Recenze hry Netflix pro iOS „Hades“ – Fantasy handheld verze mistrovského díla –

Vzhledem k tomu, že sezóna vydávání je nabitá až do konce března, než se situace trochu uklidní, je těžké najít si čas na zopakování mnoha starších her, když každý týden vychází tolik nových verzí na všech platformách. S neuvěřitelnou rogue-like od Supergiant Games Podsvětí Konečně jsem přišel na mobil přes Netflix a měl jsem nyní záminku vrátit se k jedné z mých nejhranějších her posledních let. Když Podsvětí debutoval na PC a Nintendo Switch, hrál jsem to hodně a miloval jsem to. Týmu se nějak podařilo vytvořit hru, která na mě udělala větší dojem než jejich klasika. Tranzistor kterou považuji za jednu z nejlepších her všech dob. Pořád nevím, kterou řadím výš, protože jsou obě vznešené, ale Podsvětí byl z hlediska hry nejlepší ze série. doufal jsem Podsvětí by bylo skvělé na iOS a je to lepší, než jsem čekal, ale jsou tu dva malé problémy, které bych rád viděl opravené. V tomhle Podsvětí Recenze iOS, také vysvětlím, jak si stojí ve srovnání se všemi ostatními současnými platformami, protože jsem hrál Podsvětí skoro na všechno.

Pokud jste novým Podsvětíje to docela odlišné od nejnovějších verzí Supergiant Games: Tranzistor et Pyre. Podsvětí je akční roguelike, který dokázal pečlivě propojit svůj vynikající příběh, postavy a vývoj s herní smyčkou, která vás nechá chtít víc. To vše je doplněno ohromujícím vizuálním zpracováním a úchvatnou hudbou. Možná si myslíte, že to s hudbou přeháním, ale tohle je bezpochyby nejlepší audio dílo, jaké kdy Supergiant Games ve hře odvedli, a hra, která by měla být studována v příštích letech na základě toho, jak zacházel se svým vyprávěním, hudbou. a dabingu.

Jádro hry Podsvětí je jedním z nejlepších příkladů „ještě jedné rasy“ v moderní době. Nikdy nezestárne, když pomalu postupujete úrovněmi, postupujete ve hře, porážíte nové bossy, potkáváte více NPC, získáváte trvalá vylepšení a učíte se. Zjistěte více o světě a příběhu, když pochopíte jemnosti a úskalí přežití nebezpečných úrovní.

Pokud jde o roguelikes, můžete mít nejrůznější nepřátele, šéfy a nejlepší vizuální prvky, ale co Podsvětí Co se od zbytku žánru odlišuje ještě více, je plynulá a rychlá hratelnost při prozkoumávání dungeonů. Zbraně, upgrady, strategie na cestě k vybudování postavy pro tento běh a další, to vše hraje roli v tom, jak daleko dosáhnete.

Většina her v tomto žánru má dostatek příběhu nebo příběhu, aby splnily svou úlohu. Podsvětí Ale tohle není jen tak ledajaká hra. Supergiant Games jde vždy nad rámec všeho a vidíme to ve způsobu, jakým se vyvíjí příběh, interakce mezi postavami a hlasové hraní. Podsvětí je herní zážitek jednou za generaci, nyní dostupný také pro mobilní zařízení.

K aktuální hře na PC a moderních konzolích nemám žádné výtky a považuji ji v podstatě za perfektní. Má dokonce režim přístupnosti, který vám s každou smrtí poskytuje mírné zlepšení zdraví, což usnadňuje váš postup v několika rasách. Ale co na mobilu? Vím, že tým zmínil věci jako hratelnost 60 snímků za sekundu, přizpůsobitelné ovládání, podpora ovladačů a nekompromisní zážitek, ale potřeboval jsem to vidět na vlastní oči.

Podsvětí na iOS je to obvykle perfektní. Říkám to hlavně proto, že to brzdí dvě věci, ale na jedné z nich pravděpodobně většině hráčů nezáleží. Bez ohledu na vaše zařízení iOS Podsvětí je hra s poměrem stran 16:9, a i když to není problém, přál bych si, aby tým přidal nějaké umělecké dílo na obě strany, aby tam nebyly žádné černé pruhy. Kromě toho mě překvapilo, že přizpůsobitelné ovládací prvky vám nedovolí pohybovat tlačítky mimo hratelnost 16:9. Byl bych rád, kdyby byly ovládací prvky na obou stranách, takže hra byla méně nepřehledná. Tlačítky v herním okně 16:9 můžete pohybovat a také měnit jejich velikost pomocí plovoucí nebo pevné tyče pro pohyb.

věděl jsem Podsvětí S ovladačem by to bylo super, ale konkrétně jsem se zaměřil na hraní s dotykovým ovládáním. Stejně jako u mnoha her, které hraji, jsem zjistil, že si je užívám dotykově na iPhonu, ale preferuji bezdrátový fyzický ovladač na iPadu. K testování jsem použil svůj bezdrátový ovladač Xbox Series X a 8BitDo, které používám, a oba fungovaly perfektně. Hra zobrazuje výzvy k tlačítkům Xbox pro oba. S dotykovým ovládáním jsem byl překvapen, jak dobře se cítil na iPhone 15 Pro a iPhone 14 Plus. Doporučuji však změnit velikost tlačítka interakce, protože výchozí nastavení je příliš malé.

Vizuálně, Podsvětí vypadá skvěle na iPhone 15 Pro a funguje perfektně. Na mém iPadu Pro (2020) jsou vizuály zasaženy, ale výkon je dobrý. Tuto recenzi jsem nemohl otestovat na starším iPadu. Vím, že tým upřednostnil 60 snímků za sekundu i na PS5 a Xbox Series X, ale doufal jsem, že na moderních zařízeních iOS uvidím několik dalších možností snímkové frekvence.

Podsvětí na Netflixu jsou cloudové ukládání a během hraní jsem to testoval více než 12krát Podsvětí na mém iPhone 15 Pro, iPhone 14 Plus a iPad Pro. Měl jsem pouze jeden problém, kdy se objevilo vyskakovací okno konfliktu uložení, které bylo vyřešeno výběrem správných dat. Kromě toho synchronizace fungovala perfektně. Jsem zklamaný, že nemohu obnovit své úspory ze Steamu a Switche, protože si lámu hlavu se synchronizací na obou. Doufejme, že to lze vzít v úvahu do budoucna.

Snímek obrazovky níže ukazuje, jak funguje mapování ovladače pro hru, stejně jako režim Boha, který můžete aktivovat, pokud máte potíže. Toto není jen cheat, který hru usnadňuje, ale snižuje trest, který přináší s každou smrtí. Ikona režimu Boha je druhá ikona na levé straně.

Od svého debutu na PC a Switch, Podsvětí přišel na konzole PS5 a Xbox a přehrál jsem si to na obou. Hru jsem nikdy neodstranil z žádné platformy, ale spuštění Steam Decku mi umožnilo najít svou novou oblíbenou verzi Podsvětí. Vidíš Podsvětí na Switch nebyl dokonalý a v mnoha hrách se snažil dosáhnout cíle 60 snímků za sekundu a v doku nevypadal úžasně. Byl to dobrý přenosný zážitek a perfektní společník k cross-save PC verzi. Na Steam Decku, Podsvětí byl perfektní a dokonce podporoval mnohem vyšší snímkové frekvence, když jsem použil Dock na mém 144Hz monitoru.Nyní vypadá lépe na Steam Deck OLED s tou zářivou obrazovkou, která poskytuje nádherný obraz při 90 snímcích za sekundu.

Když přijde na to Podsvětí na PS5 a Xbox Series X podporuje 4K 60fps a slušnou implementaci DualSense. Na Xboxu podporoval Quick Resume a měl synchronizaci ukládání s verzí pro Windows (jinou než Steam), takže je to dobrá volba pro ty, kteří používají tento obchod. Nakonec jsem hrál mnohem víc Podsvětí na Xbox Series X s podporou rychlého obnovení. Žádný z nich s křížovým ukládáním pomocí Switch nebo Steam nebyl zklamáním.

Momentálně moje oblíbená verze Podsvětí je na Steam Deck OLED následovaný verzí pro iOS na novějším zařízení iOS. Nejlepší přenosnou verzí je Steam Deck OLED s vyšším rozlišením a perfektní podporou 90fps. Verzi iOS přes port Switch bych určitě hodnotil podle toho, jak to tady vypadá a funguje. Ale na konci, Podsvětí je v podstatě nezbytný bez ohledu na vaši platformu. Doufám, že tato sekce pomohla lidem s více platformami rozhodnout, kterou verzi by si měli pořídit.

Stejně jako u jiných recenzí her Netflix nebo Apple Arcade je velkým upozorněním na doporučení, že k hraní příslušné hry potřebujete aktivní předplatné. Stejně jako u trilogie GTA, Podsvětí je zabijácká aplikace pro Netflix, která pravděpodobně přiměje lidi, aby si tuto službu předplatili.

Podsvětí na iOS je to neuvěřitelné. Ačkoli má dvě věci, které bych rád viděl opravené v aktualizacích, neváhám je doporučit každému, kdo má předplatné Netflix. Čekání na Podsvětí na mobilu byl dlouhý proces, ale Supergiant Games přineslo skvělou verzi jedné z nejlepších her za poslední roky bez jakýchkoli kompromisů na iOS.