Recenze: BioShock: The Collection (Nintendo Switch)

Herní série BioShock je mnohými milována prvním vydáním hry BioShock v roce 2007 a vydáním hry BioShock Infinite v roce 2013. Do nedávného vydání hry BioShock: The Collection se žádná z těchto her nikdy nedostala na konzoli Nintendo. Vyplatilo se to čekání fanouškům Nintendo?

Budu upřímný, málokdy hraji střílečku z pohledu první osoby. Ve skutečnosti je FPS, kterému jsem pravděpodobně věnoval nejvíce času v životě, Zero Tolerance pro Sega Genesis a TimeSplitters 1 a 2 pro PlayStation 2. Za ty roky jsem o sérii BioShock slyšel spoustu dobrých věcí. let stará a přemýšlela, jestli splňuje humbuk.

BioShock se odehrává v šedesátých letech minulého století. Hráči přebírají kontrolu nad Jackem, jediným přeživším po letecké havárii, která přistála v Atlantském oceánu. Plave k nedalekému majáku, který k jeho překvapení níže je batysféra, ve které je umístěno podmořské město, známé jako Vytržení. Po vstupu do města Jacka rádiem kontaktuje muž jménem Atlas, který vysvětluje, že potřebuje Jackovu pomoc při záchraně své rodiny. Na oplátku pomůže Jackovi přežít.

Sbírka BioShock

Atlas vysvětluje, že Rapture vytvořil Andrew Ryan, který chtěl postavit město snů pro bohaté ve společnosti, aby žili mimo vládní kontrolu. Ryan objeví látku vytvořenou mořskými slimáky známými jako „ADAM“. Služba ADAM umožňuje uživatelům upravit DNA tak, aby měla super sílu, telekinézu a pyrokinezi. Aby chránil své město a jeho objev, Ryan vytvořil zákon, který prohlašoval, že není povolen žádný kontakt s povrchovým světem. Zdá se, že Ryanovi nikdo nikdy neřekl, že s velkou mocí přichází i velká zodpovědnost, protože právě ADAM přivádí lidi z Rapture k šílenství. BioShock 2 se odehrává několik let po původním BioShocku. Rapture je nyní pod kontrolou Sophie Lamb. Hodlá Rapture znovu použít pro zlověstnější nápady, než jaké měl původní zakladatel Andrew Ryan. A je vaší prací to zastavit. BioShock Infinite se odehrává v plovoucím městě Columbia, které založil samozvaný prorok Zachary Hale Comstock, který je spíše vůdcem kultu. Hráči přebírají kontrolu nad Booker Dewitt; dluží nějaké dluhy. Aby byl v bezpečí před svým dluhem, musí cestovat do Kolumbie a zachránit dívku jménem Elizabeth, která byla v Kolumbii zadržována od dětství. Po svém příjezdu do Kolumbie je Booker považován za antikrista. Aby se zachránil Elizabeth, musí se probojovat přes Zacharyho následovníky.

Sbírka BioShock

Opravdu se mi líbilo, že všechny tři hry nabízely příběh pro jednoho hráče, místo aby se soustředily na online hry jako deathmatch nebo dokonce hry ve stylu battle royale. To je jedna z věcí, která mě odvrátila od titulů jako Call of Duty a Overwatch. Všechny tři hry BioShock měly silný příběh a pokračovaly ve hře. Musím říci, že i když byla k dispozici široká škála zbraní, nejvíce se mi líbily útoky na blízko. Nemluvě o „supervelmocích“ nebo jak se jim říká v BioShock 1 a 2, Plasmids, a v BioShock Infinite, Vigors. Umožňují hráčům střílet elektřinou, ohněm a dalšími schopnostmi. Vyčnívat z davu FPS her byla skvělá inovace.

Sbírka BioShock

I když jsou všechny tři hry skvělé, musím říct, že můj oblíbený byl Bioshock Infinite. Bavil mě příběh i hra. Stejně jako většina herních sad to vyžaduje to, co již bylo zavedeno, a přidává to na nápadu. Něco, co si myslím, že BioShock Infinite fungovalo dobře. Připadalo mi to plynulejší než u ostatních dvou her v sérii, což dává smysl, protože je to nejnovější. Také se mi líbilo, že jsem mohl skákat mezi budovami a útočit na nepřítele při přistání.

Hrál jsem všechny tři hry, jak v doku, tak v přenosném režimu. Nikdy jsem nezaznamenal žádné zpomalení nebo jiné problémy s grafikou a hratelností; vše proběhlo v pořádku. Jedna věc, kterou je třeba mít na paměti, je, že celkový objem sběrného prostoru je 46 GB. Ačkoli existuje možnost stáhnout si každou hru samostatně, což vám může ušetřit místo na vaší kartě MicroSD..

Pokud jste jako já a nikdy předtím jste nehráli hru BioShock, vřele doporučuji, abyste si vybrali tuto kolekci. Pokud jste hráli některou z těchto her nebo dokonce všechny na jiné konzoli, je to stále skvělá sbírka na Switch. Vzhledem k tomu, že získáte všechny tři hry a jejich DLC, myslím, že to stojí za požadovanou cenu 49,99 $.