Recenze: Snufkin: The Moominvalley Melody zpomaluje život

snufkin melody of moominvalley recenze hlavička

V dnešním uspěchaném světě je snadné zapomenout na uklidňující a terapeutické vlastnosti pěkné procházky přírodou. Zatímco vy pravděpodobně zůstanete doma na gauči a budete si hrát Snufkin: Melody of MoominvalleyTato roztomilá a pastorační hra vám připomene to, co je v životě skutečně důležité: matku přírodu.

Snímek obrazovky od Siliconera

Nyní, jako zřeknutí se odpovědnosti, jsem v tomto nevěděl nic o Moominovi. Věděl jsem, co Moomin sontstejně jako jsem viděl hodně Muminů marchandises. Ale pořád si nejsem jistý, jestli toho moc vím, abych byl upřímný. Ve všech případech, Snufkin: Melody of Moominvalley nosí své poselství na rukávu.

Začíná to tím, že Snufkin opouští Moominvalley a cestuje a pak se vrací během léta. K jeho velkému překvapení na něj však Moomintroll nečeká, jak slíbil a řeka je zcela vyschlá! Ukázalo se, že strážce parku a jeho malá eskadra policistů postavili parky všude kolem Moominvalley a také přehradu. Je to hrozné, protože parky zahrnují pravidla a pravidla nemají v přírodě místo. Snufkin musí pomoci různým členům komunity, najít Moomintrolla a zachránit krásné údolí před zlem zřízení.

Snufkin melodie z moominvalley parků
Snímek obrazovky od Siliconera

I když to zní, že se mi příběh nelíbil, tak se mi to líbilo! Bylo to opravdu zvláštní a roztomilé, i když jsem nepoznala nikoho, s kým jsem mluvila, kromě Little My a Moomintroll. Tato hra je skvělá pro stávající fanoušky Muominů i pro nováčky. Když jsem to hrál, byl jsem zvědavý na knihy a další související média. Tato myšlenka, že se komunita spojí, i když se to většina obyvatel zdráhá, aby bojovala proti vládní agentuře – vládní agentuře, která, jak se ukázalo, chce upřímně dělat dobro pro region, kterému slouží – je klasickým smolařským příběhem. . , A Snufkin: Melody of Moominvalley provedl to velmi dobře.

Jako Snufkin se potulujete po Moominvalley a hledáte Moomintrolla. Můžete pomoci obyvatelům najít inspiraci, která zlepší vaši hudbu. Snufkin umí hrát na tři různé nástroje a každý z nich dělá něco jiného. Například flétna dokáže uklidnit nepřátelské tvory a harmonika může pomoci zvířatům plnit jejich příkazy. Existují také stealth části, kde se Snufkin musí proplížit parky a přitom se vyhýbat policistům, aby mohl vandalsky místo zničit a zbavit se jich. Hra není příliš obtížná, takže je to příjemná hra na odreagování. Moje největší stížnost je, že navigační panel ve spodní části, který vám říká, kam jít za svým úkolem, ne vždy funguje. Ale myslím, že rozložení mapy je trochu originální pro navigaci ve hře jako kompas. Naštěstí můžete kartu kdykoli vybrat.

hudba
Snímek obrazovky od Siliconera

Nejlepší na této hře je umělecký směr a estetika. Miluji to. Opravdu to má atmosféru obrázkové knihy s uměleckým stylem a barevností. Kolem Moominvalley jsou určitá místa, kde si Snufkin může jen tak lehnout a obdivovat květiny nebo způsob, jakým se sluneční světlo prosvítá mezi listy stromů. Tyto scény jsou tak krásné a je radost se s nimi setkávat. Z hlediska hratelnosti však příliš nepřidávají. To je trochu divné, vezmeme-li v úvahu, že Snufkin může získat inspiraci tím, že bude běhat mezi křovím a pomáhat lidem z Moominvalley. Z narativního hlediska to však chápu. Cílem je užít si přírodu. Ne všechno musí být pro „zisk“. Přesto bych si přál, aby těchto míst bylo ve hře více.

Snufkin a Little My
Snímek obrazovky od Siliconera

Ať už jste mistr Muminů nebo nováček, Snufkin: Melody of Moominvalley je relaxační hra, která znovu zapálí vaši vášeň pro outdoor. Hra sama o sobě není obtížná (dítě ji zvládne za den) a není ani příliš dlouhá. Přestože je hra nakousnutá adventura, vypadá to, že se s vámi bude držet hodně dlouho.

Snufkin: Melody of Moominvalley je snadno dostupný pro Windows PC a Nintendo Switch.

7

Snufkin: Melody of Moominvalley

Připojte se ke Snufkinovi na tomto hudebním dobrodružství, abyste obnovili harmonii a rovnováhu v údolí Moomin a ochránili ho před pracovitým správcem parku. Upravená verze Nintendo Switch. Upravená verze přepínače. Kopii recenze poskytnutou společností pro účely testování. Snufkin: Melody of Moominvalley je krátká, ale sladká pastorační hra, kterou si mohou užít jak veteráni Mumin, tak nováčci.

výhody

• Někdy je běhání nudné, protože jsem neustále narážel do věcí nebo skákal, protože tlačítko skoku a tlačítko „vymazat dialog“ byly stejné.
  • V souvislosti s výše uvedeným bodem vás hra opravdu zpomalí. V určitém okamžiku musíte mapu obejít a může to chvíli trvat.