Plague Tale: Requiem Review

85%

A Plague Tale: Requiem bere to, co udělalo první hru tak úspěšnou, a vylepšuje to. Pokud zvládnete neustálé stealth sekce, tato hra je pro vás.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Po úspěchu A Plague Tale: Innocence v roce 2019 je tu A Plague Tale: Requiem od Asobo Studio a Focus Entertainment, aby nasál humbuk. Je hra důstojným nástupcem, nebo je to jen to samé?

Plague Tale: Requiem Review

A Plague Tale: Requiem začíná pokojně. Hrajete za Amicii a začínáte svůj příběh na francouzském venkově. Váš bratr Hugo, vy a alchymistický učeň jménem Lucas hrajete tag a zkoumáte. Získáte krátký návod a poté s Hugem prozkoumáte ruiny starého hradu. Ukázalo se, že to není opuštěné a blázniví, vražední včelaři zabíjejí všechny farmáře poblíž. Jak se plížíte ven, chytíte se a Hugo udělá něco, aby vám pomohl uniknout (zčerná, takže si hned nejste jisti, co se stalo).

Když přijdete k rozumu, skupina začne směřovat k velkému městu. Opět zde vše působí poklidně a dokonce se zde koná festival. Jste tady, abyste našli někoho, kdo dokáže zjistit, co se s Hugem děje. Zdá se, že má něco společného s morovými krysami, ale nevíte co. Hráči se vydají muže najít do hezkého města, ale jak se dalo čekat, klid nevydrží. Krysy přilétají, zatímco vy jste pryč, a hra opravdu chce, abyste měli pocit, že zde není žádný klid.

Tato hra je zhruba stejně čistá jako stealth hra, jakou máte dnes. Můžete zabíjet, ale málokdy mlčí a často upozorní ostatní stráže v okolí. Snížení zvuku má své výhody, ale přijdou až později a k ​​upgradu potřebujete hardware. V této hře také získáte kuši, abyste snáze zabíjeli nepřátele helmy. Ve většině případů je však vojáků příliš mnoho na to, aby je všechny zabili. Říkám to proto, že nemůžete hrát jako Assassins Creed a dostat se z toho. Ticho je název hry.

A Plague Tale Requiem upřímná recenze

A Plague Tale: Requiem obsahuje charakteristickou herní smyčku, se kterou se hráči rychle seznámí. Pro začátek hledáte někoho, kdo pomůže Hugovi. Pak najdete někoho nebo něco, co vám pomůže. Stráže se vám pletou do cesty, protože už je nějakou dobu zabíjíte. Měli byste se kolem nich proplížit, nebo s nimi bojovat a vstoupit do krysí části hry? Obvykle se jedná o logickou hru nebo stealth hru s potulnými strážemi. Hra odvádí skvělou práci v tom, že vám dává naději na další zastávku nebo město, aby vás o tuto naději úplně a úplně připravila. Přemýšleli jste někdy, jak by vypadala přílivová vlna krys? Po návštěvě vesnice v této hře to rychle zjistíte.

Krysy jsou neustálou hrozbou a sežerou vás, pokud vás chytí. Světlo je zadrží, takže pochodně, ohně a denní světlo vás udrží v bezpečí na cestě. Krysí roje jsou v této hře masivní a pokryjí velké pásy půdy. Musíte jimi procházet jakýmkoli typem světla, které najdete. Váš prak může zapálit oheň na dálku, dehtové hrnce mohou nakrátko spálit části země a dokonce mohou používat klacíky ke zkrácení doby, kterou potřebuje k překonání oblasti. Samozřejmě můžete také uhasit oheň a sledovat, jak krysy sežerou stráž, chcete-li.

Recenze hry A Plague Tale Requiem

První hru jsem neporazil, ale jsem si jistý, že jsi nedokázal ovládat krysy. Po několika hodinách hry získáte Rat Sight, který vám umožní vidět cíle přes zdi a překážky. Hugo se spojí s krysami, což vám umožní vidět jejich očima a dokonce můžete ovládat roje. To neznamená, že nemůžete volně křížit krysy, ale že je snáze použijete proti svým nepřátelům. Určitě to pomáhá odstranit záludné sekce, ale stejně jako u všech stealth her to má háček.

Problém je v tom, že pokud vás chytí, začnete znovu od začátku oblasti. Poté, co vás chytí, začnete být netrpěliví a pokusíte se spěchat, budete znovu chyceni. Je to začarovaný kruh, který mě před koncem vypálil ze hry. Nemylte se; získáte spoustu zásob a možností, jak se vyhnout chycení, ale během pár zásahů jste dole. Pokud se pokusíte spěchat k východu, stráže vás zastaví kameny, oštěpy a šípy. Vaše trpělivost bude jistě testována.

Technicky jsem měl pár pádů rámu, ale nedošlo k žádným velkým pádům nebo chybám.

Tato recenze A Plague Tale: Requiem byla vytvořena na PlayStation 5. Kód poskytl vydavatel.