Recenze Marvel's Spider -Man Remastered - velká síla

jePokud jste byli fanouškem Insomniac 2018 Pavouk hra pro PS4, budete rádi, že remaster pro PS5 je vhodnou aktualizací této milované hry. Insomniac zde nezkazil jednoznačně vítězný vzorec - původní hra je do značné míry zachována tak, jak je, prezentována s aktualizovanou grafikou a všemi DLC, a nic jiného, ​​pokud jde o aktualizace. Z velké části je to chytrý tah, protože hra pro rok 2018 byla již docela dobrá - a tento remaster s řadou vylepšení a aktualizací, které obnáší PS5 (jako extrémně krátké doby načítání) z něj činí definitivní způsob, jak hrát tuto pučící moderní klasiku.

Pokud ještě nejste obeznámeni s hrou PS4 - v takovém případě bych vás chtěl požádat o zapůjčení jeskyně nebo úkrytu před bombami, vzhledem k její obrovské popularitě jako jedné z nejprodávanějších her Sony. po celou dobu - je to téměř přesně to, co byste očekávali: otevřený svět, vysoký rozpočet AAA Pavouk hra, s podporou a rozpočtem, které jako první hra Sony přináší na stůl. To znamená, že je pozoruhodně vybroušený (i když tento remaster přináší do hry několik chyb) a vyvinutý společností Insomniac hraje nesmírně dobrý. Vzhled a dojem Webslingu ve virtuálním New Yorku je neuvěřitelně dobře vytvořený, s pozoruhodně jednoduchými a intuitivními ovládacími prvky, které je tak snadné zvládnout, že se rychle stanou druhou přirozeností a odstěhují se natolik, že nebudete. dokonce můžete provádět složité záznamy, které za sebou řetězíte, abyste dosáhli plynulých pohybů na obrazovce. Úžasné animace na obrazovce, které jsou tak plynulé a plynulé, jsou pro ten pocit přibití stejně důležité. autentický (stejně autentické, jako virtuální rekreace superhrdiny může být), že to opravdu dělá - půjčit si oblíbenou frázi - udělá vás zkušenost jako Spider-Man.

"Tento remaster s hrstkou vylepšení a aktualizacemi, které s sebou nese PS5 (jako je dramaticky zkrácená doba načítání), z něj činí definitivní způsob, jak hrát tuto začínající moderní klasiku."

Upřímně řečeno, vizuální práce obecně v celé hře je velkolepá. Původní hra byla samozřejmě vzhledová a remaster si to zachovává a vhodně aktualizuje grafiku, aby na vašem zcela novém PS5 vypadala brilantně a krásně. Skutečným knockoutem je však herní režim hry, který točí rychlostí 60 snímků za sekundu. A řeknu vám, je úplně jasné, jak Insomniac naplánoval hraní této hry. Že hladkost a snadné ovládání, které jsem zmínil? Ožívá rychlostí 60 snímků za sekundu. Je radost hrát tuto hru v tomto frameratu a upřímně, je těžké si představit, že byste tuto hru dokonce hráli rychlostí 30 snímků za sekundu, jakmile ji zahrajete na 60 - rozdíl je okamžitě patrný a citelný.

Je je režim 30 snímků za sekundu je však k dispozici také s tímto remasterem. Výstižně pojmenovaný režim věrnosti obětuje snímkovou frekvenci, která odpovídá původní verzi PS4, aby byla zajištěna lepší kvalita grafiky. Tato hra prohlašuje, že se jedná o „výchozí“ zážitek, a je snadné pochopit, proč. Grafika je ohromující ve 4K (na rozdíl od upscalingu 1080p, se kterým se musíte vypořádat v režimu 60 snímků za sekundu), a zejména nové efekty osvětlení a sledování paprsků jsou nádherné. Bohužel, jak již bylo zmíněno, to znamená, že se vzdáváte hladkých, máslových 60 snímků za sekundu, což je pro mě příliš dlouhý most - ale v případě, že jste zvědaví, jaký druh vysoce kvalitní grafiky se Insomniacu podařilo vytáhnout. coming out hra starší než 2 roky, nebo pokud dokážete svůj mír s nižším snímkovým kmitočtem uklidnit lépe, než jsem mohl já, pak je to určitě způsob, jak jít pro vás.

Grafika, zvukový design, psaní, příběh, hudba, to vše dohromady, aby hra působila jako hratelný film nebo komiks od Marvelu. Pavouk na PS4 je milostný dopis postavě a desetiletím médií za ním, se spoustou odkazů, velikonočních vajíček, zpětných volání a samozřejmě zápletek, vše připomínající vydání webového slingeru v různých jiných médiích. Jak jsem již zmínil, vše vypadá autenticky.

Marvel's Spider-Man Remastered

"Grafika, zvukový design, psaní, příběh, hudba se spojují, aby hra vypadala jako hratelný film nebo komiks od Marvelu." Pavouk je milostný dopis této postavě a desetiletím médií za ním. “

Velká část toho je, jak dobře hra také bojuje - což je alespoň polovina bitvy v Pavouk Hra. Povrchně se zdá, že boj připomíná Batman: Arkham hry, ačkoli to, co funguje pro Batmana, samozřejmě nefunguje pro Spider-Mana, a proto k tomu Insomniac přidává tolik vlastních triků, aby odrážel Spideyho jedinečné schopnosti a neuvěřitelnou atletiku. Boj v Pavouk vám dá tolik, kolik jste do toho ochotni dát. Je možné jednoduše rozmačkat čtvercové tlačítko ve většině setkání, zejména u lehčích obtíží, ale skutečná radost ze souboje je spojením dlouhých komb a zapojením všech nástrojů, které jsou ve hře k dispozici. Spideyho arzenál, od všech jeho gadgetů po antény . , uhýbejte, využívejte výhod prostředí a položek, které obsahuje, způsobujte poškození, vyhýbejte se útokům a při boji prostě vypadejte elegantně a uhlazeně. Insomniac se opět moudře rozhodl nehoupat loď a opět to funguje neuvěřitelně dobře ve prospěch remastera.

Toto dodržování původní hry má však i své nevýhody. Původní hra obdržela několik recenzí a až na jednu výjimku lze tyto recenze vyrovnat i v tomto remasteru. Tolik opovrhované tajné sekce, kde jsou například další postavy jako Miles nebo MJ, jsou stále kolem - a přestože jsem je nikdy tak nenáviděl, stejně jako téměř každý. Udělali jste to, vždy budete nenávidět jim. tady. Podobným způsobem byly kritizovány také hacky / spektografické hádanky původní hry. Opět jsem si je opravdu užil, ale pak znovu, pokud ne, to samé vám v této hře bude stěží vyhovovat (naštěstí jako v původní hře můžete jednoduše přeskočit jakýkoli hlavolam. Líbí se vám). Pak tu byla opakující se povaha aktivit v otevřeném světě, díky nimž jste prošli stovkami šílených sběratelských předmětů a všedních vedlejších misí, připomínajících hru Ubisoft. Tyto i fait v originále to nesnáším a podle mých zkušeností byly největší chybou jinak skvělého zážitku. Ty jsou bohužel také přítomny ve hře tak, jak jsou, a kazí zážitek, ne více než v roce 2018, s tolika hrami Sony Open World, protože mají mnohem lépe kontextualizované vedlejší činnosti ve hře.

Jediná vada originálu, který a řešena je dlouhá doba načítání. To samozřejmě přichází s územím, které je na PS5, s jeho neuvěřitelně rychlým SSD. Načítání je v podstatě okamžité a Insomniac dokonce natahuje svalovou hmotu SSD u PS5 tím, že vám umožní zcela vypnout „rychlé“ cestovní animace v původní hře, díky které Spidey cestoval metrem v New Yorku. I když je tento koncept z definice vtipný, celkově jsem rád, že časy načítání skončily (pokud opravdu chcete, můžete v nabídce možností najít nastavení pro povolení původních animací).

Marvel's Spider-Man Remastered

„Toto lpění na původní hře má však i své nevýhody. Původní hra obdržela několik recenzí a až na jednu výjimku lze všechny tyto recenze směřovat i na tento remaster.“

Celkově tento remaster do značné míry odpovídá tomu, co jsem od něj očekával. Existuje však jedna oblast, kde mě to v porovnání s mým očekáváním zklamalo. O haptikách PS5 bylo řečeno hodně. Ovladač DualSense přichází s pokročilými a důmyslnými dotykovými funkcemi, které mohou zvýšit ponoření. Nemohl jsem se dočkat, až ucítím tyhle haptiky v akci Pavouk, a bohužel, tyto zklamávají. Ony sont tam jsou, ale jsou velmi lehké, ve skutečnosti tak lehké, že jsem si původně myslel, že jsem aktivoval některá nastavení přístupnosti ke snížení jejich intenzity omylem. Vstup do nabídky Možnosti odhalil, že jsem bohužel nic takového nedělal a „klasické“ nastavení vibrací vypadalo téměř jako nic. Samozřejmě to není remíza, ale ukazuje se, že je to bummer, vzhledem k potenciálním haptikám, které by v takové hře mohly mít.

Tuto recenzi jsem zahájil tím, že pokud milujete hru 2018, tento remaster se vám bude vždy líbit; přichází s tím, že území této hry je do značné míry stejná hra s několika mírnými, i když dalekosáhlými vylepšeními. Naopak, pokud to pro vás hra 2018 neudělala, nevidím, že by vám tento remaster vůbec změnil názor, pokud váš jediný důvod, proč se vám hra PS4 nelíbila, byl nedostatek trasovacích paprsků nebo 60 snímků za sekundu , nebo vysoké rychlosti načítání, nebo kombinace toho všeho. Pokud nepatříte do žádné z těchto kategorií, budete hrát poprvé Pavouk, pak si to užijete. S velkou mocí přichází i velká zodpovědnost, říká se nám, a Insomniac, vzhledem k moci vyvinout a Pavouk splnila svoji odpovědnost tím, že dodala hru, která vynikla jako jedna z nejlepších na PS4 - a nyní vyniká jako jedna z nejlepších na PS5.

DOBRÝ

Režim 60 snímků za sekundu je zjevením, zatímco režim 30 snímků za sekundu je naprosto nádherný; Rychlé načítání mění hru.

ZLÝ