Antologie The Dark Pictures: Recenze Ďábla ve mně – Ďábel je v detailech

Os Antologie temných obrazů nyní u svého čtvrtého příspěvku byste si mysleli, že Supermassive Games by měly větší štěstí, kdyby znovu získaly kouzlo, které vytvořilo Až do svítání blesk v láhvi, kterým byl. Navzdory Tmavé obrázky hry se nikdy zcela neponoří do špatného nebo dokonce průměrného území podle nejrozumnějších měřítek, je pravděpodobné, že to pro vás bude dost dobré. Není ale žádným tajemstvím, že se Supermassive Games snažily mířit výš, protože jejich marketingová rétorika má tendenci spoléhat se na narážky, že každý z jejich nadcházejících titulů je jakýmsi duchovním nástupcem jejich kultovní klasiky z roku 2015, a proto jsou v pozici na stejné úrovni s tím.

Tento typ tlachání byl výrazně zmírněn směrem k jejich poslední epizodě – Ďábel ve mně - a připadalo mi to jako vhodnější rozhodnutí, čím víc jsem to hrál. Ďábel ve mně je v některých ohledech obrovským krokem vpřed Antologie temných obrazůale v jiných oblastech se stále může cítit zatížen klišé a nekonzistentností, které zabránily Supermassive Games zopakovat herní úspěch před sedmi lety, se kterým je většina lidí stále spojuje.

"Ďábel ve mně je v některých ohledech obrovským krokem vpřed Antologie temných obrazůale v jiných oblastech se stále může cítit zatížen klišé a nekonzistentnostmi, které zabránily Supermassive Games zopakovat úspěch jediné hry z doby před sedmi lety, se kterou je většina lidí stále spojuje.“

Pokud nás malé hry od Supermassive něčemu naučily, pak je to to, že zajímavé prostředí a přesvědčivé postavy dokážou vytvořit nebo rozbít hru jako je tato, takže je to úlevné i zklamání. La Ďábel ve mněProstředí pastmi nabitého vražedného hradu patří k jejich nejlepším výpravám, zatímco obsazení je i přes některá pozitiva pravděpodobně jedním z jejich nejhorších. Zde máme malou ránu na jejich šťastný filmový štáb v závěrečných chvílích přípravy dokumentu o HH Holmesovi. Nedaří se jim to tak, jak doufali, protože nemají nic skutečně výjimečného, ​​co by jejich projekt spojilo, a navíc zjevně bojují s únavou z produkce.

Právě v pravý čas se jim naskytne zvláštní příležitost získat skvělé záběry a vnést do jejich filmu skutečnou autenticitu. Zatímco situace, ve které je nakonec přinutí odhodit své telefony a dát mezi ně vodní hladinu a jakoukoli pomoc, jim nakonec připadá jako vymyšlená jako peklo, autoři Supermassive se to snaží ospravedlnit natolik, aby utlumili většinu mého převalování očí. .

Je o zoufalé skupině filmařů, kteří skutečně věří, že na něco přece jen jdou, a každý, kdo někdy absolvoval filmový kurz na vysoké škole, pravděpodobně zná pár lidí, kteří by s radostí udělali totéž. Několik postav má tendenci spadnout bezhlavě do louže zapomenutelné průměrnosti, když je jim věnována jakákoliv pozornost. Přesto mi stále připadaly jako celek o něco zajímavější poté, co jsem s nimi strávil několik hodin, i přes pár strnulých gest tu a tam. Erin a Charlie jsou snadno dva nejvýraznější a nejvíce se mi líbily části, které se jich týkaly. Zejména Erinina mikro brokovnice, kterou používá k vytvoření některých zákonitě srdcervoucích momentů.

Zdá se, že mezi tím, jak byly napsány, a tím, jak byly provedeny, existuje příjemná synergie, kterou ve hrách, natož hororových, příliš často nevidíte, ale poněkud ji zpomaluje zmíněná dřevitost jejich pohybů a série předvídatelných scénářů, které prostě nejsou tak děsivé. Na druhou stranu, napětí, které mezi vrcholy narůstá, může být hmatatelné a je příjemné vidět pár postav, které nesou nějakou tu narativní zátěž a nejsou jen odsunuty do role padouchů nebo podivínů. Nechápejte mě špatně, tohle není nejhorší obsazení žánru. Naklánějí se do plochého podání více, než by měli, ale pokud je spojíte se zajímavějším padouchem, než je v této sérii obvyklé, s přiměřeně zajímavým prostředím a některými z nejlepších zachycení obličejů, jaké jsem v poslední době viděl u jakékoli hry, pak máte to, co považuji za solidní celek. Také se mi líbilo, jak je zde příběh více uzemněný. Zatímco některé smrtelné pasti v sídle jsou zábavně nepraktické, je hezké vidět, jak se nadpřirozená vysvětlení v takové míře připomínají.

„Není to nejhorší obsazení svého druhu. Naklánějí se do plochého podání více, než by měli, ale pokud je spojíte se zajímavějším padouchem, než je v této sérii obvyklé, s přiměřeně zajímavým prostředím a některými z nejlepších zachycených obličejů, jaké jsem v poslední době viděl v jakékoli hře, pak mají celkově to, co považuji za solidní balení. “

Další oblastí, ve které jsem byl překvapen pozitivními změnami, byl průzkum a obecná hratelnost. Tato hra stále přesně zapadá do hybridu interaktivního dramatu a dobrodružné hry, než je předchozí Tmavé obrázky hry se prosadily díky rychlým událostem, odlehčeným hádankám a pečlivému zkoumání, které tvoří většinu toho, co budete dělat - ale také zavedly skutečné tlačítko jog - vítaná změna oproti téměř nepostřehnutelné svižné chůzi ve hrách. předchozí hry. S tím je spojeno i mírné stoupání určitých povrchů a dokonce i skoky přes malé mezery. To se nemusí zdát mnoho, ale přináší to tolik potřebnou rozmanitost do několika hodin putování a zkoumání, které tyto hry vyžadují.

Nyní máte k dispozici také skutečný inventář. Není to nic neobvyklého, jen pár slotů a málokdy toho uděláte hodně, ale pomáhá to odlišit každou postavu od ostatních, protože jejich různé předměty ovlivňují způsob, jakým hrají, a mohou přinést zcela odlišné typy napětí. Sledování toho, co máte a co ne, navíc dodává nádech hloubky, díky kterému se tento záznam cítí spíše jako opravdová mysteriózní adventura, která staví na formátu interaktivního dramatu svých předchůdců, místo toho, aby to jen neustále opakovala. poznámka za poznámkou. Striktně choreografované QTE se nikam neposunuly, stejně jako mechanika založená na výběru, která formuje vyprávění, takže se příliš nevzrušujte, že tento záznam znovuobjevuje sérii – není tomu tak. Ani on to nepotřebuje. Potřebovalo však ukázat, že Supermassive může tento vzorec stále posunout novými a zajímavými směry, což si myslím, že nakonec dělá.

Již dříve jsem krátce zmínil, že modely postav a zachycení obličeje jsou docela dobré La Ďábel ve mně, a to není vše, co v grafickém oddělení dostanou. Prostředí jsou také výjimečně detailní, dobře osvětlená a zábavná pro navigaci, přičemž jsou rozmanitější a zajímavější než úzké chodby Muž z Medanu nebo přeplněné kabiny Kariéra, Přestože je hra téměř výhradně zaměřena na jedinou vlastnost, rozmanitost situací, ve kterých své postavy nacházíte, je rozmanitější, než byste si mysleli. Legenda o vražedném hradu HH Holmese je již ozdobou skutečného příběhu, a proto si padouch této hry bere s touto inspirací tvůrčí svobody a jde ještě o krok dále se sadou převážně zábavných scénářů k prozkoumání a hraní. nechte se zabít, i když je zřídka zvláště děsivé. Nechci o tom moc říkat, protože většina radosti z objevování záludností Murder Castle pochází z toho, že ho objevíte na vlastní pěst.

antologie temných obrazů ďábel ve mně

„Nových nápadů, které do vzorce zavádí, může být nakonec příliš málo na to, aby plně kompenzovaly některé přetrvávající problémy, které tyto hry brzdily od začátku této antologie, ale pro fanoušky seriálu je to stále solidní hororové dobrodružství. a pohlaví."

Zatímco některé z Ďábel ve mně postavy se mi zdají trochu příliš ploché na to, aby skutečně vynikly herecké obsazení, a extrémnější momenty příběhu na mě tak úplně nefungovaly, to je těžké popřít Tmavé obrázky vstup má více výhod než ne. Nové nápady, které do vzorce zavádí, může být nakonec příliš málo na to, aby plně kompenzovaly některé přetrvávající problémy, které tyto hry brzdily od začátku této antologie, ale pro fanoušky série a žánru je to stále solidní hororové dobrodružství.

Tato hra byla testována na PC.