Medal of Honor: Above and Beyond Review: Slušný, ale nedokonalý zážitek z VR

Medal of Honor: Above and Beyond Někdy má pocit, že si není úplně jistý, zda chce upřednostnit ponoření nebo zábavu, ale je to slušné VR dobrodružství s několika skvělými bonusy.

Tyto upoutávky na Medal of Honor: Above and Beyond byly velkým příslibem. Když hrajeme s nostalgií za původními hrami a příslibem virtuální reality jako další velké herní hranice, je těžké nebýt nadšení a ohromeni touto vizí nové třídy stříleček z pohledu první osoby ve franšíze a některých lídrů vývoje. který byl průkopníkem tohoto formátu střelce na prvním místě. V tomto smyslu měla poslední hra stále strmý kopec ke stoupání.

Dovolte mi odtrhnout obvaz. Above and Beyond nedosahuje napínavého a zrychlujícího vidění představeného v přívěsu. Pokud jde o ukázku virtuální reality, je to pravděpodobně nejzajímavější tradičnější videohra než Half Life: Alyx. Ale na konci dne je to nerovnoměrný zážitek, který je příliš často podkopáván tím, jak trapná hloupost, která je vlastní VR, není zcela v souladu s realistickým příběhem založeným na událostech, na který se tato série těší.

Úrovně, které vám jsou dány, jsou poněkud největšími hity z období druhé světové války v oblasti her, filmu a historie. Pokud jste vždy chtěli padák za nepřátelskými liniemi, můžete. Evidentně útočíš na pláž Omaha. Partnerství s francouzským odbojem? Přirozeně.

Akce je ve skutečnosti obecně dobrá. Fotografování je ve VR téměř vždy příjemné, i když je překvapivě obtížné soustředit se a střílet nehty - více než v některých jiných podobných hrách. Moje oblíbená úroveň byla ve vlaku, a to bylo do značné míry proto, že její úzká povaha, se spoustou dveří a sedadel, které bylo třeba zakrýt, z ní dělala střelnici. To asi říká hodně.

Nejjednodušším řešením je trochu snížit obtížnost, což vám poskytne více automatického míření. Když však boj klikne, připadá mi to trochu jako kouzlo, jako to dělá nejlepší VR. Opětovné načítání skutečným posunutím do klipu je skvělé, i když zde není tak rozhodné ani spolehlivé jako v některých jiných hrách. Je to tak trochu příběh Above and Beyond, opravdu - když je dobrý, je opravdu dobrý. Když to neudělá, zaostává za svými soupeři. To je také ztělesněno úspěchem vlakové mise, přistání na pláži nebo řízení tanku - což dobře kontrastuje s některými naprosto strašnými podvodními segmenty, takže hrozné budete v pokušení to vzdát.

Nejvíce matoucí je dodání a použití příběhu. Tým vývojářů Respawn zde zjevně viděl příležitost, aby se hráči mohli skutečně ponořit do ikonických scén z XNUMX. světové války, ale tyto hluboce závažné momenty vyprávění příběhů jsou téměř vždy zničeny způsobem, jakým se vrtíte jako postavy VR. Dialogové scény jsou dlouhé, což vás pak vybízí k zábavě nebo rozhlížení se a odvádí vaši pozornost od láskyplně zpracovaného vyprávění.

Všechno je příliš dlouhé, což by mohlo být autentičtější, ale neodpovídá to dojmu ze hry. Hra vibruje opětovným vytvořením skutečné události, jako je přistání v den D, ale pak se zastaví, aby postavy diskutovaly o skutečném traumatu události způsobem, který se v nejlepším případě cítí příliš mnoho a v nejhorším riziku. se mění v hrubost. Je to zvláštní, protože na misi to často vypadá jako jiná hra s praskajícími postavami.

Nejlepší částí hry je bezpochyby její skutečný svět. Zatímco surová grafická kvalita bere lehký zásah, který byste od hry VR očekávali, detaily ve světě jsou neuvěřitelné a jasně ukazují, proč tato hra nabízí tak masivní instalaci, která po dokončení váží kolem 170 GB. VR této hry ponoří se do detailů prostředí, přičemž na každé úrovni je toho více, než v tradiční střílečce. Tlačítka lze ovládat, příslušenství lze vyzvednout - a vy můžete ztrácet spoustu času jen tím, že si ponoříte do láskyplně navrženého prostředí.

K dispozici je také režim pro více hráčů, který funguje dobře, ale je spojen se stejnými triumfy a nedostatky ve způsobu pohybu a ovládání Above and Beyond. Je to dobré. To si však v blízké době nevyberete přes tradičnější střílečku bez VR.

Obsažené dokumenty, pokrývající válku a nabízející krásné hloubkové rozhovory se skutečnými veterány, jsou zajímavější jako bonus. Ty se týkají plnění misí kampaně - po jejím splnění můžete naskočit a dozvědět se více o akcích, na nichž jsou herní mise velmi volně založeny. Došlo k vylepšení VR prostřednictvím zahrnutí 360stupňových fotografií oblastí zájmu souvisejících s příběhy, které pak můžete prozkoumat. Tyto dokumenty jsou obecně naprosto úžasné a jsou skvělým doplňkem. Skutečně, když příběh začne být trochu drsnější, je to dobré povzbuzení pokračovat.

Je jasné, že Respawn má stále kotlety na vytvoření kvalitní hry Medal of Honor. Je tu hodně srdce a smysl pro detail, který je třeba obdivovat. To znamená, že je jasné, že se studio snažilo dosáhnout svých cílů ve VR - a výsledkem je zajímavý zážitek z VR, který stojí za to, ale nic jako prodejce systému. VR. Stojí za Alyxem - ale stejně tak většina VR her dělá to samé.

3 hvězd

Testovaná verze: PC, s Oculus Quest 2 a Link kabelem [Specifikace]. Kopii hry poskytl vydavatel.

Sledujte na YouTube '); jQuery (yt_video_wrapper) .remove (); }); }); }