Recenze: Poison Control pohání různé herní prvky do pekla

Čas od času vydá NIS America titul, který nevypadá úplně jako ostatní hry. Například, Penny děrování princezna et Průvodce princezny kvalifikovat. Nyní, Kontrola jedu je nejnovější hrou, která se připojuje k této linii, má umění máku, soundtrack s několika skvělými kousky a nadpřirozenou premisu. Stejně jako jeho současníci však může mít pocit, že míchá příliš mnoho různých herních prvků dohromady, a přitom nemá šanci dosáhnout spravedlnosti.

Jsi v pekle Proč? Ty nevíš. A krátce poté, co jste tam, na vás zaútočí Klesha, ukradne vám tělo a stane se vaší novou spřízněnou duší zvanou Poisonette. Pokud s ní budete spolupracovat na očištění podsvětí Belles, můžete jít do Nebe! Až na to, že je tu další dívka s vlastní Duší Mate se stejným cílem. Udělat z pekla lepší místo a zachránit ostatní před svým osudem vám také může dát způsob, jak vést lepší život, což znamená, že musíte vyčistit kloub.

hra na kontrolu jedů

Jak si dokážete představit z premisy, Kontrola jedu je hra se spoustou temných situací. Všechny ženy, které se ocitly v pekle, trpí různými situacemi a existují opravdu srdceryvné situace. Naučíte se také dostatečně brzy, že i když v něčem změníte život, možná tím, že ho odradíte od cesty, na které budou ubližovat nevinným lidem, další vlivy by mohly stále zaručit jeho návrat. Kikiri a Midori v podstatě naznačují, že někteří lidé se vrátí během segmentů rádia Higan, které dokončují úrovně. Přestože existují světlé prvky a černý humor, je to hra, která si nehraje se zlomeným srdcem.

Kontrola jedu je v podstatě souborem krátkých kroků s cíli, které spadají do různých kategorií. Nejběžnější je do jisté míry očistit jed v jednom z Pekelných zvonů. Vstup do určitých prostor může způsobit, že se nepřátelé, známí jako Kleshové, budou nepřetržitě objevovat, dokud nedosáhnete cíle, jako je porážka určitého Kleshy nebo vymazání určitého množství bažiny. Nakonec najdete upomínkové předměty na Belles nebo lidi, kteří je znali, aby pokročili ve svém příběhu a zmírnili situaci, abyste mohli získat nálepku, která vás může postavit na cestu k získání dalších nálepek a případně vás dostat k věci. Ráj za vaše přání. . Občas také dochází k soubojům s bossy.

Hra na kontrolu jedu

V některých ohledech Kontrola jedu je hra s několika docela zajímavými prvky. Vzhledem k tomu, že vy a Poisonette sdílíte tělo, musíte být při přechodu k ní opatrní, abyste vyčistili oblast. Může od vás projít jen určitou vzdálenost a obkroužit tolik prostoru, což ukazuje indikátor nad ní. Pokud jej zasáhne nepřítel, veškerá práce bude vrácena. Jeho odesláním můžete rychle odstranit přímou linii jedu, ale nejlepší je kroužit bahnem. To může nepříteli uvnitř kruhu způsobit minimální poškození a poškodit ho. Nemluvě o tom, že vyřazení nebezpečí může způsobit například získání bonusů, obnovení zdraví a rozmnožování pokladnic.

A když to udělá, je to nejlepší, protože skutečné části natáčení Kontrola jedu nejsou tak zábavné. Je to standardní střílečka z pohledu třetí osoby. Začnete typem jedovaté koule a potřebujete získat více úspěšným průzkumem podsvětí, abyste získali více. Každý má určité množství úrovní munice a síly, které se mohou zlepšit, pokud do něj investujete peníze. Všichni vás nechávají bezbrannými, zatímco se dobíjejí, pokud používáte kulky. A protože nepřátelé mají tendenci se respawnovat, můžete zůstat bezbranní, i když investujete a vyděláváte lepší kulky. Natáčení je funkční, ale únavnější než zábava. A protože většina nepřátel, se kterými se setkáváte, se cítí docela obecná a jako by byla hrozbou pouze tehdy, když jste náchylní, získáte pocit úspěchu pouze tehdy, pokud bylo tehdejší misí porazit určitého nepřítele nebo X počet protivníků. .

hra na kontrolu jedů

Skutečně zajímavé je, jak utváříte svůj vztah s Poisonette. Jako hra NIS America Průvodce princezny, Kontrola jedu má funkce budování postavy. I když to utváří konec, určuje to také vaše schopnosti při hraní tím, že si vyberete, jak reagujete na situace, když mluvíte se svým duševním partnerem. Empatie, vhled, synergie, toxicita a důvěra se dají během Srdce k srdci změnit, což určuje vaše schopnosti a kolik toho můžete vybavit. Jakmile si vyberete, je to vše, i když se vrátíte a úroveň si znovu zahrajete. Ale nabízí trochu spojení a může věci vypadat jako změna k lepšímu.

Kontrola jedu Připadá mi to jako hra, ve které se mísí mnoho různých prvků způsobem, který se snad spojí a dává smysl. Některé části se daří. Vyhození jedu vás může přimět přemýšlet, i když to někdy může být trochu fuška. Moc se mi líbilo Srdce k srdci s jedem, protože mi umožnilo vidět, jak duo poroste. Natáčení je takové. Nebyla to žádná atrakce ani nic převratného, ​​ale představuji si, že jsem si užil, když jsem viděl druhy vybavení, které bych obdržel ze zpráv Belles. Je to zajímavý nápad, ale některé prvky jsou provedeny lépe než jiné.

Kontrola jedu přijde na Nintendo Switch a PlayStation 4 13. dubna 2021 v Severní Americe, 16. dubna 2021 v Evropě a 20. dubna 2021 v Austrálii. Je k dispozici v Japonsku jako Shoujo Jigoku no Doku Musume.