Stellar Blade Review – 2B nebo ne 2B

Stellar Blade Review – 2B nebo ne 2B

STeller Blade připadá mi to skoro jako hra přímo z roku 2000, a to myslím v pozitivním slova smyslu. Vzhledem k tomu, že přetížení, předimenzování a plížení funkcí se při hraní stávají stále běžnějšími problémy, Hvězdná čepel přichází jako závan svěžího, ale známého vzduchu a nabízí soustředěný, akční zážitek s chladnou sci-fi estetikou a plynulým bojem. Přesně ví, čím chce být, a pracuje na realizaci vize jedinečným způsobem, aniž by se cítil jako povrchní nebo jednorozměrný zážitek.

Odehrává se ve vzdálené budoucnosti, kde byla Země téměř úplně zničena a lidstvo je na pokraji vyhynutí kvůli záhadným a monstrózním tvorům známým jako Naytiba, Hvězdná čepel postaví vás do kůže Evy, androidky a členky 7. výsadkové jednotky, kterou vyslala orbitální kolonie přeživších do boje proti Naytibě. Po zpackané misi je však většina Eviných kamarádů zničena. Jako jediná přeživší je na ní, aby pokračovala ve své misi eliminovat Naytibu a zároveň navázala kontakt s přeživšími na Zemi.

"Hvězdná čepel Připadá mi to skoro jako hra z roku 2000.“

Akční hra Shift Up má své NieR: Automata inspirace na rukávech a bere si inspiraci z řady dalších populárních sci-fi příběhů, od Matrix à Blade Runner a více. Na jednu stranu to znamená, že je tam velmi málo Hvězdná čepel základní narativní nastavení, které lze považovat za skutečně originální. Zároveň však hra odvádí pozoruhodnou práci v tom, že spojuje známé prvky ze všech koutů žánru a všechny je propojuje soudržně do světa s výraznou identitou a silným smyslem pro místo.

Vzdálené, postapokalyptické pozůstatky Země, po kterých během hry cestujete, těží nejen z trvale silného uměleckého designu a evokujících obrazů a prostředí, ale také z překvapivého množství příběhu, atmosférických textů a bohatých a skutečně podmanivých kousků. z pozadí. Hvězdná čepel Příběh rozhodně začíná trochu pomalu, pokud jde o tempo, jakým přináší zásadní nové detaily, ale postupně se stává zajímavějším, jak postupujete hrou a začínáte objevovat více o Naytibě, přeživší stále uvízli na planeta. a konflikty, které se schylují mezi jejich vlastními řadami, vševědoucí mateřská sféra, která dohlíží na Evu a všechny její androidí kolegy, a dokonce i na povahu Eviny vlastní existence.

Nechci to tady přeceňovat, protože Hvězdná čepel není narativním mistrovským dílem, ani zdaleka ne. Některé z jeho zvratů a odhalení bývají trochu předvídatelné, liberálně využívá některé běžné žánrové tropy a psaní může být často nevyrovnané, zejména dialogy a výměny názorů mezi postavami je často obtížné sledovat. Navzdory těmto problémům však hra odvádí překvapivě dobrou práci, aby její svět působil jako skutečně mnohostranné místo s dlouhým příběhem, na kterém je postavena ústřední zápletka. I když v žádném případě není hvězdou seriálu, Hvězdná čepel příběh a prostředí jsou větší součástí zážitku, než jsem čekal. Věci výrazně napomáhají i překvapivě vysoké produkční hodnoty hry s řadou uhlazených, honosných a elegantně realizovaných cutscén, které prolínají hratelnost (ačkoli časté přechody blednutí do černé mezi sadami cutscén mohou být někdy lehce otravné).

"I když v žádném případě není hvězdou show, Hvězdná čepel příběh a prostředí jsou větší součástí zážitku, než jsem čekal.“

Quoi je Hvězdou show je však nepřekvapivě boj. Opět se jedná o oblast, kde se hra netají hrami, ze kterých čerpá inspiraci. Je toho málo Bayonetta, Devil May Cry, et Sekiro: Shadows Die Twice zde, což samozřejmě znamená, že boj je rychlý, plynulý, má mechanickou hloubku a často může skutečně prověřit vaše schopnosti. Na základní úrovni má každá rána zničující dopad, přičemž každý pohyb a akce nejen Evy, ale i nepřátel, kterým čelí, propůjčuje každému střetnutí velkou míru bezprostřednosti a odezvy.

Tito nepřátelé ve skutečnosti do značné míry vysvětlují, proč bojovat dovnitř Hvězdná čepel je stejně příjemné, jak je. Nabízí se zde působivé množství nepřátel, od chrochtání přes minibosse až po plnohodnotné šéfy. Každý nepřítel přichází s jedinečnými animacemi a vzory útoků, různé varianty mohou vyžadovat různé strategie k poražení a každý je roztrhán na kusy nádherně krvavým způsobem pod Evinými vražednými údery. Zejména šéfové jsou silnou stránkou Hvězdná čepel, obsahující neuvěřitelné vizuální návrhy, chytře navržené vzory útoků a dveře výzvy, které vás posouvají až k vašim limitům, aniž byste se cítili nespravedliví. Každý souboj také vyvrcholí nádherně přehnanými QTE a cutscénami, které téměř hrozí, že vyvolají vyvrcholení Bůh války tím nejlepším možným způsobem.

Jak na vás hra stále vrhá nové typy nepřátel, boj se stává stále zábavnějším. Vědět, kdy rozpoutat návaly útoků, kdy ustoupit, abyste se vyhnuli poškození, kdy načasovat odražení a úskoky a kdy použít spotřební materiál a speciální schopnosti – s tím vším můžete žonglovat a přitom plynule sekat a sekat různé typy nepřátel dodávají velký smysl pro hybnost a neustálý tok Hvězdná čepel boj, díky kterému je každé střetnutí naprostým výbuchem.

hvězdicová čepel

„Zejména šéfové jsou silnou stránkou Hvězdná čepel, obsahující neuvěřitelné vizuální návrhy, chytře navržené vzory útoků a dveře výzvy, které vás posouvají až k vašim limitům, aniž byste se cítili nespravedliví. Každý souboj také vyvrcholí nádherně přehnanými QTE a cutscénami, které téměř hrozí, že vyvolají vyvrcholení Bůh války tím nejlepším možným způsobem."

I když boj je velmi Hvězdná čepel Největší předností hry není vše, co ve hře je – i když v těchto jiných odděleních je přístup hry podle čísel méně efektivní, i když se často ukazuje jako užitečný. Vezměte si například průzkum. pro většinu, Hvězdná čepel je lineární hra, která vás neustále přesouvá z jednoho bodu do druhého, s kempy, které fungují podobně jako Temné duše' ohně, které čas od času nabízejí chvilkový oddech. Body rychlého cestování vám umožňují vracet se na předchozí místa a často najdete rozvětvené cesty a volitelné prozkoumatelné úseky, ale z velké části je hra definována konstantní hybností vpřed. Výjimkou jsou oblasti, kde Hvězdná čepel zaujímá přístup napůl otevřeného světa, který vám umožní prozkoumat větší, otevřenější oblasti se spoustou nepoužitelného obsahu, skrytých sběratelských předmětů, vedlejších úkolů a mnoho dalšího.

„Opravitelný“ je opravdu nejlepší způsob, jak to popsat. Hvězdná čepel volitelné nabídky. Vedlejší úkoly někdy přinášejí zajímavé příběhové hlášky, detaily příběhu nebo hodnotné odměny, ale z pohledu designu jsou v lepším případě rutinní a v horším případě neodpustitelně nudné, někdy až vypadají jako zbytečné chmýří. Naštěstí samotný průzkum má tendenci čas od času odhalit užitečné odměny, což vám umožní vylepšit Eviny schopnosti v boji, léčení, možnosti na dálku a další utrácením různých zdrojů, které najdete. Přinejmenším získávání XP a dovednostních bodů proti nepřátelům se svým způsobem stále obohacuje Hvězdná čepel stromy dovedností nabízející slušné množství odemknutí, které jsou nakonec opravdu užitečné.

Zde jsou opět další aspekty, které zpomalují Hvězdná čepel se pokouší poskytnout přesvědčivé zkoumání, přičemž hlavní z nich je ovládání zpomaleného pohybu. v boji, Hvězdná čepel je hyperresponzivní a chytrý jako úhoř, ale mimo boj strávíte překvapivou část hry procházením plošinových a projížděcích výzev, řešením ekologických hádanek a dalšími. Zde se projevuje chybná mechanika pohybu ve hře: skoky jsou příliš plovoucí, vzdálenosti se často těžko odhadují a Eve se obecně cítí trochu příliš necitlivá na ovládání, zvláště když vás hra zadá seskupením několika akcí k překonání určitých obtíží. z jeho nejpropracovanějších překážek. Dokonce i chůze a interakce s předměty nebo body zájmu mohou být extrémně frustrující a neohrabané.

hvězdicová čepel

„Cítím se rozhodně oldschoolově ve všem, od designového cítění a estetiky až po akční bojový styl a mnoho dalšího, Hvězdná čepel je nakonec snadno doporučitelná hra. I když s drtivou většinou svých nabídek neprozkoumává novou půdu, je jasné, že když pálí na všechny válce, je to pekelná doba. »

Stálý klip adrenalinových setkání, evokující prostředí v rozpadajícím se světě hry a strhující příběh a odhalení příběhu však zajistí, že Hvězdná čepel nikdy neklesne pod minimální standard kvality. Cítíte se rozhodně ze staré školy ve všem, od designového cítění a estetiky až po akční bojový styl a další, Hvězdná čepel je nakonec snadno doporučitelná hra. I když s drtivou většinou své nabídky neprorazí, je jasné, že když pálí na všechny válce, je to pekelná doba.