Recenze: Asteroids: Recharged (Nintendo Switch)

Série Recharged od Atari byla přinejmenším kuriózní. Asteroids: Recharged je nejnovější klasika zatížená svým jedinečným celoživotním přístupem. Ptám se na stejnou otázku, jakou jsem položil ve svém Stonožka: recenze znovu načtena: „Proč nemá možnosti, které existovaly před 40 lety? Bez odpovědi je to přinejlepším nedokonalé potěšení.

Upřímně řečeno, Asteroids: Recharged má některé nové funkce, z nichž většinu budete znát, pokud jste hráli předchozí hru ze série. Úspěchy a bonusy (získané prostřednictvím zničených létajících talířů) jsou vítány. Výzvy jsou také přítomny, ale povaha hry Asteroids není příliš rozmanitá, pokud jde o ně. Hodnocení stále nabízí pouze omezený pohled se značným prostorem pro zlepšení. Abych citoval naše Black Widow: Reloaded Review: "Své skóre (a skóre dvou lidí nahoře a dole) můžete vidět pouze ve výsledkových tabulkách." A je to. Mezi hráči nelze procházet.

Alespoň jsem se nesetkal s žádným z problémů, které mají některé jiné Recharged hry, naštěstí. A nenechte se mýlit. Asteroids je ikonická hra. Není to klasika jako Stonožka, ale stále ikonická. Nyní jsem hráč středního věku, takže Asteroids považuji za zábavné a nostalgické v malých nádechech. Určitě jsem za ta léta získal dostatek kopií hry!

Ale zase ten přístup na jeden život je nesmysl. Spolupráce v tomto smyslu do jisté míry pomáhá, protože váš partner vás může oživit, pokud dostane správnou sílu. Ale chtěl jsem nějaké nastavení DIP přepínačů. Nakonec jsem se vrátil k Atari Flashback Classics sbírka. Někdo by mohl namítnout, že jeden život může trvat dost dlouho na to, aby byl neškodný. Ale to se mnou neletí. Krade intenzitu, která se může objevit, když dobře běháte a máte jen jeden život. Kontaktoval jsem vývojáře v naději, že tento přístup lépe pochopím, ale nikdy jsem nedostal odpověď.

Chvíli jsem to lemoval a přetahoval. Zatímco Asteroids jsou ikonickou zábavou, tento díl (stejně jako série Recharged obecně) je příliš konzervativní na to, aby ručil za zaváděcí cenu. Když mohu říci, že verze těchto her z doby před 40 lety jsou stejně zábavné, ne-li více, nastává problém. Této sérii dochází dech a potřebuje změnit přístup, aby znovu vzbudil zájem. Svůj čas na poli asteroidů nejlépe strávíte při prodeji.