Novinky / Hry

Star Wars Jedi: Survivor's Guide - Všechna umístění legendárních protivníků

Star Wars Jedi Survivor_001

Existuje celá řada nepřátel, ve kterých se nejlépe bojuje Star Wars Jedi: Survivor existují také nadřazené varianty některých z nich, nazývané legendární oponenti. Když jsou rozptýleni po regionech, jejich nalezení bude stejně obtížný úkol jako je porazit. Doporučuje se uložit si ji pro hraní po konci hry, protože tyto lokace jsou často nepřístupné bez určitých schopností a se samotnými protivníky se zachází lépe, když využíváte výhodu určitých dovedností a perků ve vašem arzenálu.

Star Wars Jedi: Survivor Legendární umístění protivníka

Existuje 13 legendárních protivníků, které můžete objevit, odstranit a ukořistit. Pro usnadnění cestování je tento průvodce seskupuje podle oblastí, ve kterých se mohou nacházet.

Urgost, pěst Rayvis

Podstruktura observatoře v horské observatoři

Jediný povinný legendární soupeř. Bedlam Smasher, se kterým se setkáte v kapitole 5 během hlavní questové linie, když stoupáte na horskou observatoř. Postup v příběhu je vaší jedinou odměnou.

Zášť

Podmáčená jeskyně na Rambler's Reach

První legendární protivník, kterého můžete lovit, nemá žádné požadavky na schopnosti, ale je paradoxně také jedním ze dvou nejobtížnějších k poražení. Toto pronásledování můžete zahájit buď přímo, nebo tím, že si promluvíte s prospektorským NPC na základně Rambler's Reach, abyste získali pověst nazvanou „Find Missing Prospectors“. Pokud jste ještě neodemkli meditační bod Sodden Grotto, začněte místo toho u meditačního bodu Rambler's Reach Outpost: vyšplhejte se na liány před vámi. Zahněte doleva směrem k vchodu do dolu na straně hory a zamiřte dolů a hlouběji. Meditační bod Sodden Grotto značí konec vaší cesty a hned za ním je doupě legendárního rancora.

Spawn of Oggdo

Fort Kah'Lin v Rambler's Reach

Z meditačního bodu Fort Kah'Lin se vydejte do pevnosti a vyšplhejte na bod uchopení. Jakmile jste ve věži, pohybujte se podél hradeb, dokud nedojdete na velké otevřené prostranství s hlídkovými droidy B1. Protože je to druhý nejhrozivější protivník, vyhněte se šlápnutí na kruhové dveře, protože to způsobí, že se okamžitě a nečekaně otevřou a uvrhnou vás a všechny ostatní nepřipravené do doupěte této bestie.

Beetu Deetu

South Reach to Hiker's Reach

Začněte na Southern Reach Meditation Point a jednoduše zahněte doleva do kopce. Tento legendární droid B2 bude nakonec dopraven přímo do vaší cesty pomocí výsadkové lodi.

E3-VE3

Wild Downs na Rambler's Reach

Z meditačního bodu minulé kolonie v Rambler's Reach získejte blízkého koně Nekko a poté pomocí mapy navigujte do Untamed Downs. Až tam budete, držte se na levé straně kaňonu, dokud nedojdete k velkému vchodu vytesanému do strany náhorní plošiny, kterou hlídá několik válečkových dolů. Projděte zelenými laserovými dveřmi a zahněte vlevo podél lávky, dokud nenarazíte na omšelé žluté kovové dveře, na které můžete Force Lift. Uvnitř je kontingent droidů B1 a legendární Droideka.

Matriarcha Gorocco

Opuštěná přehrada v Dredger Gorge

Začněte v meditačním bodu Abandoned Dam a zamiřte do Gorge Crash Site. O kousek dál zahněte levým rohem do opuštěného tunelu s válečkovým dolem. Nalákejte ho, aby vás následoval, když se budete pohybovat dolů po mírně se svažující cestě před vchodem do tunelu. Na úpatí cesty přejde zeď na druhou stranu a pak také Force Pull the Roller Mine. Dále Force Push the Roller Mine, když začíná svou detonační sekvenci, přímo na stěně s namodralými žilkami, které jí protékají, za třemi světly. Jakmile jste uvnitř, pokračujte kolem dvojice droidů B1 a právě havarovaného Gorocca a vyšplhejte po laně. Na vrcholu tohoto hřebene jděte doleva kolem dvojice Válcových dolů a přes pozemní most k dalšímu páru droidů B1, kteří hlídají zvětralé žluté kovové dveře. Použijte Force Lift ke vstupu do ní a obejděte otočku, abyste dorazili na hrací plochu s legendárním Goroccem.

Hnusný Bilemmaw

Mlžné prostranství v Prospector's Folly

Začněte na Fogged Expanse Meditation Point a použijte zipline před vámi až do konce. Nyní zahněte doleva napravo od okraje na další malou římsu a znovu na sesuv půdy a přistaňte nohy jako první v doupěti legendárního Bilemaw.

Teror bahna

slizký močál

Začněte na Viscid Bog Meditation Point a použijte zipline před vámi až do konce. Sprintujte k bodu uchopení, než se dostanete příliš hluboko, a vrhněte se směrem ke zvětralé žluté struktuře nalevo s dalším bodem uchopení níže. Nahoře na plošině se přesuňte k pravému okraji, kde můžete začít Silovým zvedáním tří potopených kamenných stolových hor za sebou, když je přejdete na další plošinu. Přímo na nižší plošině dole narazíte na dvojici Mogusů, z nichž jeden je Legendary a druhý Easter Egg.

Masivní

Jurtová kasárna ve Viscid Bog

Z meditačního bodu Lucrehulk Core ve Viscid Bog zahněte doleva z kopce a do vchodu. Zamiřte přímo dvojitými dveřmi v levé stěně této chodby, pak šikmo přes další chodbu do otevřeného vchodu. Vylezte nahoru a podívejte se za sebe ve směru, odkud jste přišli, kde najdete dveře, které se otevřou pomocí Force Lift. Uvnitř čeká legendární MagnaGuard.

Zuřivý Jotaz

Podzemní maso v podzemním průmyslu

Začněte u Undercity Meats Meditation Point a zahněte doleva směrem k Grapple Point. Nahoře pokračujte dveřmi doleva, pak hned doprava do velké místnosti s ošlehanými dvojitými dveřmi ze žlutého kovu na druhé straně. Jediné, co drží dveře zavřené, je blikající modré zařízení v rohu stropu napravo. Zastřelte ji pomocí Electro Dart BD-1, abyste ji otevřeli, a uvolněte legendární Jotaz.

D-L1T

Hangár 2046-C v Undercity Skylanes

Z meditačního bodu hangáru 2046-C zamiřte rovně a vyjeďte výtahem na jeho vrchol. Na konci chodby jsou vlevo dveře, které drží zavřené blikající modré zařízení. Zastřelte ji pomocí Electro Dart BD-1, abyste ji otevřeli a odhalili legendárního DT Sentinel Droid.

zlatý skriton

Desert Ridge v poušti Narkis

Začněte v Anchorite Base Meditation Point a plavte se k pouštnímu hřebeni, ideálně pomocí šikovného mounta, abyste se tam vydali. V malé aréně po straně najdete legendárního Skritona.

Sutaban Alpha

Uhrmova krypta

Z Uhrma Meditation Point Crypt se vydejte doprava a kolem sochy ve dveřích. Vylezte po schodech napravo, projděte dveřmi a vyjděte ven na vzduch. Držte se vpravo, přejděte propast, kolem dvojice obelisků nalevo a zahněte pravým rohem přímo do jeskyně s větrnými zvonky a talismany visícími od vchodu. Pokračujte doprava do dveří. Uvnitř samotné krypty Uhrma použijte Force Pull, abyste se dostali přes hádanku dveří. Slezte dolů, podívejte se doleva a použijte Force Pull na mřížku. Zpátky na otevřeném prostranství se dostanete k Pantheonu Trailhead a zelené laserové bráně, kterou musíte projít po vyšlapané cestě. Přejděte přes malý vodopád a proplížte se trhlinou do doupěte legendárního Sutabanu.

Eliminace všech 13 legendárních protivníků odemkne úspěch a trofej I'm A Living Legend. Hodně štěstí při lovu!