Živá recenze Persona 5 Strikers-Hack-and-Style

Phantom Thieves se konečně chystají dostat na PC, ale ne tak, jak jsme očekávali v roce 2016, kdy byla Persona 5 spuštěna na PlayStation 4. Persona 5 Strikers je spin-off, který nabízí fanouškům pocit povědomí. O sérii a trochu ochutnat, co Persona může nabídnout nováčkům s několika klopýtnutími na cestě.

Série Persona je známá svými elegantními nabídkami, okouzlujícími soundtracky, příběhy studentů středních škol, kteří bojují se zkorumpovanými dospělými, a závazkem alespoň 80 hodin, aby se uskutečnili. Persona 5 Strikers zatrhává všechna tato políčka kromě posledního. Místo kolosálního JRPG s tahovými souboji jde o hack-and-slash hru ve stylu Dynasty Warriors ve stylu Musou, kterou lze porazit za méně než 40 hodin.

Přechod na hack-and-slash překvapivě dobře vyhovuje teenagerskému chaosu show a jejím charismatickým hrdinům. Tahové souboje hlavní série jsou nahrazeny akčním bojovým systémem v reálném čase, přestože stále používá útoky na blízko a na dálku, elementální poškození a efekty stavu. Kombinace lehkých a těžkých útoků přináší takové represivní kombinace, jaké byste od hack-and-slash očekávali-neočekávejte, že bude odpovídat složitosti hry Devil May Cry.

Používání vašich Person (většinou duchovních tvorů) je vždy základním kamenem boje, i když se projevuje zvláštním způsobem. Souboj můžete kdykoli přerušit, vyvolat svoji Personu, vybrat si schopnost a cíl a poté rozpoutat silný útok. Přestávka v rozhodování o tom, jak chcete použít své nejničivější útoky, není trestána, a přestože se to zpočátku zdá být v rozporu s rychlejším bojem anime hry, později se to stane zásadním, když se výzva zesiluje.

Bojový systém v reálném čase v akci v Persona 5 Strikers

Je to odvážná volba. Vyhýbat se útokům a rozdávat komba je doopravdy uspokojující, a tam jsou boje, kde můžete jen rozbíjet tlačítka, dokud se oblast nevyčistí, ale jiní se vracejí ke kořenům Persony a dávají vám za úkol vybrat konkrétní kouzla, abyste využili slabiny, uzdravili svou partu. a pomocí správných buffů a debuffů vás viděli skrz boj.

Více takto: Zde jsou nejlepší RPG hry pro PC

Traversal také pomáhá zrychlit tempo boje Persona 5 Strikers přidáním nové dynamiky boje, když rychle stoupáte mezi zatáčkami, dvojitým skokem dosáhnete na střechy a pouliční osvětlení a odkloníte se od nebezpečí pro životní prostředí. Je to skvělý nástroj pro zkoumání každé úrovně, ale v boji má opravdu smysl, když můžete pomocí poškozených vozidel nastražit pasti pro skupiny nepřátel a skočit do bezpečí těsně před výbuchem auta.

Bojujte se stíny v Persona 5 Strikers

Největším problémem nového bojového systému je, že kamera nedokáže udržet krok s veškerým chaosem - jen zřídka sleduje směr vašich útoků, což má za následek mnoho masakru mimo obrazovku. Existuje funkce uzamčení, která funguje docela dobře, zejména během soubojů s bossy, ale přesto bude létat všude, když budete v úzké uličce čelit desítkám nepřátel.

Za přestávku v rozhodování o tom, jak chcete použít své nejničivější útoky, není žádný trest

Proslulý důraz Persony na historii a sociální mechaniku byl trochu zjednodušen, aby vyhovoval nové struktuře. Události se odehrávají jen několik měsíců po Persona 5 (po skončení originálu, spíše než po Persona 5 Royal), kdy se letní prázdniny pro Phantom Thieves náhle změní v další tajemství, které ohýbá realitu k vyřešení. Je to lineárnější, než na co budou fanoušci Persony zvyklí, a skáče mezi menšími místy v Japonsku, místo aby vám umožnilo prozkoumat metropoli plnou linek metra, předměstí a sekundárních lokací.

Naštěstí v reálném světě stále existuje spousta prostojů, kde si můžete udělat zásoby a promluvit si s postavami ve své partě, než se vydáte do Metaverse, kde v narušené verzi těchto stejných prázdninových destinací bojujete s démony. mnoho dalších zákoutí k prozkoumání.

Persona 5 Útočníci, kteří mluví během prostojů

Absence hlavního kalendáře kalendářního systému, který pro vás pečlivě naplánoval každý den v roce, vede k jednoduššímu zážitku: můžete se svobodně vracet z dungeonů pomocí kontrolních bodů a obnovit HP. A SP (duchovní body) pro celá část procesu. A přestože existují aktivity jako vaření a volitelné vedlejší úkoly, které se pohybují od návratu do dungeonů až po lov určitých nepřátel nebo pomoc někomu získat lístky na vzácný ramen, hlavním zaměřením je boj hack-and-slash.

Navzdory mnoha změnám si Persona 5 Strikers zachovává kouzlo originálu. Opětovné setkání s touto skupinou postav je vzrušující a konverzace se mohou pochlubit stejnou známou směsicí promyšlené introspekce a praštěných dialogů, kterými je série známá. Někdy se Persona 5 Strikers cítí spíše jako pokračování než jako spin-off. Veteráni této série samozřejmě mohou postrádat některé ze svých základů, jako je budování osobní vazby s lidmi místo společné úrovně vazby s celou stranou, ale Persona 5 Strikers je stále cestou minulosti. léto, které stojí za to.