Přednosti, Novinky / Hry

Akudama Drive: Nugget of Wakanim: Recenze

Wakanim je plný akcí všeho druhu. Ať už je to akce, fantasy nebo drama, platforma nabízí svým předplatitelům velmi široký výběr. Akudama Drive je japonská animovaná série produkovaná společnostmi Pierrot Studios a Too Kyo Games. Režie Kodaka Kazutaka, u vzniku Danganronpy, bylo dílo vydáno v období od října do prosince 2020. Anime mělo od svého vzniku okamžitý úspěch. Uvedeme důvody tohoto úspěchu.

Zajímavá zápletka

Příběh se odehrává v Japonsku, přerušeném po válce mezi Kansai a Kanto. V důsledku této bitvy byl jediným způsobem, jak se dostat do těchto dvou oblastí, vlak zvaný Shinkansen, který byl veřejnosti zakázán. Válka oslabená oblast Kansai postupně zaznamenala příchod zločinců přezdívaných Akudama. Nevinného občana, omylem odvezeného na policejní stanici, vede skupina Akudama, aby zaútočila na Shinkansen a získala trezor. Odtud začíná dobrodružství plné akce a nečekaných zvratů. Děj je o to napínavější, že díky svým postavám je tajemnější než ostatní.

Charismatické postavy

Hlavní sílaAkudama Drive je rozmanitost postav přítomných v díle. Jak nemluvit o gangu zločinců, kteří obklopují našeho občana zdrceni událostmi. Jejich extravagance, jejich charakter nebo šílenství ukazují, že nejsou jako všichni ostatní. Všichni vyzařují něco jiného, ​​díky čemu jsou charismatičtí. Nadcházející přátelství mezi nimi přináší přátelský nádech temnému světu. V boji proti těmto zločincům jsou vysíláni exekutoři, aby Akudamy zabili. Samotnou definici charisma lze přičíst pouze hlavnímu vykonavateli Shokeika Shisho. Jeho přítomnost nenechá nikoho lhostejným a jeho síla dává našim postavám zabrat.

Jiskřivá animace

Animace opravdu upoutá pozornost. Návrhy jsou naprostým úspěchem. Ostatně studio Pierrot je známé díly jako Naruto nebo Bleach. Souboje jsou úchvatné, efekty oslňující. Futuristický vesmír v Cyberpunku nenechává své barvy lhostejnými. Pokud hledáte dynamickou, krvavou a chytlavou animaci, podívejte se Akudama Drive k dispozici na Wakanim.