Recenze Scott Pilgrim vs The World: The Game Complete Edition

V době, kdy nezávislé hry začínaly být skutečnou výzvou pro studiové hry co do kvality a popularity, získaly Xbox 360 a PlayStation 3 Scott Pilgrim vs. svět: hra. Scott Pilgrim skončil jako milovaný indie miláček s kultovním stoupencem, který mi nějak chyběl. Po čtyřech letech vydání byla hra ze seznamu odstraněna kvůli problémům s licencí. S úspěchem filmu a nedávným oživením beat'em upů, jako jsou Battle Toads a Streets of Rage 4, nastal čas znovu spustit tento milostný románek pro širokou veřejnost.

Pokud jste nehráli Scott Pilgrim vs. svět: hra, toto je postranní rolování 2D beat 'em up odehrávající se ve světě Scotta Pilgrima, kde se probojováváte úrovněmi v jeho rodném městě Torontu v Kanadě a bojujete s jeho přítelkyněmi, Ramonou Flowers, Evil Exes. Pokud jste viděli film Scott Pilgrim z roku 2010, děj jste do značné míry pochopili. Po letech výpadků Ubisoft vydal Scott Pilgrim vs The World: The Game Complete Edition právě včas na začátek roku 2021. Zde je můj názor.

Scott Pilgrim vs The World: The Game Complete Edition přichází s veškerým dalším obsahem původní verze, včetně dalších herních režimů, jako je Boss Rush, Dodgeball, který doslova zahrnuje údery nebo házení obřího plážového míče na nepřátele, režim Survival a Battle Royale (ne typ Fortnite) a další postavy jako Knives. Chau a Wallace.

Když začnete, vyberete si svou postavu na úrovni 1 a začnete bojovat přes úrovně. Jak postupujete o úroveň výš, každá postava odemyká různé typy pohybů a schopností, které lze použít v průběhu bitvy, jako je kop zpět nebo loktem atd. Čím více budete hrát a postupovat na úrovni své postavy, tím silnější budete a tím lepší bude boj. V průběhu hry můžete bojovat úrovněmi, jako je Nákupní čtvrť, můžete navštěvovat obchody a kupovat si občerstvení, abyste získali zdraví, předměty, které vás posílí, a dokonce najít Wallaceův tajný obchod, kde si můžete koupit životy navíc. Zjistil jsem, že bitevní smyčka, zvyšování úrovně, boj s bossem a získání obrazovky KO, když porazíte bosse, jsou extrémně uspokojivé. Obzvláště vzrušující bylo levelování, například hraní za Stillse znamenalo, že jsem měl silnější údery a kotouly, a boj s většími násilníky byl mnohem snazší.

Když se hrou probojováváte, abyste porazili Ramona's Evil Exes, skutečně jsem zjistil, že si užívám boje, prostředí, bojový systém a vizuální stránku komiksové verze Scotta Pilgrima. Cítil jsem, že u některých úrovní došlo k podivnému nárůstu obtížnosti ve srovnání s jinými. Jedním z příkladů je svět 2, kde byli nepřátelé extrémně frustrující bojovat brzy s mojí postavou, která nebyla příliš vybavena arzenálem pohybů. Zejména nepřátelé převlečení za dinosaury a roboti s lasery. Konečně jsem se dostal přes těžké časy a dostal jsem se přes to, ale i když jsem to hrál zpět v tvrdém režimu, okamžitě jsem cítil, jak můj metr zábavy klesl, když jsem znovu narazil na tento svět. Následující odstavec bude obsahovat spoilery, pokud jste nehráli, takže varujte před spoilery ke hře vydané před deseti lety!

Problém, který jsem měl, se týkal World 7, což je v podstatě poslední zúčtování s Gideonem, posledním bývalým přítelem. Být slepý se třemi životy na maximální úrovni jsem se probojoval prvními dvěma počátečními fázemi světa. Po první fázi Gideona existuje cesta, která je silně závislá na znalosti, kde přistanete nebo půjdete, jsou zde také obří kapky červeného goo nebo krve, které mají poškození šplouchnutím, které vás také může srazit z plošiny. Netřeba dodávat, že to byla další oblast boje, kterou bylo třeba překonat, ale já to udělal.

Pak jsem se dostal do další fáze Gideona, o které jsem si myslel, že je poslední! Další trapné množství pokusů, těžko se k němu přibližuji, než odložím ovladač a dám si pauzu. Naštěstí to byla přestávka, kterou jsem potřeboval, první fázi jsem perfektně zaběhl, dostal jsem se do toho, co jsem považoval za Gideonovu poslední fázi, porazil jsem ho a k mému velkému zděšení a nedůvěře to ani nebylo ono. Je tu další sekce a bitva s bossem! Pokud do té doby ještě máte životy, neumírejte, protože budete muset začít znovu! Tento svět je příliš dlouhý!

Kromě mých problémů se světem 7 bylo to, že jsem byl schopen udělat krok a projít celou touto úrovní, opravdu úžasné a bylo to daleko od mé frustrace ze světa 2. Hrál bych svět 7 znovu a znovu, kdyby to znamenalo, že bych to nikdy neměl dělat. . replay World 2. Může se zdát, že se mi hra nelíbí, ale miluji tuto hru. Dokončil jsem poslední úroveň, podíval se na titulky a okamžitě začal novou hru s Ramona Flowers na další nejvyšší obtížnost. Zkoušel jsem režimy Extra hry, párkrát mě baví vybíjená hra, ale moc mě nechytil. Battle Royale vyžaduje, abych měl místní hráče, kteří budou bojovat v ringu, takže jsem to bohužel nemohl vyzkoušet. Boss Rush je úžasný! Podařilo se mi překonat 9 bossů za deset minut. Online funkčnost byla na Nintendo Switch omezená, zkusil jsem se tucetkrát připojit k online hře bez úspěchu, ale nebyl jsem příliš zklamán, protože jsem si užíval čas při přehrávání původních úrovní více než přidaných režimů. Nečekal jsem, že se mi tato hra bude líbit jako mně. Od té doby, co jsem hrál, jsem to necítil Podsvětí v roce 2020. Jsem rád, že jsem poprvé vynechal Scotta Pilgrima, protože si nejsem jistý, jestli bych si to užil stejně jako teď. Beat 'em ups nejsou obvykle typ hry, který mám rád. Scott Pilgrim vs. svět: hra asi změnil názor. Jsem motivován hrát více her v tomto žánru.

Recenze Scott Pilgrim vs The World: The Game Complete Edition – Milovaná Indie znovu zasahuje!

Co se nám líbilo

- Bojový systém učinil boj s nepřáteli uspokojivým