Nejnovější recenze Oricru – Souls-Boring

Nejnovější recenze Oricru - Souls-Nudný

FSilver se ocitne v podivném futuristickém světě, který spojuje sci-fi, fantasy a středověké prvky, a byl vzatý zpět do světa, který se nepodobal ničemu, co kdy poznal. Poslední Oricru. Je to obzvláště zajímavý svět plný jedinečných postav a nezapomenutelných úkolů? Spíš ne. Vlastně i po několika hodinách hraní jsem se snažil zrekapitulovat, co dělám, kam jdu a proč se opakovaně něco děje. Kromě války mezi dvěma dominantními druhy, které obývají svět, lze příliš dlouho sbírat málo souvislostí. Ale Poslední Oricru může někdy nabídnout mírný požitek ze svých bojových a RPG mechanik, když se nebojí být zajímavý svým příběhem a postavami.

V dobrém i zlém, Poslední Oricru je v mnoha ohledech velká otevřená hra. Svoboda běhat, prozkoumávat, bojovat s různými nepřáteli a odemykat nové oblasti vlastním tempem může být občas osvobozující, ale švy se začnou projevovat, když se tomu snažíte porozumět. Postavy, se kterými se setkáte a s nimiž komunikujete, často tráví příliš mnoho času mluvením na to málo, co mají říct, a vaše četné nadbytečné bitvy s lidmi na obou stranách konfliktu ve vás zanechávají pocit nezávislosti a síly, lhostejnosti k tomu, jak jejich válka probíhá. Šílené cíle jsou také častěji odpojeny od většího příběhu, což vás od příběhu ještě více odpoutává.

"Poslední Oricru může občas nabídnout mírný požitek ze svých bojových a RPG mechanik, když se nebojí být zajímavý svým příběhem a postavami.“

Příběh Silvera, který se snažil porozumět světu kolem sebe a jeho roli v něm, mi jako hráči připadal související pouze v tom smyslu, že jsem neměl ponětí, jaký příběh se hra po většinu mého herního času snaží vyprávět. nastavení je také těžké logicky vystihnout, protože středověké prvky, jako jsou svíčky a kamenné hrady, jsou tak silně kombinovány s mystickou sci-fi, že to vypadá spíše jako střet konkurenčních nápadů než jako jakési ladné splynutí. Zajímavá agentura je představena s volbami na straně, kterou chcete v důležitých okamžicích upřednostnit, ale je příliš pozdě na to, abyste zaznamenali příběh, který odmítá být přesvědčivý téměř ve všech ostatních ohledech. Nějaké slušné hlasové herectví je také příjemné, ale nenahradí strnulé animace, neexistující výrazy a dusné, nabubřelé psaní. Hra dělá jen velmi málo pro vytvoření poutavého příběhu nebo přesvědčivých postav, takže je škoda vidět, že relativně dobrý hlasový herecký projev přijde nazmar. Říci Poslední Oricru je druh hry, kde má podstata přednost před stylem, to není dojem, který se snažím vzbudit, protože má problémy téměř ve všech oblastech.

Samotný boj může být uspokojivý, když zasadíte poslední ránu na nepřítele po několika pečlivě provedených blocích a úskocích, a poměrně stabilní tempo, s nímž se setkáváte s novými zbraněmi a brněním, dobře zapadá do herního cyklu. Mezi nimi musíte levelovat. Osobně, abyste je mohli použít, zůstanou chvíli ve vašem inventáři. Zdá se, že se to časem zlepší, protože bude k dispozici více zbraní a schopností, protože se představí více nepřátel, kteří od vás vyžadují více dovedností.

To je však způsobeno několika nedostatky. Mezi nimi vyniká zámek kamery, který při použití často představuje více problémů, než vyřeší extrémně zbytečným nakláněním úhlu kamery, který omezuje váš zrak, a skutečnost, že komba někdy šíleně střílí. i když jste klikli na tlačítko útoku pouze jednou, je téměř nemožný kinetický rytmus, který taková hra potřebuje, aby byl boj zábavný a citlivý. Boj je dále brzděn nepřáteli, kteří jsou často extrémně hloupí a útočí špatným směrem a berou si tolik volného času, aby zabalili útok, že to může být skoro urážlivé. Ať už to bylo zamýšleno jako jakákoliv hra opotřebovaná duší, je téměř úplně přemoženo rušivým nedostatkem soudržnosti nebo smysluplnou výzvou v jejím boji.

To neznamená, že hratelnost Poslední Oricru je však bez světlých míst. Zdejší split-screen co-op je rozhodně jedním z nich, který stojí za zmínku. Na základním zážitku se toho moc nemění, ale pokud vám nevadí, že se nestaráte o to, co se stane, a nevadí vám průměrný boj, můžete se levně pobavit s kamarádem jako prakticky u jakékoli jiné kooperativní hry. .

"Poslední Oricru není hra, kterou bych obecně doporučoval. Ze všeho, co se mi opravdu líbilo, byly alespoň 2 nebo 3 sousedící chyby, při kterých se mi točily oči vzadu v hlavě.“

Jedna věc, kterou jsem vždy oceňoval Poslední Oricru bylo umění, se kterým byla hra navržena. Kromě mnoha nevýjimečných prvků ve hře je nesporný talent umělců, kteří navrhli postavy a úrovně. Zatímco protichůdné myšlenky se snaží odvést pozornost od toho, detaily, environmentální efekty a okázalá celková prezentace jsou tam všechny. Vidět, jak bude vypadat další oblast, se rychle stalo mou hlavní motivací pokračovat Poslední Oricru, což možná vypovídá více o zbytku hry než o umění, ale přesto je kredit tam, kde má být. Také, i když by to určitě ještě mohlo použít nějakou optimalizaci, mám pocit, že to pro mě fungovalo docela dobře, když uvážím všechny věci.

Poslední Oricru není hra, kterou bych obecně doporučoval. Ze všeho, co se mi opravdu líbilo, tam byly alespoň 2 nebo 3 přilehlé gaffy, ze kterých jsem převaloval oči vzadu v hlavě. Zatímco negativa a pozitiva se pro mě nakonec vyruší, nebudu tady sedět a říkat, že to je úplné selhání nebo že to nedělá nic správně. Ale vezmeme-li v úvahu, že existuje moře dalších podobných her, kde se tak často nedaří udržet hlavu nad vodou, natož konkurovat největším hitům ​​žánru, je to docela těžký prodej. Duševní hardcore fanoušci, kteří konzumují každou hru, která se jim dostane do cesty, by mohli ocenit její výrazný umělecký směr a stálý vývoj, ale ve srovnání s jakoukoli jinou podobnou hrou k ní pravděpodobně přijdou v nejlepším případě neutrální. Ke mě, Poslední Oricru v podstatě ztělesňuje průměrnost. Není to překvapivě špatné, ani to, co bych označil za dobré. Většinou žije na velmi tenké hranici mezi těmito dvěma, jen občas se přikloní na jednu či druhou stranu.

Tato hra byla testována na PC.