Recenze Remaster Mobile od Phantom Detective – Mistrovské dílo Capcom se znovu vrací –

zde Ghost Trick: Ghost Detective (remaster) (zdarma) dorazil na iOS a Android po celém světě po svém vydání na PC a konzolích v loňském roce. Ghost Trick: Ghost Detective Není to poprvé, co je hra dostupná pro iOS. Ve skutečnosti, kromě původní verze Nintendo DS, jediný způsob, jak hrát Ghost Trick: Ghost Detective byl oficiálně na iOS. Přečtěte si naši recenzi z té doby zde. Tato verze pro iOS byla tento měsíc odstraněna, aby uvolnila místo pro remaster s jednoduchým názvem Ghost Trick: Ghost Detective. Tuto hru jsem miloval už dlouho a nikdy si nenechám ujít příležitost ji doporučit, ale v této mobilní verzi je toho hodně k pokrytí. Jak to má Ghost Trick: Ghost Detective letitý? Funguje dobře na moderních iOS zařízeních? Vyplatí se kupovat, když už vlastníte originál? Na to vše odpovím ve své recenzi a také porovnám mobilní verzi se Switchem (přečtěte si Shaunovu recenzi zde) a Steam Deck jako obvykle.

Pokud jste nehráli Ghost Trick: Ghost Detective předtím stačí jít a stáhnout si verzi iOS nebo demo na jakoukoli platformu. Přestaňte to číst a udělejte to. Slibuji, že to bude stát za to. Pokud jsi stále tady, Ghost Trick: Ghost Detective je logická adventura od společnosti Capcom, kterou režíroval a navrhl Shu Takumi, nejlépe známý pro Ace právník franšíza. Jak název napovídá, Ghost Trick: Ghost Detective nutí vás hrát za ducha (Sissel) se speciálními schopnostmi. Jako Sissel můžete přepínat mezi skutečným světem a světem duchů a přitom „podvádět“ a interagovat s určitými předměty, abyste změnili konkrétní výsledky a pokusili se přijít na kloub své vraždě. Po krátkém úvodu, který nejenže položí základy příběhu a poskytne vám také tutoriál, začíná skutečná hra. Ghost Trick: Ghost Detective je tak dobrý se svým vyprávěním, že se k příběhu určitě vrátíte poté, co jej porazíte svou novou perspektivou.

Zmínil jsem interakci s předměty a prostředím, a to je v podstatě hratelnost Ghost Trick: Ghost Detective. Řešíte hádanky pomocí svých triků s duchy, prohledáváte telefonní linky, abyste našli další oběti, které chcete zachránit, a mnoho dalšího. Casting Ghost Trick: Ghost Detective je legendárnější než dokonce Ace právník ty, ale chci se zvlášť zmínit o Missile a Lynne. Více než deset let po svém debutu na DS a iOS, Ghost Trick: Ghost Detective zůstává nadčasový a je nezbytný, pokud máte rádi dobrodružné hry.

Pokud jde o tento konkrétní remaster, Ghost Trick: Ghost Detective má obraz s vyšším rozlišením, plynulejší snímkovou frekvenci a galerii. Galerie obsahuje umělecká díla i hudbu, která se odemyká, když postupujete hlavní hrou. Na konzolích a PC existoval bonus za předobjednávku nebo včasný nákup a zdá se, že je součástí mobilního zařízení a je k dispozici po zakoupení plného odemknutí hry. Tento konkrétní bonus za včasný nákup je k dispozici na PC a konzolích za cenu 1,99 $ pro ty. kteří zmeškali období předčasného nákupu nebo předobjednávky. Obsahuje některé písně a hranice. Když už mluvíme o hranicích, Ghost Trick: Ghost Detective na mobilu má stejný poměr stran 16:9, přičemž hra běží ve starém poměru stran. Výsledkem je ohraničení specifické pro mobilní zařízení s jemným animovaným designem a různými ohraničeními.

Další silnou stránkou Ghost Trick: Ghost Detective remaster je nová možnost uspořádání soundtracku pro rok 2023. Pokud jste fanouškem originálu a chcete tuto hudbu, je k dispozici jako přepínač ve hře. Ghost Trick: Ghost Detective byla vždy úžasná, ale nemůžu uvěřit, jak dobrá je nová verze. U tohoto remasteru zní všechno lépe. Ve skutečnosti, pokud jste neslyšeli původní hudbu od dob DS nebo od vydání původní verze pro iOS, nový remasterovaný soundtrack bude pravděpodobně znít jako hezké vzpomínky, které máte na originál. Yasumasa Kitagawa vytvořil tento remaster původní hudby Masakazu Sugimori a je to neuvěřitelné.

Pokud jde o rozdíly mezi platformami, Ghost Trick: Ghost Detective na iOS a Android vychází z loňské PC a konzolové verze. Ve skutečnosti je to v podstatě jako nový obal, který zohledňuje různé formáty obrázků na mobilu. V zásadě to vypadá jako hraní na Switch nebo Steam Deck kromě rozdílů v poměru stran / ohraničení a načítání. Časy načítání jsou vynikající na iOS a rychlejší než na Switch. Když jsem hrál Ghost Trick: Ghost Detective na Steam Deck, Xbox a Switch v loňském roce byla verze Switch na modelu OLED mým preferovaným způsobem, jak zažít hru pomocí dotykového ovládání. Nyní bych řekl, že verze pro iOS je lepší s upozorněním na hranici.

I když to není nutné vzhledem k skvělým dotykovým ovládacím prvkům, podpora ovladačů na iOS není v tuto chvíli vůbec přítomna. Testoval jsem to se svými ovladači Xbox, PS5 a 8BitDo a žádný z nich nefungoval ve hře. Ghost Trick: Ghost Detective má stejné dotykové ovládání jako verze Switch bez změny velikosti tlačítek nebo čehokoli jiného. Dotykové ovládání fungovalo, jak mělo, ale některá tlačítka mohla být větší nebo měla lepší dotykové cíle na menších obrazovkách.

Největším problémem je nedostatek cloudových záloh. Popis Capcom dokonce zmiňuje, že uložená data budou smazána, pokud aplikaci smažete. Nenašel jsem způsob, jak synchronizovat uložená data napříč zařízeními a musel jsem si hru znovu zahrát na svém iPadu po době, kterou jsem u ní strávil na iPhonu. Ztratil jsem počet, kolikrát jsem hrál během otevírací doby Ghost Trick: Ghost Detective nyní na všech platformách. Pokud si hru plánujete stáhnout na mobil, doporučuji pro hlavní hru zůstat u jedné platformy.

Ghost Trick: Ghost Detective cena na PC a konzolích je 29,99 $. Mnoho lidí si z této ceny dělalo legraci s ohledem na první Trilogie Ace Attorney se třemi kompletními hrami stojí tolik, ale řekl bych Ghost Trick: Ghost Detective o to víc to stojí. V systému iOS Ghost Trick: Ghost Detective umožňuje ochutnat první dvě kapitoly zdarma. Jednorázový nákup v aplikaci pak můžete použít k nákupu zbytku hry. Tento nákup je aktuálně zlevněný na 19,99 $. Hádám, že po skončení období předčasných nákupů 24,99. dubna dosáhne 3 USD. Tento pokus před nákupem je skvělý systém zejména pro Ghost Trick: Ghost Detective nejen proto, že všechny konzole a PC mají demo, ale také proto, že umožňuje stávajícím majitelům staré (nyní již odstraněné) verze stáhnout si ji a zjistit, zda vizuální upgrade a další nabízený obsah stojí za požadovanou cenu za upgrade. Podívejte se na obrázek níže, abyste viděli, jak hra vypadá na mém iPhone 15 Pro ve srovnání se starší verzí na stejném zařízení.

Doufám, že Capcom přidává lepší možnosti ohraničení, které skutečně využívají plné zobrazení na moderních zařízeních iOS, podporu ukládání do cloudu a podporu ovladače v potenciálních budoucích aktualizacích. Toto jsou moje jediné stížnosti na tuto verzi. Podpora ovladačů není ve skutečnosti nutná, ale od té doby Ghost Trick: Ghost Detective má ovladač a dotykovou podporu na Switch, proč odstraňovat funkci pro iOS? Podpora ukládání na iCloudu by byla opravdu dobrá, protože tyto hry obvykle rád hraji na svém iPhonu a iPadu. Hranice jsou pravděpodobně tím největším zklamáním na tomto vydání. Zatímco displej s poměrem stran 16:9 na konzolích již musel zvládat okraje, Capcom přidávání dalších okrajů na mobil místo toho, aby se rozhodl pro větší verze stávajících okrajů, je matoucí.

Pokud již vlastníte předchozí hru a dohráli jste ji, nemyslím si, že se tato verze vyplatí kupovat jen kvůli obsahu navíc. Pokud chcete hrát Ghost Trick: Ghost Detective poprvé na mobilu, tohle rozhodně stojí za váš čas a peníze. Pokud již máte Ghost Trick: Ghost Detective na jiné platformě zde není nic nového. Pokud milujete jako já Ghost Trick: Ghost Detective a chcete si ji koupit pouze pro podporu hry na jiné platformě, pravděpodobně jste to již udělali a nemuseli jste číst tuto recenzi.

Líbí se mi Ghost Trick: Ghost Detective příliš mnoho. V průběhu let jsem si koupil všechny její verze, včetně několika kopií hry DS. Vždy to byla hra 5/5 se skvělým příběhem, postavami, hádankami a hudbou, takže je škoda, že toto nové vydání od Capcomu trochu chybí, pokud jde o to, jak si poradí s velikostí obrazovky moderních mobilních telefonů a bez cloudu. . Bezpečný. Jsem rád, že máme verzi Ghost Trick: Ghost Detective na mobilu, který podporuje moderní zařízení a operační systémy, ale Capcom měl být v některých oblastech o něco lepší.

Ghost Trick: Ghost Detective Skóre recenze Remaster iOS: 4,5/5