanoušci run-and-gun her možná budou chtít zvážit Bite the Bullet. Hráči, kteří nejsou nadšenci do běhu a střelby, se možná budou chtít od tohoto titulu odstěhovat.