Armored Core VI: Fires of the Rubicon Review

Indoorlands nyní ve službě Steam Early Access

Celkově – 90 %

90%

Armored Core VI: Fires of Rubicon je naprosto vzrušující hra, která nabízí spoustu výzev a nástrojů potřebných k růstu a překonání všech hrozeb. Odpovězte na tento hovor od manažera Waltera: má pro vás novou práci.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Po deseti letech mezi vstupy (a mnoha Soulslike mezi nimi) jsou mechové zpět v nabídce s vydáním FromSoftware a Bandai Namco Armored Core VI: Fires of Rubicon. Máme velkou palebnou sílu; měli by se hráči snažit to zvládnout?

Hráči vstoupí do kůže jednoho z titulních Armored Core a rychle se seznámí s Mercenary 621. Pod vedením Handlera Waltera přistanou na planetě Rubicon, ukradnou volací znak Raven z opuštěného Armored Core a podniknou žoldnéřské mise z různých frakcí rozmístěných na planetě. Po cestě budou mít hráči šanci dozvědět se více o ALLMIND a Coral a podílet se na nějaké staré dobré destrukci.

Ani tyto mise nejsou procházky růžovým sadem; nadživotní roboti STRIDER se zatracenými laserovými paprsky, autonomní řemesla BALTEUS a SMART CLEANER, která spoléhají na hustý oheň, a bezpočet MT mooků stále představují hrozbu. Hráči však k této práci mají nástroje; před nebezpečím se lze ukrýt (ačkoli vázané na jeden metr), omezené balíčky AP poskytují extra zdraví a slouží jako Estus Flasks ve hrách a útoky na blízko umožňují hráčům dostat se zblízka – nejlepší způsob, jak udělit masivní poškození.

Tok hry spíše vyžaduje, aby si hráči byli neustále vědomi svého okolí; pokud jeden stojí, dělají to špatně. I když je potřeba spravovat několik měřičů (každý s vlastními cooldowny), vše je intuitivní a stává se druhou přirozeností. Titul se neštítí projít vás školou tvrdých úderů – je to koneckonců hra FromSoftware – ale poskytuje vám nástroje, které potřebujete k růstu a úspěchu. Za to můžeme opravdu ocenit to, co Armored Core VI přináší: skutečně vysílá staré legendy PlayStation 2.

Nepleťte si však Armored Core VI s Elden Ring nebo Dark Souls; tento titul razí svou vlastní stopu. I když je zde funkce škálování, správa metrů a strmá křivka obtížnosti, tato hra se zaměřuje výhradně na akci. Trasové body a nepřátelské hrozby jsou jasně zvýrazněny, Handler Walker vás neustále vede a jsou zde dokonce kontrolní body; to stačí k tomu, aby každý fanoušek Dark Souls omdlel!

Nicméně Armored Core VI dokáže být tvrdý, ale spravedlivý. I když si na ovládací schéma chvíli zvyknete, i základní vybavení poskytuje hráčům nástroje, jak úspěšně čelit jakýmkoli hrozbám, které by se jim mohly postavit do cesty. Během hry lze postupně vydělávat další prostředky, aby si přizpůsobili své obrněné jádro podle svých představ (bez ohledu na hmotnost a další faktory), aby se mohli soustředit na útok, obranu nebo rovnováhu mezi těmito dvěma. Tato svoboda je osvobozující a zajišťuje, že zážitek z titulu je přizpůsoben vlastnímu vkusu. Existují dokonce způsoby, jak získat přístup k AC zátěžím jiných lidí; právě pro ty, kteří hledají radu od přátel.

Zatímco se titul dělí na řadu různých misí, Armored Core VI dokáže zaujmout po celou dobu běhu. Některé mise jsou poměrně krátké, ale objeví se operace s více komponentami a spojenci, které vyžadují vhodné strategie. To je dodatek k rozhodnutím hráčů, která změní způsob, jakým se věci odehrávají. K bezduché hře to má daleko a fakt, že hráči budou vždy ve střehu (i když nepřátelé rychle prohlásí, že nejste nováček), vše oživuje.

Armored Core VI: Fires of Rubicon je naprosto vzrušující hra, která nabízí spoustu výzev a nástrojů potřebných k růstu a překonání všech hrozeb. Odpovězte na tento hovor od manažera Waltera – má pro vás novou práci.

Tato recenze Armored Core VI: Fires of Rubicon byla provedena na PC. Hra byla zakoupena digitálně.