Recenze Radiant Silvergun

Recenze Radiant Silvergun

Celkově – 90 %

90%

Radiant Silvergun je jedním z nejlepších shmups všech dob a vydání Live Wire dokáže zachytit Treasure v celé své kráse. Pro ty, kteří se ještě musí ponořit do jeho složitého světa, je to hra, kterou musí hrát.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Tým na Live Wire se spojil s průmyslovými veterány v Treasure, aby vydali střílečku Radiant Silvergun na Steamu. Měli by se hráči díky jedinečnému bodovacímu systému s řadou vylepšení kvality života vrátit na bojiště?

Recenze Radiant Silvergun

Radiant Silvergun vypráví příběh světa, který byl zničen objektem podobným kameni, který obsahuje animovaný příběh s ještě lepšími reakcemi. Jako jeden z posledních přeživších je na hráčích, aby pilotovali loď a vykonali svou sladkou pomstu.

Radiant Silvergun se samozřejmě pyšní především svou akčností. Toto není typický shmup s jednoduchou rychlostí střelby; rozmanitost je v tomto titulu kořením života. Každý výstřel je namapován na jiné tlačítko, přičemž hráči si vybírají z přesných naváděcích výstřelů a výstřelů rozprostřených naváděcích střel, dopředných vulkánských laserů, zpětných výstřelů a dokonce i diagonálních výstřelů. Existuje dokonce metr, který promění naváděcí meč v hyper-meč s dobou neporazitelnosti – přesně to, co je potřeba k získání výhody v boji.

Zdá se to matoucí? Může být obtížné vědět, které tlačítko stisknout v daném scénáři, ale rychle se to stane přirozeností. Mít sadu možností je naprosto osvěžující; něco, co bychom si přáli mít více shmups. To umožňuje hře cítit se živě v různých fázích, což dává hráčům pocit, že jsou nezastavitelným strojem, jakmile vše klapne.

Další věcí, která Radiant Silvergun odlišuje, je jeho systém upgradů. Porazte dostatek nepřátel jakoukoli danou zbraní a hráči mohou získat EXP, aby byla ještě silnější. Spoléhat se na jedinou zbraň je skvělé, ale úzké chodby a četní bossové znamenají, že hráči musí věci měnit. Sprejování a modlení povedou k „žádnému úkrytu“; je nezbytné porozumět složitosti systému.

Jakmile hráči zvládnou střeleckou mechaniku tohoto titulu, mohou přejít k jeho řetězovému systému. Nepřátelé přicházejí v párech a jsou barevně odlišeni; Porazte tři libovolného typu a hráči budou moci odstranit řetěz. Ti, kteří odstavili od jeho pokračování, Ikaruga, budou znát problém, a dokonce existuje sada napodobující styl, který se tam nachází.

To je radost Radiant Silvergun; vše bylo pečlivě organizováno pro dokonalý závod. Dostat se do bodu, kdy je možné smazat kredit, znamená, že hráči uvidí množství práce, která byla vynaložena na navrhování jeho světa. Přestože je tento titul trochu krátký, procházet úzkými chodbami, získat vysoké skóre a dokonce najít tajné šéfy znamená skutečně se pohltit jeho světem – brilantní kvalita skvělého shmupa.

Pro ty, kteří již hráli titul v předchozích iteracích, jako je import SEGA Saturn a verze Xbox Live na Xbox 360, nabízí tato verze řadu vylepšení kvality života. Hráči mají přístup k žebříčkům a mohou si také vybrat mezi režimem Arcade a Story Mode s hlasovým komentářem a anime portréty. Vše lze vyladit podle vašich představ, a i když mimo základní hru není mnoho funkcí navíc, to, co je zde, slouží jako definitivní verze Radiant Silvergun.

Tato recenze Radiant Silvergun byla provedena na PC. Hra byla zakoupena digitálně.