Recenze Samurai Warriors 5

Recenze Samurai Warriors 5

Poté, co byli v únoru oznámeni, jsou zde nyní Samurai Warriors 5 a Koei Tecmo společnosti Omega Force. Vyplatí se tato představivost vyzkoušet, nebo byste měli zůstat u starých záznamů? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte.

Recenze Samurai Warriors 5

Samurai Warriors 5 sleduje příběh Nobunaga Oda v období Sengoku v Japonsku. Je to doba chaosu a svárů, kdy povstali válečníci, aby si nárokovali zemi jako svou vlastní. Klan Oda je malý, ale Nobunaga si díky své odvážnosti a manévrování rychle nárokuje hodně území. Rychle si vyslouží přezdívku „Král démonů“ a přísahá, že chaos ukončí porážkou všech ostatních klanů. Zatímco se zaměřujeme na Nobunaga, získáte také druhou kampaň s Mitsuhide Akechi.

Akechi začíná jako jakýsi soupeř Nobunaga, který se nakonec připojí ke klanu Oda, aby pomohl zbavit zemi chaosu. Jejich kampaně je zavedou na různá místa, ale existují také různé úrovně. Porazením obou se dostanete za hranici 20 hodin za předpokladu, že splníte všechny vedlejší mise. I když jsou tyto dva hlavním zaměřením kampaně, můžete hrát spoustu různých postav na různých úrovních. Na začátku úrovně si obvykle můžete vybrat mezi čtyřmi nebo pěti postavami.

Combat in Samurai Warriors 5 je to, co od série očekáváte: hackujete a stříháte. Základní komba v těžkých finišerech se speciálním útokem. Není tu mnoho nového, ale sériový boj nikdy nebyl problém. Umožnily rychleji zasáhnout nepřátele, přičemž trojúhelníkový útok byl palubní útok, což je vítaný doplněk. Kromě toho je vzdušný boj docela snadný, inspirovaný sérií One Piece: Pirate Warriors. Také jsem si všiml některých Nioh inspirovaných dodatků k útokům kopím, protože jsem tam nedávno hrál, což rozhodně není špatná věc.

Tentokrát také můžete do bitvy přinést ultimativní dovednosti a předměty. Dovednosti jsou nadšenci, jako je větší útok nebo obrana, dovednosti ve zbrani, pomlčkové útoky a několik dalších věcí, které vám pomohou pokračovat v budování komba. Když už mluvíme o kombech, myslel jsem si, že tato hra je spíše o získání co největšího počtu zásahů, než o tom, jak jich tolik zabít. Na vyloučení samozřejmě stále záleželo, ale hodnost na konci se na vašem kombinovaném metru odrazila více, než jsem si myslel. Kvůli tomu jsem však bojoval déle a stále jsem se snažil dostat stále vyšší a vyšší komba.

Recenze hry Honest Samurai Warriors

Mezi fázemi navštívíte svůj hrad. Nenechte se však příliš vzrušit; je to jen obrazovka. Zde můžete cvičit své důstojníky, nakupovat nové předměty a zbraně, upgradovat a prodávat zbraně, kupovat koně a vylepšovat obchody. Upgradování obchodů vyžaduje materiály, které můžete získat v režimu Citadel (k tomu se dostaneme za chvíli) a zlepšit vaše nákupy. Vylepšování vašich zbraní je trochu složité, protože se řadí k upgradům. Řekněme například, že vaše postava může používat pouze Katanas úrovně C, ale právě jste upgradovali na Katana B. No, ten meč nemůžete použít, dokud nevylepšíte svou schopnost Katana o B. Jakmile se dostanete na místo je to cenné a jednoduché.

Režim Citadel je dalším hlavním režimem hry Samurai Warriors 5. Režim je spíše základním obranným režimem než obecným způsobem spěchu a zabíjení nepřítele. Musíte bránit svůj tábor před návalem nepřátel, jak se objeví. Během této doby můžete rozmístit vlastní jednotky a plnit mise, abyste získali pomoc od generálů AI. Můžete hrát s jakoukoli postavou, kterou jste odemkli, a zde získané zkušenosti a zlato se počítají do hlavních kampaní. Získáváte také materiály k upgradu svých obchodů a někdy můžete získat nové úchyty, pokud si vedete dostatečně dobře. Nemusíte to dělat, abyste porazili krajinu, ale je to zábavný režim, abyste si odpočinuli od krajiny.

Samurai Warriors 5 přezkoumání hry

Režim Citadel vám také umožní spojit se se spojenci. Pokud uděláte dost misí s přáteli, odemknou nové scény mezi postavami. Znamenali pro mě velmi málo, ale pokud se vám tyto věci líbí, jsou tady. Hrál jsem na PlayStation 5 a nezaznamenal jsem žádný pokles obrazu, přestože jsem měl na obrazovce spoustu vojáků najednou. Také jsem neměl žádné chyby ani jiné chyby. Celkově to vypadá, že se jedná o technicky nejhezčí hru Warriors za dlouhou dobu.

Zatímco Samurai Warriors 5 nevychází z formy, pomáhá vrátit sérii Warriors zpět po Dynasty Warriors 9. Fanoušci hack and slash nebo starých her Musou by si to měli vyzkoušet.

Tato recenze Samurai Warriors 5 byla vytvořena pro PlayStation 5 pomocí verze hry pro PlayStation 4. Kód recenze poskytl vydavatel.