Recenze Riders Republic - Easy Rider

Recenze Riders Republic - Easy Rider

Jprávě když typický formát otevřeného světa začal být pro některé opravdu zastaralý, Republika Cavaliers přišel ukázat, proč musí stále existovat. Když se to dělá správně, může závodění v otevřeném světě nabídnout návykové smyčky tvořené zábavnými událostmi, které pohánějí odemykání a upgrady, které se přelévají do uvedených událostí a dalších. V dnešní době to nemusí být šálek čaje pro každého, protože formát byl v posledních deseti letech ubit k smrti, ale není pochyb o tom, že jej vývojář dostal pod kontrolu Republika Cavaliers - alespoň v makrosmyslu. Při bližším prozkoumání hra obsahuje několik hrbolů na silnici, které stále umožňují jiným soustředěnějším běžcům, aby ji nějakým způsobem nechali v prachu. Pokud však máte rádi své běžce velké, rozmanité a trochu hloupé, Republika Cavaliers jen může být ve vaší uličce.

Po poměrně dlouhé sérii úvodních běhů, kdy vás hra provede základy a zastíní vás svou prezentací, sundá tréninková kolečka a nechá vás jít prakticky kamkoli chcete, jakkoli chcete. . Chcete jezdit na sněžném skútru v misce skateparku? Temný. Proč ne? Zdejší rozmanitost je zábavný háček, který Republika Cavaliers velmi spoléhá na velký efekt. Většina akcí se zpočátku soustředí na jeden režim – ať už je to jízda na horském kole, snowboarding, neopreny, lyžování, to vše je k dispozici a většina se zpřístupní během prvních několika hodin hraní. cítíte se dostatečně odlišní a nutí vás přistupovat k nim s trochu odlišným myšlením, ale protože vás už nebaví sbírat body na mřížích v zasněžených horách, můžete bez námahy upgradovat na cyklistický závod proti více než 50 dalším hráčům na nebezpečné horské stezce. Různí obyvatelé a typy terénu dobře doplňují různé akce.

„Při bližším prozkoumání má hra několik nerovností na silnici, které stále umožňují jiným, soustředěnějším závodníkům, aby ji v některých ohledech nechali v prachu. Přesto, pokud máte rádi své běžce obrovské, rozmanité a trochu hloupé, Republika Cavaliers jen by mohl být přímo ve vaší uličce."

Se vším můžete také podle libosti experimentovat v „zenovém“ režimu, kde váš postup není ovlivněn a můžete se jen tak motat. Normálně je to režim, který bych asi ignoroval, ale tady je to hodné rozptýlení a docela užitečné, když si na věci zvyknete. Nejvíc svítí rozmanitost ve směšnějších vozidlech, jako jsou raketově poháněné wingsuity a raketové sáňky, které mohou zdánlivě projíždět skalnaté pouště, a události, které přepínají mezi několika závodními režimy v reálném čase. Tyto události nedávají moc smysl, ale uvědomují si potenciál Republika Cavaliers co je důležité – a aby hra efektivně vynikla.

Jak můžete očekávat, je zde malý kompromis. Pozoruhodná rozmanitost hry přichází za cenu určité hloubky. Zastaví se dříve, než se to zdá příliš arkádové na to, aby to byla výzva, ale jednoduchost většiny událostí znamená, že přepínání do různých režimů se nakonec stane nutností, aby věci zůstaly zajímavé, než organické, klidné prozkoumávání mnoha nápadů. můžete vyladit několik možností a dokonce upravit herní styl, abyste získali trochu větší kontrolu nad samotným závodem, ale větší kontrola nad toutéž hrstkou mělkých nuancí nejde tak daleko, jak tomu bylo. rád bych to ponechal obtížným . To neznamená, že neexistují žádné výzvy, které je třeba překonat Republika Cavaliers, ale jakmile si osvojíte každé ze zařízení ve hře, což upřímně řečeno netrvá moc dlouho, nevyhnutelně si začnete mlátit hlavou do jejich relativně nízkých stropů. Zdá se však, že tuto cenu hra docela dobře platí, a vzhledem k množství věcí, které má dělat, a k tomu, jak zábavná může být, bych to celkově nenazval špatným řešením. Republika Cavaliers zjevně nemá zájem být obzvláště technickým běžcem nebo zvládnout nějakou obrovskou křivku učení. Jde o to převléci se za jednorožce, spojit se se stejně směšně oblečenými lidmi online a užít si trochu odlehčené zábavy.

A za to to nejde neobdivovat. Samozřejmě s běžcem, který se méně zaměřuje na technické aspekty, můžete narazit na nějaké problémy. V závislosti na události může být obtížné určit, zda jsou určité skalní útvary překážkou nebo mohou fungovat jako rampy, dokud na to nebude příliš pozdě. Může být také obtížné najít konec kombinovaného otočení, kde se dostanete o úroveň výš, pokud jste si tuto konkrétní animaci plně nezapamatovali. A trikové akce založené na skóre se mohou rychle změnit z bleskové hry, která vás vede od jedné grindové koleje ke druhé – až po velmi nemilosrdnou snahu brousit na něčem, co se zdá být grindovatelné, ale kdo zjevně není. Postrádání nuancí a zaměření na ně jsou v mé knize v pořádku, ale nevysvětlitelné přecházení mezi těmito dvěma filozofiemi není zábavná cesta a druh mouchy tváří v tvář zábavě a lehkému vztlaku hry. Také mi přišlo trochu divné, že obsahují převíjecí mechanismus, který vám umožní přetočit, pokud něco pokazíte, vzhledem k tomu, že závody zahrnují další lidi v řadě, a proto je nemohou přetočit. Díky tomu je tato funkce riskantním krokem, který může snadno způsobit více škody než užitku. Často je pravděpodobně lepší pouze korigovat kurz v reálném čase.

Bradavice a vše, hra funguje skvěle na PS5. To se očekává vzhledem k poměrně špatné grafice a konzervativnímu počtu environmentálních efektů, ale i tak nemám žádné zásadní zádrhely nebo poklesy snímků, které bych mohl hlásit, a to je to, na čem ve hře jako je tato nejvíce záleží.

„Postoj hry a obecné směřování toho, čím chce být, je obdivuhodným pokusem o zábavný, společenský, arkádový závodní zážitek v otevřeném světě se spoustou věcí, které lze vidět a dělat.“

Personalizace je také oblastí, na kterou právem očekáváte, že se jí bude tato hra věnovat. Vše od obličeje, vlasů, oblečení, masek a dalších věcí si můžete přizpůsobit. Není to tak hluboké jako typické RPG, ale na primárně závodní hru to není špatný výběr možností. Většina nejlepších kostýmů a dalších předmětů je jasně navržena tak, aby vás zaujala k nákupu herní měny za skutečné peníze, ale není to tak špatné. Pokud budete hrát hru tak, jak je navržena, abyste ji mohli hrát, zjistíte, že si většinu věcí můžete dovolit v rozumném čase. Zvláště pokud se vydáte na tři dílčí výzvy každé akce.

Herní přístup a obecné zaměření toho, čím chce být, je obdivuhodným pokusem o zábavný, společenský a arkádový závodní zážitek v otevřeném světě se spoustou věcí k vidění a dělání. Má slušnou část kamenů úrazu a ty se většinou nacházejí v oblastech, které byste očekávali, jako jsou krátkozraké designové volby a hratelnost, která vám může připadat trochu povrchní, jakmile se naučíte lana. Ale stejně pozoruhodné je, že vyniká přesně v těch oblastech, na které se zaměřuje, se spoustou přizpůsobení, masivním online světem a spoustou funkcí, které jej podporují jako multiplatformní hraní a umožňují vám vytvořit party až pěti přátel, takže se můžete postavit čelem k mnoha různým událostem hry. Celkově neočekávám, že by z ní měli nadšenci hardcore závodních her velké uspokojení, zvláště ti, kteří se moc nezajímají o sociální funkce. a online funkce, ale pro ty, kteří to chtějí a nevadí jim, že je rafinovanost druhořadá, je to solidní volba.